Vanaf morgen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 18:00

ga ik echt gezonder eten. Geen crash dieet (gevolg was rampzalig hehe) maar GEZOND eten. Zucht.. Ik kan het best hoor, zelfs dat crash dieet hield ik goed vol strict aan de regels.. maar ik kan gewoon niet zo goed matigen. Of niks eten of alles, zeg maar Kwijl Niet echt goed voor je, I know. Ik vond het trouwens wel lachen tijdens dat crashdieet hoe ongelooflijk vaak je automatisch naar de koelkast loopt.. stond ik daar weer.. Bloos . hehe LOL Nouja maar moregn is het dus maandag en dan ga ik het doen EN volhouden. Ik ben echt een perfectionist op ieder vlak behalve bij dit Verward Maar ik vind dat ik het gewoon moet kunnen dus daar gaan we dan.. Bovendien heb ik weer truitjes in mn kast gevonden die ik eruug leuk vind maar op dit moment dus niet aan trek (geeeen gezicht Clown ) Daar gaan we wat aan doen dus. Willen jullie me alsjeblieft ff moed inpraten??? Heb ik echt ff nodig om het vol te houden. Ik houd jullie op de hoogte!!! Party!!


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:04

okee...
je hebt een lotgenoot gevonden!!!
ik ga met je mee doen...
gewoon doen.. nie denken doen..
en over 2 mnd wil k oo die shirtjes die k gevonden heb weer aan kunnen zonder mn handen voor mn buik te houden!!!!

we can do it!!!! toch???

Sharda

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:07

keej, kom op jullie kunnen het.
aan de ene kant zeg ik dat ik het ook moet doen, maar das alleen voor mijn gevoel.
ben 1.62,5 en weeg 49 kilo, dus ik mag niet afvallen. maar ik wil wel wat aan mijn buikspieren gaan doen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 18:10

JAAhaa.. Big Bokt Dieet hahaha Nee lol vind ik een goed idee. Ik zit wel altijd te denken 'als ik wil kan ik het'maar ik wil geloof ik nooit haha Maar nu wel Cool Wacht maar over een paar maandjes kan je mij ook zo in bikini verwachten op het plaatjesforum:
Afbeelding
LOL Watch out here we COME!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 18:13

Nou ik ben dus 1.78 en heb altijd 75 kg gewogen... Sta verder nooit op de weegschaal maar toen was ik eens stoer naar de sportschool gegaan.. weeg ik daar ineens 82 kg!!!! Huilen Ik vond ook al zo vreemd dat ik ineens maatje 42 beter paste dan 40 hehe

Misery: inderdaad niet denken.. als ik al een Kitkat Chunky visualiseer dan wandel ik al automatisch richting voorraadkast... hehe

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:19

ik moet ook dieeten, ben ook bezig maar t gaat niet zo snel, ik vind t zo moeilijk!!!!
en ik weeg echt te veel!!!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:20

ik ook meedoen. ben 164 en weeg bijna 60kg wil in iedergeval voor de zomer een strakke buik hebben. want dan kan ik eindelijk de truitjes weer aan die ik aan wil.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 18:26

Monique: het moet ook niet te snel gaan!!! Ik heb dus een crashdieet gevolgd waar iedereen geheid 3/4 kilo van af viel per week.. Nou ik dus ook maar binnen 3 weken zat het dubbele er weer aan!!! Je lichaam gaat dan reserves opslaan ofzo. Heb in een ver verleden wel eens Montignac gedaan, dat is gewoon een soort verandering van eetstijl (alleen bruin brood, geen suiker, geen aardappels enzo) Je mag dan onbeperkt eten maar dan alleen bepaalde dingen. Daar viel ik best mee af en dat duurde wel lang maar bleef ook langer weg. Alleen is motignac heel lastig met al die regeltjes enzo en moest ik iedere avond mn eigen potje koken Scheve mond\\
Dus nu ga ik gewoon
- veel water drinken
- braaf 's avonds mn oefeningen doen
- geen tussendoortjes eten
- geen frisdranken met suiker
en dan is het gewoon volhouden maar. Jammer dat je het reultaat niet snel ziet maarja, je moet ergens beginnen!!! Party!!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:26

tja die strakke buik he, ik moet wel een strakke buik gaan kweken (hihi). bart wil namelijk foto's van mij in bikini op het plaatjesforum als ik op vakantie ben geweest.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:26

