rare jonge op school...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

rare jonge op school...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 20:05

Ik weer niet meer precies waarneer het gebeurt was maar het werd vanmiddag vertelt door de rector:

Een 4havo/vwo'er was een ochtend heel erg laat gekomen.
Dus moest hij een briefje halen.
Hier was die jongen het dus niet meeeens en heeft lang geruziet met de Concierge.
Hij heeft aan het einde van het ruzietje ook nog is gedreigt.hij zei:"Ik ga je van kant maken!"
Die concierge is dan nog niet zosnel bang.
En gistereb had hij een pistool meegenomen naar school.
Hij had die laten zien aan medeleerlingen in zijn klas.
En die hebben het meeteen daarna dat zie dat pistool hadden gezien aan de rector of conciergers of dergelijke vertelt.

Hij is daarna die middag ook opgepakt door de politie.
De jongen had het wapen wel verstopt maar had het gisteravond bekent waar het lag.

Hoe het verder gaat weet ik ook niet hoor.
Maar ik wist gisteren echt van niks ik kom het pas vanmiddag tehoren.
Eigenlijk best -creepy- Nagelbijten / Gniffelen

De concierge had eraan terug gedacht en is toch nog well geschrokken.
Dat verwacht je toch haast niet van iemand.

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:07

Ah bah, en dat is dan even oud als mij...
Onbegrijpelijk

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:12

Heb het ook gehoord
Het was geloof ik in zaandam (weet ik niet zeker)
Echt onbegrijpelijk

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 20:13

nee in Holten
ik zit zelf op die school dus.
Dat was niet zo heel erg leuk

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:40

echt onbegrijpelijk zeg

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:43

zins dat in den haag is gebeurt, hoor je het opeens overal, dat ze met pistolen en messen op school komen, om leraren enzo aan kant te maken


La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:43

Ow dan had ik het verkeerd begrepen, maar het blijft toch echt onbegrijpelijk hoor

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:17

Er is ook een dergelijk iets gebeurd in Zaandam, een leerling had kennelijk problemen met een leraar en de leerling had lopen rondvertellen dat hij die leraar dood ging schieten. Zijn klasgenootjes hadden wel eens van hem gehoord dat hij een pistool had en waarschuwden de politie.
Deze jongen is opgepakt en bij huiszoeking hebben ze inderdaad een pistool gevonden....

Ik vraag me zo langzamerhand af waar we heengaan als problemen kennelijk niet meer uitgepraat kunnen worden, maar alleen maar door elkaar maar neer te schieten.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:25

Waar gaan we heen waar gaan we heen . Ben ik blij dat ik nog een tamelijk rustige school zit, misschien vrij streng en er zitten wel een paar losbollen maar dat zijn gelukkig verre van criminelen.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:23

Dit is toch niet meer normaal!!
Ik ben zelf bijna leerkracht maar je wordt bang als je al die verhalen hoort!! Verward

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:02

dat is inderdaad bij ons op school gebeurt, maar om het hele verhaal te vertellen is wel erg lang. Het staat ook in de krant, de afdelingshoofd is zelfs bij alle 3e klassers geweest.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:08

Edda schreef:
nee in Holten
ik zit zelf op die school dus.
Dat was niet zo heel erg leuk


Is dat echt waar? Volgens mij was het ergens anders, ik hoorde het op het nieuws en als er 'Holten' was gezegd, dan had ik het zeker onthouden. Ik ken die school vrij goed namelijk, ben dan ook benieuwd of het waar is.

[Edit] Het is idd waar, zie http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC ... na,00.html Scheve mond

Die jongen had een pistool bij zich, ik kan zo gauw niet uit het bericht opmaken wat hij ermee heeft gedaan. Om artikelen te kunnen lezen, moet je je registreren op die site.
Laatst bijgewerkt door Karin op 23-01-04 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:12

Om welke school in zaandam ging het dan ???
Wat een zieke figuren tegenwoordig , je kan niets meer zeggen of je wordt al neergeschoten

bah de wereld wordt steeds agresiever

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 02:08

Ow wat een akelige dingen gebeuren er toch...Vandaag kwam het -bij mij inwonend neefje - met een verhaal thuis..Hij gaat in Belgie naar school,waar hij dus te horen heeft gekregen dat er een jongen vanaf Essen naar Antwerpen is gefietst , om daar van een gebouw af te springen..Uit angst voor een reactie van zijn ouders,omdat hij iets had gedaan op school..(tenminste,iets dergelijks was het)
Wel iets heel anders dan het pistool verhaal natuurlijk,maar wat een maatschappelijke problemen leven er toch...

