Tekeningen: 1, 2, 3 of 4?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Tekeningen: 1, 2, 3 of 4?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:23

Een van twee schilderingen die ik vorige week voor de site gemaakt heb (ander is ook een ijsco maar dan een portret van het hoofd, staat onder 'apporteren'). Nu ben ik erg benieuwd: welke van de vier is het leukst/best/mooist? De meningen verschillen thuis namelijk nogal.

Afbeelding

Mijn favoriet is numero 2, moeders keuze is 4 en zusje is 3. Ik ben erg benieuwd naar jullie keuzes en waarom die het leukst is.[/img]


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:36

Ik vind nummer 3 het duidelijkst als het gaat om het apporteren en de 2e plaats is voor nummer 4.
nr. 1 heeft in mijn ogen weinig met apporteren te maken en nr.2 kan ook snuffelen aan een plasjke bloed zijn Haha! Tong uitsteken
Maar t in het geheel vind ik het erg leuk! Mooi gemaakt

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:22

ik vind drie het duidelijkst denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:43

Inderdaad hebben 1 en 2 weinig met zelf apporteren te maken, als daarmee het oprapen en afgeven van voorwerpen bedoeld wordt. Dit is echter een tekening bij de tekst waarin het volledige apporteren wordt opgenoemd. En dat bestaat dus niet alleen uit het oprapen van voorwerpen en ze aan de baas geven, maar ook uit naar een ver liggend voorwerp toe lopen, dat zelf (zonder hulp) vastpakken , mee terugnemen naar de trainer, netjes halthouden voor de trainer en dan zelf de doek in de hand van de trainer duwen. Deze tekening had dus als doel om alle aparte deelstappen van het apporteren in beeld te brengen (1-5, zie de cijfers).

Maar anders zou je natuurlijk helemaal gelijk hebben. 3 is ook niet het duidelijks qua apporteren, maar ik vond de houding zo onverwacht goed getroffen toen ik daaraan bezig was, daar was ik heel snel mee klaar omdat deze bijna vanzelf ging.

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 02:20

ik ga voor nummer 3

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje


wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 02:39

ik ga ook voor 3

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 05:23

Ik vind het een mooie tekening, waarin de bedoeling duidelijk naar voren komt. Ik vind 2 en 3 het best gelukt. Bij 1 klopt er iets niet helemaal bij de achterhand (maar een kniesoor die daar op let). Ik vind het erg mooi hoe je de vrouw erbij hebt weergegeven: duidelijk, mooi, maar niet afleidend van het apporteren. OK dan!

Kerstmuts

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:25

nummer 3, daarna nummer 2 Haha! heel mooi getekend hoor!
Vooral 2 zal wel moeilijk zijn, zo in de diepte tekenen Tong uitsteken

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:28

Nummer 3 vind ik erg mooi.. kan eigenlijk niet zeggen waarom.. Vind die gewoon het allermooist Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 bezoekers