Ik ben 1.76 en ik weeg 60 kilo. Gewicht is op zich prima, maar ik zou zo graag wat dikkere benen willen en een minder dikke buik! Lachen

O, en ik zet géén foto's van mij in bikini hier neer! *LOL*

_________________
Wie het laatst lacht, denkt het traagst Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-04-08 19:27 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:44

Ehhhh... en ik ben al 30... is dat een goed excuus om niet te hoeven dieten???? Weet je wat de pest is bij mij? Ik vind alles zo lekker en mijn kont laat dat aan heel de wereld zien..... Party!!

Hihi, succes hoor meiden!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 19:05

gelukkig ben ik al n Barleduc freak dus frisdrank drink k nie echt...

k ga inderdaad mn oefeningen doen savonds..

ik weet nie hoeveel k weeg (ben bang dak r depressief van raak) ik ben 170...
heb maatje 42/44...
mmmmm...
ja tijd om wat af te vallen...

ik ben altijd wel "mollig" geweest maar mn buik was altijd zoooo strak dat mensen met maat 38 mijn buikje wouden hebben...
maar mn benen zijn te dik en mn tieten (--> maar daar kank nie zo heel veel aan doen...)
en nu mn buik dan..
en dan maar te zwijgen hoe mijn conditie op dit moment is....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 21:08

ik durf te wedden dat ik de lichtste van heel bokt ben... Vorig jaar nog een mooi gemiddeld gewicht van 48 kg (ben 1.68 m) en nu is dat GEDAALD (naar *piepstemmetje* 46,5)... Niet jaloers worden, want ik pas geen enkel kledingstuk, heb bhmaatje 75A (stiekum B, maar goed) en 34 is nog te klein (in de breedte, de lengte is 38 precies geod). Dun zijn is leuk, maar niet heel erg leuk. Mannen willen toch liever iets om vast te houden (anders breek je om met onze selfmade Casanova Francois te spreken). Ach, ik zit er niet zo mee, voel me prima, en zolang ik nog functioneer gaat alles ok..
Tipje: ga hardlopen. Sinds ik dat doe ben ik dus afgevallen, niet leuk, maar ja, werkt wel...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 21:24

Ik heb mezelf net gewogen...ik ben WEER afgevallen en weeg nu 45,4 kilo Boos! Dit is echt niet leuk meer. Ben 170m (ben gegroeid) en pas meestal maatje 176 (broeken) en 38 is gewoon veel te groot!

_________________
Wees goed voor je paard, dan heb je een vriend voor het leven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-04-08 22:25 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 21:26

En dat probleem met kleding passen heb ik dus ook heel erg...vooral voor broeken ben ik uren bezig pff...word er gek van.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 21:38

Tja hardlopen is niet zo'n optie voor mij... dan kan je me opdweilen (hihi mijn knieen zijn nogal zwak en die voel ik dan heel erg) wat ik wel heel leuk vind, is dat langlauf ding op de sportschool. Een soort stepaparaat maar dan heen en weer en je kan een programmaatje kiezen dat je berg op/af gaat, dan wordt ie steeds iets zwaarder. Als ik zo'n apparaat in mn woonkamer zou hebben dan zou ik het wel iedere dag doen denk ik... Probleem met die dingen is alleen dat ik een klein kamertje heb en ze nooit mooi opklapbaar zijn. We hebben thuis wel zo'n fiets (maar das een rotding heb ook een hekel aan fietsen trouwens) en een buikspierrolding. Die werkt op zich heel goed (=aanrder voor de mensen hier die een platte buik willen, die voel je meteen hoor!) maar is te groot voor op mijn kamer, en als ik m op zolder zet dan doe ik het nooit. Ik heb ook een hele leuke CD-i waar je een personal aerobic programma op kan samenstellen. Vind ik ook heel leuk maar ik heb nooit zoveel tijd en telkens als ik begin houd ik hetmaar een weekje vol Boos! Das mijn hele probleem; doorbijten!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 21:54

