Ik ben van janine gevallen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Ik ben van janine gevallen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 19:07

hooi!!!

Ja dat heb ikke weer hoor Schijnheilig
Ik was aan het galoperen, Ik rijd in de hoek, valt er zo'n poedersuikerjas de bak in!!! Haha! Janine schrikt, en springt opzij Tong uitsteken En ik hing daarzo in de lucht, Poef!! *LOL* Geen pijn, ik voelde er niks van zelfs Haha! ( hoezo pennyachtig Schijnheilig ) Ik vind het wel grapppig whahahah Schijnheilig

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:08

tja, een meter boven je paard zweven en dan ontdekken dat er geen paard meer is tussen jou en de grond..... Haha! Ervaring :p
gelukkig heb je je niet bezeerd.

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:35

Oeps.... Scheve mond
Gelukkig kan je het nog navertellen (met lol) Haha! *LOL*

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:43

tsjah... je hebt ook weleens dat je met een wedstrijd over de hindernis zweeft en er rechtboven achterkomt dat je paardje er nog voor staat.
*auw* Blauw oog

Of dat je op een hele oude knol naar buiten gaat om een bange les met kindjes te begeleiden en dat dat brave beestje opeens in de knoop komt met haar hoevjes aangezien ze weer aan het sloffen was met uitstappen.
En je dan gezellig saampjes in het zand ligt *auw* Blauw oog
paardje had trouwens nix Knipoog

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:16

gelukkig is het allemaal meegevallen...hopelijk heb je morgen geen pijn.... Ach gut

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 15:10

haha ik heb nu geen last van iets!! ( t is nu de volgende dag Haha! Haha! Haha! )
Dus alles goed afgelopen Tong uitsteken

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:32

Ooh heb ik echt al zooo vaak gehad Haha!

Ook geen spierpijn nu ? Tong uitsteken

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 16:10

neej helemaal geen spierpijn Haha! gelukkig Tong uitsteken

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:19

Haha, dat is dan wel weer mazzel. Ik ben een paar weken geleden ook van m'n paard gevallen. Ze had een paar dagen stil gestaan en wij gingen in de buitenbak rijden (terwijl ze steeds binnen hadden gereden). Heb er maar 5 minuten op gezeten, toen gaf ze een bok terwijl ze haar rug helemaal bolde . Ik werd echt een halve meter gelanceerd, maar kwam gelukkig eerst weer half op het zadel terecht voor ik in het zand belande. Maar ik had er wel last van, was toch wel hard gevallen. En ik was een paar maanden ervoor ook al hard op m'n rug gevallen, dus dat vond m'n ruggetje niet zo leuk! Nu gaat het op zich wel, maar ik heb er nog steeds af en toe last van. Ach gut

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:41

het helpt vaak om vlak nadat je bent gevallen (ook al heb je helemaal geen pijn) in te smeren met tijgerbalsam ... dan heb je de dag erna een heel stuk minder pijnlijke spieren. OK dan!

nah dat was dokter chantal op spreekuur haha Nerd

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 09:25

Ja daar heb ik me 's avonds ook gelijk mee ingesmeerd (was de hele dag op de manege en had dat niet bij me, dus het kon niet eerder). Heb het nog best wel lang volgehouden om steeds te smeren, maar het is echt nog niet over. M'n spieren hebben gewoon best wel een klap gehad, dus dat heeft denk ik gewoon tijd nodig om te genezen. Maar wel irritant hoor!