Wie heeft er veel verstand van mobieltjes??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Wie heeft er veel verstand van mobieltjes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 11:52

Ik heb dus een nokia 6750! ik heb em nu een half jaar of zo!

Maar ik heb dus nu 2 problemen met mijn mobiel!

probleem 1
Gisteren was mijn mobiel leeg dus ik doe hem in de oplader! Hij heeft er een hele nacht in gelegen dus wel opgeladen dacht ik zo! Dus ik wil em vanochtend aanzetten! Gaat ie niet aan! Boos! dus ik probeer het met een pen weer niet Boos! toen een keer de batterij eruit gehaald en daarna er weer in en weer proberen aan te zetten weer niet Boos!:(

probleem 2
Als mijn mobiel nog op 3 streepjes batterij (van de 7 streepjes in totaal) staat en ik bel bijvoorbeeld een keer 1 minuut is mijn batterij gelijk helemaal leeg Verward echt heel raar valt de verbinding in 1 keer weg omdat mijn batterij op is! Verward

Wie kan mij helpen op mijn problemen!??

Live,LOve,'ndLaugh


DeBje
Berichten: 280
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:56

Hi,

typisch nokinee probleem, het kan aan je batterij liggen, nieuwe batterij kopen en kijken of het probleem blijft. als het probleem blijft, heb je te maken met een van de vele nokia systeem fouten. Dan kun je het beste even bellen met je operator, en vragen wat je het beste kunt doen.

Ik heb zelf het probleem met mijn 8310 gehad, dat hij een maand lang steeds uitviel, na een maand was het probleem opeens over en heb hem toen nog een jaar lang zonder problemen gebruikt. Tot hij weer uitviel en tot op de dag van vandaag niet meer aan is gegaan.

Nederlands Kampioen Voltige klasse zwaar 2007

VOLTIGETEAM GROENENDAAL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:56

Ik heb het probleem gehad met een 3310.
Precies hetzelfde. Mijn vader en zusje hadden hetzelfde telefoontje en ook hetzelfde probleem. Het schijnt bij bepaalde series van Nokia een kinderziekte te zijn.
Ik weet niet of je nog garantie hebt, maar anders zou ik gewoon terug gaan.

Ik heb nu een sony-ericsson T200 maar dat is ook een klote ding. Die ga ik straks maar wegbrengen voor reparatie. En daarna een nieuwe kopen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:02

Accu kopen? Nee, gewoon terug naar de winkel. Er zit 2 jaar garantie op dat ding (wettelijk).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 12:15

oke dan ga ik dat eens proberen!!

Live,LOve,'ndLaugh

DeBje
Berichten: 280
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:18

Batterij zit geen garantie op

Mijn vriendin heeft haar telefoon verzekerd, nu was er iemand op gaan staan dus schermpje van haar frontje kapot.

Opgegeven aan verzekering maar dat krijgt ze dus niet vergoed, alleen fouten in de telefoon vallen onder de verzekering/garantie. Batterij en frontje zijn toebehoren en vallen er niet onder

Nederlands Kampioen Voltige klasse zwaar 2007

VOLTIGETEAM GROENENDAAL

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:20

als er een fout in de batterij zit wel

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:26

en een batterij die na een half jaar kapot is... zou best eens een fout kunnen zijn... dus garantie zou ik in ieder geval proberen.

En die vriendin van Debje moet gewoon de WAverzekering van degene die er op gaan staan is aanspreken.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:59

Ja ik heb het ook gehad met mijn 3310! Batterij is waarschijnlijk kapot ja! En de batterij viel bij mij niet onder garantie! Belachelijk! maar goed..

Ik heb een nieuwe batterij gekocht bij een telefoonstandje ( met die frontjes ) op de markt. Die zijn veel goedkoper en die doet het net zo goed.

^&+ 20 mei 2016

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:56

gewoon ff naar de winkel gaan en kijken wat ze ervan zeggen...
met een beetje geluk krijg je een nieuwe batterij..

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:30

Javmo schreef:
Ja ik heb het ook gehad met mijn 3310! Batterij is waarschijnlijk kapot ja! En de batterij viel bij mij niet onder garantie! Belachelijk! maar goed..

Ik heb een nieuwe batterij gekocht bij een telefoonstandje ( met die frontjes ) op de markt. Die zijn veel goedkoper en die doet het net zo goed.




pas je wel op dattie niet ontploft??

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:13

Javmo daar waarschuwen ze voor die nepbaterijen zijn erg slecht en kunnen ontploffen.

Ik heb dit ook met mijn 6750 gehad die aan en uit werkt idd niet lekker. Beetje jammer van het toestel. Ik heb hem gelijk verkocht Haha!.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, GoogleAdsense, YandexBot en 190 bezoekers