Clinic Edward Gal in Woudenberg wie gaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Clinic Edward Gal in Woudenberg wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 11:35

Wie gaan er naar toe? Het is in Woudenberg en het begint om 19:30 uur. Ik ga iig wel met een paar stalgenoten. Tenminste zoals het er nu voor staat gaan we! De kosten zijn 10 euro.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 14:53

Ik ga ook!! Wou eigenlijk een spandoek maken met" Edward je haar danst", maar dat vonden sommige niet zo'n goed idee en haakte daardoor gelijk af..Haha!
Dus helaas zonder spandoek..maar ben er zeker wel!!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 16:18

Hahaha was wel een goeie geweest Youngster! Maar misschien zien we elkaar nog. Heb mijn rijbroek aan, bril op....euh wat wil je weten Haha! Gringo_hs13, Zauber en Sioux zijn mijn stalgenoten. Dus word misschien wel een leuke meeting.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:12

Waar in Woudenberg is het precies? Zijn meerdere redelijk gorte stallen daar waar zoiets gedaan kan worden Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:38

Bij de Valleiruiters wordt het gehouden....

Ik heb ooit eens een opmerking gemaakt over het haar van Edward, daar pakken ze me nu nog mee.. tsss..

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:19

Suzan van Bokt gaat ook. Ik niet

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 00:32

Niets van aantrekken joh! Het is toch maar een geintje Youngster.

Nog meer mensen die gaan?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:13

Ik bedoelde het ook als geintje hoor Metellica Haha!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:31

ik ben ook aanwezig Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:54

Oh gezellig!! Ik denk dat ik er tegen 19.00 ben ofzo.. Hoe laat ben jij er wouter??

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:57

tussen zeven en kwart over zeven denk ik, me eten wil niet meewerken namelijk Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 10:44

En hoe vonden jullie het?? Ik zat helemaal vooraan met een vriendin te koukleumen, als je de bank voelde trillen dan was dat mijn schuld..* ik had het best koud*..
En als je iemand heb horen vloeken dat de camera het niet deed, was ik dat ook..Haha!..

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:51

youngster schreef:
En als je iemand heb horen vloeken dat de camera het niet deed, was ik dat ook..Haha!..


De mijne deed het wel Haha!

Ik zat lekker warm binnen hoor, alleen af en toe naar buiten voor een fotootje, San Remo heeft echt grote vorderingen gemaakt die gaat menigeen verbazen denk ik op de Hengstenkeuring OK dan!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:54

Ik vond hem helemaal niet verkeerd, hij reed hem er goed aan.. hij moet nog wel sterker worden, maar daar heb ik zeker vertrouwen in..

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:56

Ik daar ook zitten koukleumen. Ik zat aan de andere korte zijde. We konden het niet meteen vinden, dus we kwamen preciesom half 8 binnengerend. Ik had direct uit mijn werk wat mensen opgehaald en doorgereden naar Woudenberg, dus we hadden erg veel trek in een patatje, bleek dat er alleen koffie/thee met cake was. Scheve mond

Ik vond het jammer dat er tijdens de eerste 2 les-sessies tussen door niet wat meer uitleg gaf naar het publiek toe. Dat deed hij gelukkig wel toen hij zelf aan het rijden was. Eerst reed hij de 5-jarige San Remo om te laten zien hoe hij met zijn jonge paarden aan de slag gaat. Schitterend paard, zag er erg goed uit.
Zijn tweede paard was de 10-jarige Le Charmeur (Faust Z) die hij komend jaar in de Grand Prix wil gaan uitbrengen. Ik vond het leuk om te zien hoe dat paard begon met een pony drafje, zoals Edward dat zelf noemde, en een kwartier of wat later, heel lichtvoetig door de bak draafde.
Als afsluiting reed hij nog een Kuhr op muziek en daarna snel de warme auto in de de dichstbijzinde Mac Donalds opgezocht. Vork

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 19:28

Ik vond in de eerste les die 4 jarige hengst ook wel erg gaaf.. Dat was een Havidoff. Die wordt in februari voor een stamboek voorgesteld hoorde ik gisteren, alleen welke weet ik dus niet..

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 00:57

Wow ik heb het echt vreselijk koud gehad, maar vond het geweldig! San Remo is echt kwijl paard zeg! Allemachtig geweldig dier is dat. Volgens mij gaan we daar nog veel van horen . Die hengst in de eerste les vond ik ook geweldig! Echt een gaaf dier! De kur vond ik ook erg leuk om te zien. En Youngster ik heb een paar keer moeten lachen toen ik Edward zijn haar zag. Ik moest steeds aan je opmerking denken *LOL*

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:27

Hihi, dat bedoel ik dus, zo zit iedereen dus als Edward voorbij komt, was bij de pavocup van de zomer ook zo erg.. Haha!
Maar hij heeft toch ook mooi haar

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:21

ik ben dr ook geweest.
vond de nivo van deelnemers aan de eerste les beter dan het nivo van de tweede les van de z.
ik vond dat die man van de tweede groep het paard erg in ze bek zat te4 plukken
en dat ie totaal niet liep.
teminste dat was het oordeel van n vriendin en ik.
ik zat gelukkig ook binnen lekker warm.
ik vond m super uitleggen.
en die san remo is echt n plaatje

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:49

Die man op dat paard is Jury, hij zat idd teveel terug te werken, maar er zat veel meer in dat paard dan hij er op dat moment uitreed..
Dat meisje op dat "kleine" vosje vond ik nog het netst eruit zien..

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:35

ooh oops Bloos! sorry
zo zie je maar weer commentaar leveren wat eigenlijk niet terecht is. Scheve mond
nu is het daar best n kijkerigebak vooral met die tribunes en publiek ed.
maar later ging die wel beter lopen.
dat vosje liep idd nog het beste!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 23:09

Ja vond ik ook! Dat meisje kon hem goed rijden met dat vosje! Wat ik ook niet zo vond is die vrouw in de eerste les op dat hele donkerbruine paard. Ze zat behoorlijk te '' zagen '' en ze sloeg dat beest een paar keer gigantisch op zijn sodemieter Hij was ook niet bepaald voorwaarts maar als ze haar handen stil hiel en haar benen was het aanzicht een stuk beter. Edward werd op een gegeven ogenblik ook bijzonder geirriteerd!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:16

foto´s?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:17

Ja klopt, maar dat was ook een typisch voorbeeld van hoe "lief"mensen kunnen zijn tegen hun paard.. Ze was totaal niet consequent.. Terwijl het echt geen verkeerd paard was..

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:26

oh dat donkere paard hou op schei uit.
dat mens zat m idd vol in ze bek te zagen en m dan tegen houden terwijl die voorwaarts moet.tjaa.
geurtje heette dat mens geloof ik
die hengst was de eenige die in die groep als beste liep.
ik vond trouwens wel dat in de kantine het kakkerige gehalte paardrij types weer erg omhoog geschort was.