Tips gevraagd: waar kan ik een betaalbaar bankstel zoeken/vi

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Tips gevraagd: waar kan ik een betaalbaar bankstel zoeken/vi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 11:23

vinden??? Ja ja, ik heb ein-de-lijk mijn eerste eigen huisje aangeboden gekregen!!! Omdat Simon echter nog niet mag werken en we alles dus van mijn inkomen moeten betalen (huur, rekeningen, boodschappen, paardjes... Scheve mond ... Haha! ) wil ik proberen de dingen die ik nog nodig heb (bankstel -moet van Simon d.blauw of bruin of zwart of heel donkerrood zijn...hij is niet een beetje lastig Knipoog -, stofzuiger, koffiezetapparaat, messenset e.d.) zo betaalbaar mogelijk (maar wel leuk Haha! ) te vinden... Dus als jullie nog tips hebben (ik kijk al op marktplaats ) waar ik kan zoeken...websites, leuke maar betaalbare winkels (ikea ken ik al...heb ik 11 jaar gewerkt Rolleyes blokker ga ik natuurlijk ook even kijken...) weten, dan hoor ik dat graag van jullie!!! Als alles goed gaat is de woning in al per 1 februari beschikbaar dus alles moet in sneltreinvaart... mijn hoofd loopt over! Haha!


Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:25

Leuke betaalbare banken hebben ze bij Seats and Sofa....

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

VirtLink
Berichten: 69
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:26


Alle animals are equal, but some animals are more equal than others... George Orwell, Animal Farm

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:29

Seats and Sofa is niet echt aan te raden, geloof ik.
Niet te beste kwaliteit en je komt ze regelmatig tegen in consumentenprogramma's en dan niet met postieve meldingen.
Ben zelf ook aan het rondkijken, gelukkig hoeft het voor mij nog niet zo snel, maar je hebt in Den Haag de Megastores, alles op het gebied van wonen bij elkaar en daar zitten ook diverse goedkopere winkels bij.
Je zal zoiets ook wel in de buurt van Amsterdam hebben, toch.

Bij de Kwantum zijn ze niet duur (hebben ze ook bestek) en bij Profijt heb ik ook leuke, niet zo dure banken gezien.

Succes in ieder geval, je hebt zoveel keus en zoveel leuks, moeilijk kiezen Haha!

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:30

oeh, de dingen die ze bij setats and sofas hebben vind ik zooooo lelijk! Misselijk

Ik heb een prima stofzuiger uit een 2ehands zaak, koffiezetapparaten hebben ze daar ook, hoewel die bij de blokker/hema ook niet zo duur hoeven te zijn. Mijn messenset komt van de Ikea en was erg goedkoop, maar doet t prima (maar die ken je dus waarschijnlijk al). Kijk anders eens bij de Wibra, die hebben ook aardig wat huishoudelijke dingen (pannen, ovenschalen etc)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:30

Ik vind het nog steeds heel erg gaaf voor je dat je het huisje krijgt!!!!

Bij kwantum en Leen Bakker kun je hele leuke dingen voor weinig geld kopen!! Ze hebben echt een hoop leuk spul
Ga je naar de Kwantum in Amsterdam - Noord, daar zit alles bij mekaar, leen bakker, karwij enz enz en er is goed te komen met de bus!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:37

Mwoah, ik vind de leren banken bij seats en sofa's best leuk eigenlijk. Tja, en voor weinig geld kun je denk ik ook geen top kwaliteit verwachten

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:39

kringloopwinkels.
Hebben ze vaak leuke en betaalbare spullen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:55

Wij hebben hier in de buurt 'de cirkel' zitten. Dat is 'n tweedehandswinkel voor dat soort spul. Zoiets zal vast ook wel ergens in jouw buurt zitten.
Bij 'onze' cirkel staan altijd hele leuke goedkope dingen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:12

bij de kringloop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:17

The Rob Krol Collection op de Wibautstraat houdt uitverkoop (al een tijdje), banken, stoelen, lampen, maar vooral ook veel hele leuke kleine dingen voor heel erg weinig geld. Vlakbij de metrohalte Wibaut, op de hoek met de .. uhm. Niet de hoek van de Ruysstraat bij Hartog, maar de andere hoek Haha!.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 12:49