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:06

mickydo schreef:
Om welke school in zaandam ging het dan ???
Wat een zieke figuren tegenwoordig , je kan niets meer zeggen of je wordt al neergeschoten

bah de wereld wordt steeds agresiever


Het was op het pascalcollege
http://www.noordhollandsdagblad.nl/Index (het staat bijna onderaan de pagina)

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:42

dank je wel

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 13:24

ik las het vandaag ook in de krant wat n gekke lopen er toch rond op deze wereld.
vooral iemand die zo jong is en zulke dingen bedenkt en ook nog wil uitvoeren

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:54

ik ben docent op een ROC en ik weet gewoon dat er leerlingen met wapens rondlopen.

Er is van de week al een studiedag gewest voor alle docenten en ander personeel over omgaan met agressie en geweld en er zullen nog veel van die studiedagen volgen.

Er is ons geadiviseerd om een bepaald type leerling niet teveel op de huis te zitten en vooral niet uit te dagen, want dat het dan wel eens een beroerd gevolg kon krijgen Verward

Fijn mensen; werken in het onderwijs OK dan! Scheve mond

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:59

hahaha je heb echt van die gekken is echt niet meer normaal.wie is de volgende die een pistool tegen ze kop krijgt

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:02

sharonaollie schreef:
hahaha je heb echt van die gekken is echt niet meer normaal.wie is de volgende die een pistool tegen ze kop krijgt


Laat dat 'hahaha' maar achterwege is niet echt op zijn plaats Boos!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:04

het kan op iedere school gebeuren, dus misschien ben ik de volgende wel Scheve mond

Als je met metaaldetectoren gaat werken of met fouilleren zit je met het recht op de privacy, het mag gewoonweg niet in Nederland.

Bij ons controleren ze schoolpasjes en er is nog maar 1 ingang van de school open, sinds er in december een vechtpartij is geweest met een groep leerlingen van een andere school. Maar als je een pasje hebt van iemand die al van school is, of een pasje van een ander, en een petje opzet, kan je zo naar binnen Cool

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:09

Noble-Girl"]
[quote="sharonaollie schreef:
hahaha je heb echt van die gekken is echt niet meer normaal.wie is de volgende die een pistool tegen ze kop krijgt


Laat dat 'hahaha' maar achterwege is niet echt op zijn plaats Boos!
[/quote]
waarom zou ik dat hahaha weg laten ik bedoel er alleen mee dat het best eng is als je op die school zat, en edda zegt zelf al dat het Eigenlijk best -creepy- dus ik zeg daarop hahaha en denk je nu echt dat ik het super leuk vindt dat er iemand doodgeschoten wordt nou dacht het niet.stel je zelf maar voor als het een bekende is,daar ga je echt niet om lopen lachen lijk me dus je moet me gewoon niet te serieus nemen op daqt zinnetje hahaha,nou dat wou ik even kwijt Lachen

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:01

sharonaollie"]
[quote="Noble-Girl"][quote="sharonaollie schreef:
hahaha je heb echt van die gekken is echt niet meer normaal.wie is de volgende die een pistool tegen ze kop krijgt


Laat dat 'hahaha' maar achterwege is niet echt op zijn plaats Boos!
[/quote]
waarom zou ik dat hahaha weg laten ik bedoel er alleen mee dat het best eng is als je op die school zat, en edda zegt zelf al dat het Eigenlijk best -creepy- dus ik zeg daarop hahaha en denk je nu echt dat ik het super leuk vindt dat er iemand doodgeschoten wordt nou dacht het niet.stel je zelf maar voor als het een bekende is,daar ga je echt niet om lopen lachen lijk me dus je moet me gewoon niet te serieus nemen op daqt zinnetje hahaha,nou dat wou ik even kwijt Lachen
[/quote]

Gelukkig maar Knipoog

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:07

Goh wat je de laatste tijd allemaal niet hoort zeg... , de mentaliteit van de jongeren... . De maatschappij is zwaar achteruit aan het gaan ! Stel je voor dat ie zijn wapen aan niemand liet zien en niemand van iets wist dan was die concierge misschien dood .

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 18:29

Karin"]
[quote="Edda schreef:
nee in Holten
ik zit zelf op die school dus.
Dat was niet zo heel erg leuk


Is dat echt waar? Volgens mij was het ergens anders, ik hoorde het op het nieuws en als er 'Holten' was gezegd, dan had ik het zeker onthouden. Ik ken die school vrij goed namelijk, ben dan ook benieuwd of het waar is.

[Edit] Het is idd waar, zie http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC ... na,00.html Scheve mond

Die jongen had een pistool bij zich, ik kan zo gauw niet uit het bericht opmaken wat hij ermee heeft gedaan. Om artikelen te kunnen lezen, moet je je registreren op die site.
[/quote]

Nope echt in Holten
De Rector had het zelf gistermiddag vertelt in de klas.
Was wel schrikken hoor
ow las net dat je dat had geedit Tong uitsteken