ik zoek een foto van paint hengst exotic calico.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

ik zoek een foto van paint hengst exotic calico.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 23:59

zoals de titel al zegt ik zoek voor een vriendin een foto van de painthengst exotic calico, maar het internet laat mij dit keer in de steek (google niets mapleweb niets apha niets Huilen ), maw kan nergens iets vinden. heeft iemand webadressen waar ik nog kan zoeken of heeft toevallig een foto van die hengst. je zou iemand er heel erg blij mee maken

greetz rina


Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:18

Het paardje bestaat wel en dit nummer 00181588 is zijn registratienummer. Misschien heb je daar wat aan of was je daar al achter?

EXOTIC CALICO - 1989 SORREL Tobiano Stallion 00181588




Sire Side of Pedigree
TWO D TWO
TWO EYED JACK Q0064808 BAY
Q0178246 SORREL TRIANGLE TOOKIE
TWO EYED BEAVER Q0070166 PALOMINO
Q0769691 SORREL BEAVER PEP UP
COOKSEY'S PEP UP Q0072195 BLACK
Q0201685 SORREL COOKSEY LADY 2
EXOTIC EYED BEAVER Q0084146 SORREL
Q1241344 SORREL THREE BARS
BAR FLOWER T0000281 CHESTNUT
Q0313068 SORREL MAYFLOWER DAUGHERTY
EXOTIC FLOWER Q0024811 CHESTNUT
Q0780900 ROCKET BAR
PITTI EXOTIC T0000033 CHESTNUT
Q0483729 PITTI SING
Q0057000 CHESTNUT

--------------------------------------------------------------------------------
Dam Side of Pedigree
DOUBLE DEVIL
LONG TALL TEXAN Q0213370 SORREL
00007152 SORREL T TRIANGLE LADY I
BID BAR 00005508 PALOMINO T
00021970 SORREL T FLIT BAR
CALICO FLIT Q0074572 CHESTNUT
00003507 SORREL O CALICO DOLL
DANCERS CALICO BAR 00000025 SORREL O
00088838 SORREL T UNKNOWN
UNKNOWN 99999999
99999999 UNKNOWN
DANCERS PRIDE 99999999
00040416 SORREL T UNKNOWN
UNKNOWN 99999999
99999999 UNKNOWN
99999999

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 22:54

dat had ik al, ben nl ook lid van de paints Haha! dat had ik dus al van de site gehaald, alleen op de site van de paints staan geen foto's en dat is nou net wat ik zoek

niemand????

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:57

voor 5 dollar kan je een foto aanvragen maar de vraag is of je dat daar voor over hebt.

Scans of photos on file can be provided for $5 each (maximum would be five photos- front, rear and side views/one side view will be sent unless specified otherwise); remember these are usually foal photos from when the horse was originally registered. Submit the name and/or number of the registered Paint horse(s) whose photos you desire along with your remittance to APHA, Member Services Dept., and we will proceed accordingly

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥


appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 00:21

ik heb geloof ik nog wel ergens een foto van hem liggen...
zal hem ff voor je opzoeken morgen en dan zal ik hem voor je plaatsen in dit topic... Knipoog

!!de appies worden ondergewaardeerd!!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 00:53

appie je bent geweldig Lovers als je hem kunt vinden tenminste Haha! Tong uitsteken
we wachten op je berichtje

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:04

Cheveyo schreef:
voor 5 dollar kan je een foto aanvragen maar de vraag is of je dat daar voor over hebt.

Scans of photos on file can be provided for $5 each (maximum would be five photos- front, rear and side views/one side view will be sent unless specified otherwise); remember these are usually foal photos from when the horse was originally registered. Submit the name and/or number of the registered Paint horse(s) whose photos you desire along with your remittance to APHA, Member Services Dept., and we will proceed accordingly


Hey! Wat leuk!! Ik kom bijna dagelijks op de site en wist dit niet!! Waar staat dat???

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:11

Ik ben zelf op zoek naar het enigste veulen van mijn vorige paard en ik kon nergens foto's vinden daarvan, terwijl ik heeeeeeel erg benieuwd ben hoe ze eruit ziet . Toen heb ik ze het gevraagd en dit was het antwoord.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:16

Had je al bij ons gezocht op http://www.paardenfoto.nl?

Ik heb wat fotos van marienheem en van de show bij wennekers in Juli 2003. Als hij daar heeft meegedaan zit hij er mischien nog tussen. Foto's van de Wennekers show hebben op de site helaas plaatsgemaakt voor nieuwere series.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:17

Cheveyo schreef:
Ik ben zelf op zoek naar het enigste veulen van mijn vorige paard en ik kon nergens foto's vinden daarvan, terwijl ik heeeeeeel erg benieuwd ben hoe ze eruit ziet . Toen heb ik ze het gevraagd en dit was het antwoord.


