Verschrikkelijke site over dood leraar vorige week

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Verschrikkelijke site over dood leraar vorige week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 20:20

Als je ergens heel erg ziek van wordt, dan is het wel hiervan. Ik weet niet of het slim is om dit te gaan lezen (er zijn geen plaatjes of zo van bij). Het betreft een dankbetuiging aan Murat.

http://www.ertan.nl/

Gooi je frustraties eruit op deze site, je wordt er echt ziek van zo.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:37

oohooh die mensen zijn niet goed wijs..daar word je toch niet goed van.. en dan die cu2 van die murat bleh

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:42

Lips are sealed

Wat een domme gast die dit gemaakt heeft zeg, dit slaat toch nergens op:

Citaat:
Jij zag geen andere uitweg voor jouw opgekropte haatgevoelens dan een kogel door het hoofd van je leraar te jagen. Wat moet je anders wanneer deze maatschappij je geen andere uitweg biedt?


Als 'ie geen andere uitweg zag had 'ie zichzelf door z'n hoofd moeten schieten, dit is ronduit triest


Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 22:31

Citaat:
De geniepige streken van de zogenaamde tolerante Nederlanders ken ik als geen ander broeder. Ze halen je het bloed van onder je nagel vandaan en wel op een zeer achterbakse manier. Wie krijgt uiteindelijk toch de schuld, ja onze cultuur, die zou niet deugen, terwijl het hun cultuur is die tot op het bot verrot is.


Nou ik vind dit ook heel erg. Dan hadden ze niet in Nederland moeten komen wonen als het hier echt zo verrot is. Ik discrimineer eigenlijk nooit, maar uiteindelijk lijkt het wel dat door hun ons land zo verrot is. Ja ok, de regering hier heeft er ook veel mee te maken en die kunnen er ook iets aan doen. Nou ja ze zijn eigenlijk te laat om er nog iets aan te doen..

Maar ik kan ZO ONTZETTEND kwaad worden over zulke berichten zoals zij die schrijven. Bij de reacties die je erop kan geven schrijven de mensen die het er waarschijnlijk mee eens zijn het in het turks of zo. Zodat wij het niet kunnen lezen. Vind ik ook erg zwak...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:35

ik heb alleen de eerste regel gelezen
Citaat:
Wat jij deed is niet jouw schuld jongen, het is de schuld van deze verrotte maatschappij waarin wij helaas in leven.

Toen vond ik het al genoeg..

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:57

Ach rot DAN op als het hier zo slecht is Rolleyes

... And we like all the fluffy animals.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:59

Inderdaad, als dit zo door gaat, gaat het nog eens ECHT goed fout in Nederland...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 23:00

Rainie schreef:
Ach rot DAN op als het hier zo slecht is Rolleyes


GO GIRL, zo zal iedere normale burger erover denken denk ik. Het erge is nog dat de burgers uit hun moederland zichzelf zorgen voor hen die hier zitten. In hun eigen land mogen ze nog geen alcohol drinken of op stap gaan. Volgens mij hebben ze het hier dan een stuk beter...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:07

hallo het gaat al fout hier in Nederland, wat denk je dat het over 5 jaar word. Nou dan gaan wij dus geoon op vakantie in onze eigen land. Ze nemen het hir gewoon over. Klote mensen echt vreselijk wat ze zeggen over die leraar. Belachelijk ik heb er gewoon geen woorden voor.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:18

Weet je wat vrijheid betekend? Dat je je spullen kunt pakken en weg kunt gaan als het je ergens niet bevalt...

Dit is echt te gek voor woorden!

Je suis Charlie.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:20

'k zit te denken he, kan je zoiets niet aangeven ergens?

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen zo achterlijk vind ik dit!

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:22

Ik vraag net aan Harmen, dit schijnt te mogen Verward Iig er is niks tegen te doen.
(hij 's nogal internetfreak).

:evaw:

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:24

Tja, dit is ook de vrijheid van meningsuiting waar we allemaal zo prat op gaan...

Voor deze jongen hoop ik niet dat hij tegen de verkeerde aanloopt...

Je suis Charlie.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:25

wat een k...... mensen zijn er toch op deze wereld... jammer...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:29

Overigens is er op fok ook een topic over
http://forum.fok.nl/showtopic.php/470948/2/25
Hier heeft iemand de column herschreven