Bedankt voor de tips... meer tips zijn natuurlijk altijd welkom... Haha! Lovely, weet jij of The Rob Krol Collection geopend is op donderdagavond? Dan ga ik daar morgen eens even kijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:51

vikki schreef:
Bedankt voor de tips... meer tips zijn natuurlijk altijd welkom... Haha! Lovely, weet jij of The Rob Krol Collection geopend is op donderdagavond? Dan ga ik daar morgen eens even kijken...

Volgens mij wel, maar je zou voor de zekerheid eens kunnen bellen.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:02

Eeeh, ik heb nog wel een bank voor je staan. Geloof dat ie zo weg mag.... is alleen niet helemaal jou kleur, maar de hoezen kunnen eraf en dan kan er wat anders op.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:15

Ik heb net een bank gekocht bij profijtmeubel,daar hebben ze ook goeie banken voor helemaal niet zo duur.En ik geloof bij woonexpress ook wel.
Succes Lachen

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:31

1 tip van linda:
Koop niets bij Seats and Sofa's. Heb ik dus ook gedaan en ik heb niets anders dan ellende. Bank is in een half jaar als 2x kapot gegaan en de service is bagger!

succes in ieder geval verder.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:34

IKEA (nee ik maak geen reclame)
Daar kun je best goedkoop aan leuke spullen komen.

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:46

Ik heb een bank van Ikea. Simpel model en je kunt er overtrekhoezen voor kopen in alle kleuren van de regenboog en dus lekker varieren.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 13:49

missrosa schreef:
Ik heb een bank van Ikea. Simpel model en je kunt er overtrekhoezen voor kopen in alle kleuren van de regenboog en dus lekker varieren.


Dat is denk ik een klippan... maar die is dus te klein/niet stevig genoeg voor mijn vriend (modelletje rugby speler... Haha! )

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:54

Bij Seats en Sofa's is het een beetje als gokken. Soms heb je een goeie, soms niet Haha!
Ik heb ook een bank bij hen gekocht, een set van 2,5 en 3 zits voor 600E. Volgens mij vind je nergens zo goedkoop een bankstel. Maar daartegenover staat idd slechte service, een hoop blabla en een kans op problemen.

זכור

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:57

Marktplaats?

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 14:36

Inderdaad, was al verbaasd dat er niemand marktplaats zei, maar toch de laatste reactie Lachen. Of bij de kringloopwinkels idd, je kunt ze zelf selecteren dus je kunt de 'troep' er tussen uit halen.


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:11

Komt je vriend in nederland wonen dan?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 15:34

Prima"]
Komt je vriend in nederland wonen dan?
[/quote]

Prima Prima Prima... je loopt een beetje achter... Haha! Hij woont sinds 1 november 2003 in nederland...eerst samen 2 maanden bij mijn ouders gewoon... sinds 3 weken in mijn broertjes huisje (broertje woont in London momenteel) en nu binnenkort dus samen in ons eigen appartementje in Kudelstaart, ik ben echt helemaal happy Haha!. En zal nog happier zijn als de immigratiedienst aan een kleine inhaalslag begint... *lol*

[quote="Sypheron schreef:
Inderdaad, was al verbaasd dat er niemand marktplaats zei, maar toch de laatste reactie Lachen. Of bij de kringloopwinkels idd, je kunt ze zelf selecteren dus je kunt de 'troep' er tussen uit halen.


Ik had zelf al marktplaats gezegd... Haha!
Laatst bijgewerkt door vikki op 21-01-04 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:43

Dus je gaat ook trouwen binnenkort?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, DDD3, fotolijstje, GrapeshotBot, HuyanaJoy, Keizerinnnn, LouLi, MissMarije, MyWishMax, NogSteedsGek, Pieke_Gwen, Pluttersput, TheNovelist, TurboDi, YandexBot en 143 bezoekers