Pensionstal in of in de omgeving van Drachten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Pensionstal in of in de omgeving van Drachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 08:44

Wij gaan op zeer korte termijn (waarschijnlijk 1 maart as.) verhuizen naar Drachten. Wie weet er een leuke, gezellige pensionstal in of in de omgeving van Drachten?

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 10:57

Pension Huisman? Haha! is wel in De Wilgen, dat ligt tegen Drachten aan..

Erg gezellig want ik sta er ook! Cool
Overgens wel meerdere bokkers, zoals: Minkieboy, Judibo, Naz, MC, Joyce B, Pjotter, Superstarry en ikke dus..

We hebben helaas alleen een buitenbak verder een longeercirkel, (zeer) ruime boxen, lente zomer en herfst weidegang...
Er word ook erg goed op de paarden gelet en dit alles voor een zeer goede prijs...
OK dan!

Ik ben nu op school dus heb zo niet 1,2,3 een telefoon nummer bij de hand..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:09

Ik ben de enige Bokker op onze pensionstal, tot nu toe??? Knipoog Haha!
Wil best voor je vragen of er bij ons nog plaats is??? Wij hebben beschikking over buiten- en binnenbak, goede verzorging en veel weidegang 's zomers. Ook 's winters worden de paarden dagelijks even losgelaten (als je dat zou willen) of buiten of binnen (afhankelijk van het weer).

Heb je een pb-tje teruggestuurd.

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 12:36

Heb alweer geantwoord!! Lijkt me erg leuk. Een binnenbak is voor mij wel een pré en zeker ook het dagelijks loslaten!!!

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 23:13

Weet iemand nog een andere stal??

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:57

Picasso schreef:
Ik ben de enige Bokker op onze pensionstal, tot nu toe??? Knipoog Haha!
Wil best voor je vragen of er bij ons nog plaats is??? Wij hebben beschikking over buiten- en binnenbak, goede verzorging en veel weidegang 's zomers. Ook 's winters worden de paarden dagelijks even losgelaten (als je dat zou willen) of buiten of binnen (afhankelijk van het weer).

Heb je een pb-tje teruggestuurd.


Bij deze pensionstal is idd een hele mooie binnenbak en alles ziet er best netjes uit!...Paardenpension vind ik het wel gezellig maar daar vind ik het in die ene stal (waar Laika en zo staan) wel heel erg smal.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:59

Dancer schreef:
Wij gaan op zeer korte termijn (waarschijnlijk 1 maart as.) verhuizen naar Drachten. Wie weet er een leuke, gezellige pensionstal in of in de omgeving van Drachten?


Heb je ons vorige huis ook gezien? Tong uitsteken ...We zijn net uit Drachten weg gegaan en toen we ons huis verkochten hebben we ook kijkers uit Lelystad gehad...Het was Moezel 124 in Drachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:44

Heb je ge-pb-ed Dancer!!!
Check je inbox!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:42

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Eveline komt bij ons op stal!!! OK dan!
Gezellig!!!!!
Tot over 4 weekjes!!!

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 18:27

Echt een super stal!!! Van mij mag Special er morgen al staan. Maar ja, nog vier weekjes wachten. En natuurlijk met mooi weer lekker buitenrijden

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 18:28

RodeoGirl"]
[quote="Dancer schreef:
Wij gaan op zeer korte termijn (waarschijnlijk 1 maart as.) verhuizen naar Drachten. Wie weet er een leuke, gezellige pensionstal in of in de omgeving van Drachten?


Heb je ons vorige huis ook gezien? Tong uitsteken ...We zijn net uit Drachten weg gegaan en toen we ons huis verkochten hebben we ook kijkers uit Lelystad gehad...Het was Moezel 124 in Drachten.
[/quote]

Nee, we zijn niet bij jullie geweest.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:06

Picasso schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Eveline komt bij ons op stal!!! OK dan!
Gezellig!!!!!
Tot over 4 weekjes!!!


Dan MOET ik toch nodig eens met je mee...Mijn gemeete bokkers lijstje is nog niet groot genoeg Schijnheilig