Nike gaat verhuizen naar de Blauw Gele Vendel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Nike gaat verhuizen naar de Blauw Gele Vendel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 10:43

Nike gaat weer verkassen. Hij stond ingeschreven bij de Blauw Gele Vendel in Pijnacker en deze week werd Nike’s baasje gebeld dat er plek was. Het gaat allemaal heel snel, dinsdagavond gebeld, woensdagavond langsgeweest en deze zaterdag gaat meneer al over. Omdat de twee stallen niet zover uit elkaar liggen en omdat er anders weer een trailer geritseld moet worden gaan we hem lopend overbrengen (ik hobbel er met mijn fietsje achteraan). Hopelijk gedraagt hij zich een beetje onderweg. Schijnheilig

Toen Nike daar nog in de buurt stond maakten we er al gebruik van de rijbakken (als gastlid) dus het is niet geheel onbekend daar. Hij krijgt lekker een buitenbox en, wat voor ons erg handig is, er zit een joekel van een kast bij. Verder een superbuitenbak,, een grote en een kleine binnenbak (je kan dus altijd binnenrijden), een longeerbak en een overdekte en verlichte (!) poetsplaats. Vooral dat laatste vind ik erg prettig, nu poets ik maar in de stal, buiten zie ik Nike nauwelijks en in het gangpad is te weinig plek.

Nike’s eigenaresse is sinds dinsdagavond helemaal euforisch, volgens mij loopt die huppelend door haar kantoor heen momenteel Haha!. Wat ik zelf wel heel lekker vind is dat ik nu niet meer alleen op stal ben. De huidige stal ligt aan een vrij donker, stil weggetje en ik moet eerlijk bekennen dat ik het af en toe best eng vond daar. Vooral sinds iemand een poging tot inbraak heeft gedaan terwijl ik aan het rijden was…

Klein nadeeltje voor mij is wel dat hij nu weer iets verderop komt te staan, hij staat nu zo lekker dichtbij! Man, ik moet echt mijn rijbewijs gaan halen. In de zomer gaat hij overigens lekker nog een paar maanden het land op bij de huidige stal, fijn voor hem en handig voor ons met vakanties enzo.

Nog een minder leuk aspectje trouwens, we gaan hem zaterdagochtend verhuizen, 08.30 uur is het aantreden. Pffff...


Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 10:47

Wat leuk voor jullie dat hij nu op zo een fijne plek komt te staan. Vel plezier daar!

Lovers Estragon & Herlando Lovers

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:15

Leuk zeg ! Hopelijk hebben jullie het naar jullie zin daar !
Veel plezier !!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rosak, SentiBot en 3 bezoekers