Ik ben ook altijd redelijk mollig geweest hoor. Ik heb stevige kuiten (van dansen en paardrijden) dat zijn vnl spieren dus dat vind ik niet zo erg, maar mijn bovenbenen zijn minder (vooral binnenkant) ik heb een laag buikje, dat zit in de familie heb ik gemerkt. Vooral onder mijn navel dus. Scheve mond\ Bovenarmen ook een beetje te dik, borsten tsja A/B dus das niet echt veel (strax na t lijnen maar aan een borstvergroting om dat dan weer in proportie te krijgen LOL nee hoor j/k)

Nog even dingen waar ik wel tevreden mee ben: (anders wordt je zo negatief over jezelf he?) Mijn schouders (best heel breed maar mooi rond en niet afhangend) Mijn kont (stevig wel een beetje groot maar mooie vorm LOL) Mijn handen (vooral nu ik lange nagels heb) en mn hoofd (afgezien van klein onderkinnetje hihi) Dus ook naar je goede dingen kijken hoor anders wordt je helemaal depri Huilen Groetjes!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 06:47

ik ben 1.67 lang en weg 64 kilo. veel te veel vind ik. ik wil eigenlijk rond de 55 wegen. wie lijnt er met me mee en dan houden we het hier bij hoe ver we gevorderd zijn. als je samen begint stimuleert dat het doorzetten!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 07:46

Goed idee.. samen sta je sterk Tong uitsteken Ik begin vandaag... Vanmorgen gewogen (viel mee 's ochtends ben je altijd lichter he.. 79 kg) Ik wil naar de 70 toe uiteindelijk.. maar eerst maar eens de 75 weer halen. Ik zit nu aan een groot glas spa blauw en heb een pot biergisttabletten gekocht (goed voor je spijsvertering) Dus daar gaan we... Meiden; KOM OP!! We gaan hele slanke bokkers worden!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 07:58

succes dan maar! Als jullie het niet erg vinden, probeer ik juist dikker te worden!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 08:19

Ok, doe ook mee. Ik ben 1.65 m en weeg 65. Wil uiteindelijk naar de 55 maar begin maar eens met 60.


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 08:56

Kimmy: jij ook succes hehe als jij nou eet voor twee, dan mag je mijn portie hebben LOL Party!!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:14

Had ook besloten dat ik maar eens moest gaan matige. Ik ben 1.70 en woog 57. Ik had het idee dat ik steeds dikker werd. Ga ik gister op de weegschaal staan weeg ik nog maar 55 kilo. Ik ben er wel 10x op gaan staan maar nog steeds was het antwoord 55kilo. Hmmzz heb nu eigelijk geen zin meer om te matige Party!! Ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik ben onbewust afgevallen. Helemaal happy kan ik gewoon rustig dooreten Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:59

Count me in! Lachen Ik ben 1.74 en weeg nu 71 kg, veels te veel. Maar het zit allemaal op mijn benen en billen eigenlijk, en dat schijnt de vervelendste plaats te zijn. Voor de rest is mijn taille iv(ergelijking)m benen smal (68 cm).Dan nog cupje 75c erbij.. Gelukkig zijn mijn schouders breder dan mijn heupen, maar heupen zijn al vrij breed van zichzelf, bot is voelbaar zeg maar, zal 1 cm vet zijn. Kwou dat ik een jongetje was, dan was ik plat en recht ipv rubens-achtig, hihi.. Boos! Tis om triest van te worden. Een levenlang lijnen en lijden.*LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 11:06

Nou ik vind een vrouwenlichaam toch meestal veel mooier dan een mannenlichaam hoor! Er zitten natuurlijk wel wat voorwaarden aan.. Clown niet te dun, niet te dik, in proporties, geen vreemde vetophopingen en kuiltjes/flabbervel hihi.. Maar mooi rond is niet lelijk!

PS Ik doe al mn best mn eerste Spa blauw fles is leeg en heb alleen een schuimpje gegeten qua overtredingen. Whoohoo... Party!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, Anomien, C_estmoi, carineken, Eefje_Sammy, Eretria, Fiesta14, GoogleAdsense, IASCrawler, Jet, JoT, Larissajulia, LiDi, Merel___, Misslev, rayoow, Selina, Siebel, SUSANNEx, Traiectum en 66 bezoekers