Citaat:
Van Wieren, ik hou van je!
Je kon m'n vader zijn. Wat jou overkwam is niet jouw schuld, jongen, het is de schuld van deze verrotte maatschappij waarin wij helaas in leven. De misselijkmakende streken van die verrote appels in de grote mand vol allochtonen, waarvan ik zie dat ze het telkens weer voor meer dan voor zichzelf alleen verzieken. Ze misbruiken hun "allochtoon-zijn" door te roepen om respect, maar het enige dat ze willen is ontzag, afgedwongen door geweld. Daarbij misbruik makend van hun cultuur, terwijl hun cultuur in oorsprong toch zo tolerant is. Jouw dader is misschien wel hier geboren, maar doet alsof ie tot de paria's is benoemd van onze maatschappij, terwijl ie daar toch helemaal zelf voor heeft gezorgd. Talloze jonge mensen met een soortgelijke achtergrond laat namelijk zien dat het wèl kan. Als een Nederlander zijn mening geeft onder het mom van vrijheid van meningsuiting, dan wordt dat al gauw als discriminatie gezien, maar als een imam dat doet dan komt hij er hier mee weg. In tegenstelling tot in eigen land, vreemd genoeg. Gekleineerd, onderdrukt en geestelijk mishandeld worden voor een klas, die jij leidde met de intentie ook van hen een beter mens te maken. Jij moest de opgekropte haatgevoelens van die loser bekoepen met een kogel door je hoofd. Met als excuss: "wat moet je anders wanneer deze maatschappij je geen andere uitweg biedt?". Iemand met een beetje eergevoel had de eer aan zich zelf gelaten. Geloof mij, er lopen vast een heleboel moslimjongeren rond met enorme opgekropte haatgevoelens jegens alles wat ook maar met Nederlanders van doen heeft. Ik kan dan ook alleen maar hopen dat ook na deze gebeurtenis een keer duidelijk wordt dat het niet hier bij zal blijven. Sterker nog, de roep om een hardere aanpak zal alleen maar verergeren, helemaal wanneer leraren zoals jij zich pas veilig kunnen voelen in deze maatschappij met dectectiepoortjes bij de ingang van de school.
Het ga je goed, van Wieren. Als Allah inderdaad de barmhartige is, zal Murat zich ook voor hem moeten verantwoorden. Ik kan alleen maar voor hem hopen dat ook hij vergiffenis zal schenken

:evaw:

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:32

Als het hem hier niet bevalt en hij niet goed behandeld wordt rot die toch lekker op naar ze eigen of een ander land Lips are sealed

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:01

Wow, wat een mooie reactie van degene die die column heeft herschreven! Die geeft ook aandacht aan het feit dat er veel allochtonen zijn die het wél goed doen, zónder Murat goed te praten. Heel mooi geschreven! OK dan!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:38

Dit is je etnische afkomst misbruiken om een excuus te hebben om je niet aan de normale leefregels te houden. Walgelijk en heel treurig voor de Marrokaanse mensen die zich wel aan de leefregels houden want ook zij zijn daar weer de dupe van. Als je geen vooroordelen hebt zou je ze bijna krijgen.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:53

Die originele schrijver zegt ook dat murat in Nederland is geboren en het ook zijn land is. Als je dan in Nederland bent vind ik het ook wel kloppen als je je dan een beetje aan de nederlandse cultuur houdt. Hij zegt dat deze actie de laatste uitweg was voor die Murat. Maar als die gast zich gewoon normaal had gedragen was hij waarschijnlijk niet geschorst. Het komt er dus op neer dat het totaal zijn eigen schuld is en niet die van de maatschappij.
Ik wens de achtergebleven familieleden en kennisen van Mr. van Wieren enorm veel sterkte.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 01:49

Cassidy schreef:
Voor deze jongen hoop ik niet dat hij tegen de verkeerde aanloopt...


Eigenlijk hoop ik juist wel dat hij tegen de verkeerde aanloopt... het zou zijn eigen schuld zijn.. met zo'n stukken lok je het zelf uit Scheve mond

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 02:01

nou ik kan je niet aanraden om te reageren in dat topic! je wordt gelijk aan alle kanten afgeblaft!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 09:15

Het is werkelijk te gek voor woorden. Moskee's rijzen als paddenstoelen uit de grond in NL, hoofddoekjes worden geaccepteerd, etc etc en maar klagen, klagen en klagen!
Jesses! Hoe zorg je er voor dat nog meer mensen een gruwelijke hekel aan moslins krijgen?

Ik ben van nature een niet-rasict, na het wonen in de slechtste wijk van Rotterdam heb ik het 'nogal moeilijk' met de meeste Antillianen en de moslims, tja........

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:16

Idd, een vvreselijk idiote site!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:35

Jamy schreef:
Als het hem hier niet bevalt en hij niet goed behandeld wordt rot die toch lekker op naar ze eigen of een ander land Lips are sealed

zo denk ik er dus ook over, terwijl ik echt niet zo iemand ben die almaar loopt te discrimineren ofzo. ik heb echt niets tegen "buitenlanders" of hoe je het ook wilt noemen, maar wat Ynzo ook zegt, als hij geen uitweg zag had íe zichzelf neer moeten schieten en niet een ander.

en als hij in nederland is geboren en dus nederlander is (wat al niet zo hoeft te zijn), waarom houdt ie zich dan niet aan de normaal geldende regels?

zou wat zijn, zegt iedere allochtoon, ja ik woon wel in nederland maar ik heb een ander pasport dus ik mag doen wat ik wil...

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:44

ben het hellemaal met yessy eens

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers