!!-->wie kent deze shetlander??<---!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

!!-->wie kent deze shetlander??<---!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 17:40

hallo,
dit is lotte, een shetlander van nu ongeveer 6 jaar, ze is een merrie, voskleur.
ik zou graag wat meer willen weten over haar verleden en bijvoorbeeld wie haar ouders zijn.
het schijnt dat ze al eens een veulentje heeft gehad, maar dat weet ik niet zeker, ik heb ook gehoord dat ze bij haar vorige eigenaar annemieke heette????? Verward Verward . toen ze ongeveer 2 jaar geleden bij ons aankwam was ze verwaarloost ze was hoefbevangen en had veel te lange hoeven en ze was veel te dik, ze had ook kortere manen en haar staart was in lagen geknipt Verdrietig .
ze is in elk geval verkocht aan een handelaar (peter???? kan dat? Scheve mond Verward )

toen ze bij ons aankwam was ze 4/5 jaar oud. en ze was/is super braaf!!!!!! ze bedelde heel erg. en ze kon nauwelijks meer lopen van de pijn (haar hoeven waren omgekruld zowat Verdrietig Huilen Boos! )
heb jij lotte gekend, of weet jij waar ze vandaan komt, wie haar ouders zijn of heb je vragen/informatie , wil je dan alsjeblieft reageren??!?!?!??!? *LOL*

p.s het gaat nu super goed met haar Schijnheilig Haha! *LOL* OK dan! Pling
hieronder zie je enkele foto's van lotte, dan kan je even kijken of je ze misschien herkent, ik heb nog wel meer foto's bij twijfel ofzo, en heb je een foto van misschien wel lotte?? of denk je dat je een foto van haar hebt omdat je haar kent ? stuur ut me alsjeblieft Pling .
ennuh ze komt als het goed is uit de omgeving zuid holland, maar dat weet ik niet cker.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

in elk geval bedankt OK dan! *LOL*

groetjeS!!!

fransje23

Berichten: 15347
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:15

Heeft ze geen tatoeage in haar lip? Ik kan mij herinneren dat onze shets bij stamboekopname altijd een tatoeage kregen.
Verder ken ik haar niet maar het is wel een leuke shet.

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 18:26

volgens mij niet, waar zou die ongeveer moeten staan? ik heb ook geen papier van haar ofzow:(

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:00

Ik ken d´r verder niet.....maar ze heeft wel een hele mooie staart!

Dennis

Berichten: 31465
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:20

In haar onderlip zou een tatoo(een groen 4 cijferig nummer) kunnen staan. Het gebeurd wel vaker dat papieren 'weg' raken.

Ik ken haar helaas niet.

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 18:04

okay bedankt, jammer dat niemand haar kent Verdrietig Bloos Huilen


groetjes,

maaike!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:30

ze heeft wel een hoofdje dat me doet denken aan een vorige shetlander van mijn tante, maar het is haar niet, kan niet met leeftijd en verdere afkomst.. hoewel ik toch dacht dat het haar was
succes met zoeken

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 18:40

ik weetook niet 100% dr leeftijd, ik heb alle gegevens over haar gehoord, dus ik zou niet kunnen zeggen dat ze daar van daan komt enzo, maar aan haar gebit te zien is ze wel ongeveer 6 jaar

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 18:41

ik weetook niet 100% dr leeftijd, ik heb alle gegevens over haar gehoord, dus ik zou niet kunnen zeggen dat ze daar van daan komt enzo, maar aan haar gebit te zien is ze wel ongeveer 6 jaar

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:43

Die shet is een snoezie!!!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:06

sorry, heb me toch vergist ( wist al dat het haar niet was, maar t leek er dacht ik op ) maar lijkt toch niet .. sorry, succes met zoeken ! Haha!

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 20:35

ok thnx