Thanks!! dat gaat me wat dollars kosten, want er zijn er wel een paar waar ik de foto's van wil!!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:23

Ik moet het zelf nog doen maar zogauw ik ze heb zal ik het laten weten. Ben benieuwd!

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:24

Cheveyo schreef:
Scans of photos on file can be provided for $5 each (maximum would be five photos- front, rear and side views/one side view will be sent unless specified otherwise); remember these are usually foal photos from when the horse was originally registered. Submit the name and/or number of the registered Paint horse(s) whose photos you desire along with your remittance to APHA, Member Services Dept., and we will proceed accordingly

Hee, dat wist ik niet! Heb ik dan nu eindelijk een manier gevonden om foto's te bemachtigen van Lee's papa?? Hij is nl. de enige Paint in haar pedigree en ik ben héél nieuwsgierig hoe hij eruit zag qua aftekening ... maakt me niks uit dat het dan babyfoto's zijn. Hmz, ik denk dat ik daar ook even een mailtje aan waag! Dit is wat mij betreft de tip van het jaar OK dan! !!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:30



Ik vind het leuk dat jullie zo blij zijn met deze mogelijkheid. Graag gedaan!!

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:43

Mac"]
[quote="Cheveyo schreef:
Scans of photos on file can be provided for $5 each (maximum would be five photos- front, rear and side views/one side view will be sent unless specified otherwise); remember these are usually foal photos from when the horse was originally registered. Submit the name and/or number of the registered Paint horse(s) whose photos you desire along with your remittance to APHA, Member Services Dept., and we will proceed accordingly

Hee, dat wist ik niet! Heb ik dan nu eindelijk een manier gevonden om foto's te bemachtigen van Lee's papa?? Hij is nl. de enige Paint in haar pedigree en ik ben héél nieuwsgierig hoe hij eruit zag qua aftekening ... maakt me niks uit dat het dan babyfoto's zijn. Hmz, ik denk dat ik daar ook even een mailtje aan waag! Dit is wat mij betreft de tip van het jaar OK dan! !!
[/quote]

Dat ben ik ook van plan met Sim d'r Pa!!! Leuk he?!!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:33

Ik heb een kopie van de stamboompapieren van Exotic Calico, daar staat een foto op van hem als veulen (overigens van erg slechte kwaliteit... Zwart wit kopie).... Mijn Indian Lotto Robin, Indian Big Step en Indy Mc Cue (zie www.tworiverranch.nl) zijn ook alledrie zonen van Exotic Calico.

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 12:39

he das leuk, mijn merrie heeft ook een veulen van calico gehad. die is nu dus van een kennis van mij, voor hun zoek ik dus ook die foto.
zal eens kijken of ik van die calico zoon een fotootje kan maken en hier plaatsen.
weet je overigens toevallig ook waar calico nu is, volgens de paintsite is hij nog steeds van mvr. Blom.

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:45

Ik heb een keer gehoord van iemand die er ook een veulen van heeft dat hij niet meer leeft.

Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:16

deze hengst is in eigendom van ene richard uit nijkerk en hij is nog steeds aan het afbetalen zodoende dat hij niet op zijn naam staat. hij heeft hem een tijdje laten trainen in amersfoort want hij wilde heel graag reining gaan rijden met deze hengst.
dat had natuurlijk gekunt maar deze hengst heeft jaren maar 1 ding getraind en dat is zijn PIEMEL!!!! hij heeft 52 geregstreerde nakomelingen en ook nog heel veel kruizingen
ook wij hebben ooit een nakomeling van deze hengst gehad namelijk charlie exotic bits . onze merrie haddden wij drachtig gekocht.
verders kan ik je niet helpen aan een foto want op de shows loopt hij al helemaal niet!!!!!!
succes in iedergeval

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:55

Vreemd dat er dan verteld wordt dat ie dood is want die mensen hadden toen een paint gekocht die drachtig was van exotic calico en 2 jaar later wouden ze haar weer laten dekken daar en kregen ze dat te horen, ze zijn toen op zoek gegaan naar een andere hengst en dat werd Indian king een zoon van Exotic calico.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 23:22

ja jojo daarom is het ook zo moeilijk een foto van hem te bemachtigen, tenminste ik heb hem nooit gezien op shows.
maar is er iemand die die richard kent toevallig dat ik met hem contact kan opnemen om een fotootje te bemachtigen.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers