hond eet nieuwe schoen op+trailer voor huis

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

hond eet nieuwe schoen op+trailer voor huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 11:31

vage titel, ik wete het, maar t zijn 2 aparte dingen

onze o zo leuke en lieve ridgeback Samra van ruim 1 jaar ligt net heel lief en braaf in haar mand, daar had ze zojuist al een houtblok heengesleept wat ze grondig heeft gesloopt, nu lag ze me zo raar aan te kijken dat ik er heen liep, en wat zie ik

mn goede nog redelijk nieuwe schoenen!! in haar mand!!

ze vloog meteen naar dr bench toen ze zag dat ik dus in de gaten had dat het mijn schoen was!
en toen heb ik het deurtje van de bench maar dichtgedaan, en daar ligt ze nu heel braaf te slapen....

ik had mn schoenen gewoon netjes weggezet in de gang, maar ja ze springt zelf alle deuren open, dus is ze ze gewoon gaan halen

toch maar niet meer alleen beneden laten dan denk ik, ik was ff boven omkeden, moet zo gaan werken, alleen nog ff schoenen zoeken dus!


En er staat sinds een halfuur een luxe jeep+2 paardstrailer stil voor onze deur, met de jeep voor onze oprit zodat we niet eens zelf met een auto wegkunnen

er zit niemand in de jeep, wel een paard in de helemaal dichte trailer, zelfs het klepje boven de laadklep is dich, maar er wordt flink geschopt en gehinnikt

t is geen trailer van de stal bij mij in de straat, die hebben overal hun logo opstaan, en die laten echt geen trailer ergens zomaar staan!

verder zit er een bedrijf naast ons, waar de trailer dus bij op de oprit staat ook daar weten ze niet van wie hij is

onze overburen hebben niets met paarden en kwamen ook al kijken wat er aan de hand was

ik dacht al even dat iemand mij een paard kado kwam doen Haha!

maarja, als ie er dalijk nog staat maak ik ff het deurtje open om te kijken wat er precies instaat, of dat er misschien iemand ff in die trailer is gaan kijken maar dat er iets niet goed ging? je laat toch niet zomaar je jeep+trailer onbeheerd bij iemand voor de deur staan Verward

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:04

Misschien moet dat persoon van ze paad af en zag dat jij stallen had ofzo Verward
Iig lekker raar om hem zo daar te laten staan!
En dat van je hond ken ik, alleen eet die van ons altijd sokken en pantoffels Clown

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:17

Inderdaad vreemd... Misschien is degene de weg aan het vragen of zo. Maar normaal gesproken ben je dan gewoon bij je auto. Ach als ze iets kwijt willen, mogen ze het best bij mij brengen.
Is je schoen helemaal kapot? Hopelijk niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:25

Renske20 schreef:
maarja, als ie er dalijk nog staat maak ik ff het deurtje open om te kijken wat er precies instaat


Als de achterkant ook helemaal dicht zit heb een redelijke kans dat er een veulen in zit.
Even opletten met het open doen van het deurtje Clown

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:45

En staat ie er nog Clown *LOL*

Ben wel benieuwd Schijnheilig

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:24

ik ben ook benieuwd Haha!

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:26

Ze is natuurlijk dat veulen vangen Tong uitsteken

"What we call human nature, is actually human habit.."

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 18:13

ik ben naar mn werk geweest Haha!

maar mn zus kwam thuis, en kon dus niet de oprit op en onze garage in, maar ja geinteresseerd als ze in paarden is ( ) dacht ze dus dat het onze auto+trailer was(wij hebben geen jeep maargoed!) en ze kwam boos naar binnn ja waa ga je heen je moet toch werken, ja hoezo zeg ik
ja de trailer staat in de weg, ik zo ja weet ik, die is niet van ons!

wij weer gekeken, maar niemand te zien, dus ik ging naar binnen en mn sleutels pakken want ik moest naar mn werk, kon nog net met de scooter van de oprit af, met veel moeite, en ineens staat er een man naast de jeep, stapt in en rijdt weg

geen idee waar ie vandaan kwam Verward misschien toch uit de trailer?
t lawaai dat het paard maakte was inmiddels wel gestopt, dus wie weet heeft ie hem een spuit tranquigel ofzo gegeven?echt geen idee, er zitten wel een paar handelaren bij mj in de buurt, maar daarvoor kwam hij vanaf de verkeerde kant aangereden, dus ik snap echt niet waarom ie zo half voor ons huis en half voor een bedrijfje ging staan,. hij had ook 10 meter terug helemaal op de parkeerplaats kunnen staan van dat bedrijf, nu stond ie op t randje van de weg, waar ze best hard rijden

Maar t lawaai dat t paard maakte klonk als een volwassen paard met ijzers, dus ik gok er op dat die man in de trailer was, ook omdat ie er zo plots ineens weer was, terwijl je bij ons alleen ons huis hebt+overburen+bedrijfje en dan ee paar 100 meter niets, dus als ie de weg was komen vragen, was ie dat bij een van ons komen doen, en niet zn auto neerzetten en 300 meter terug te lopen

maarja, t blijft wel vaag Haha! vond het idee dat iemand mij een paard kado had gedaan wel leuker eigenlijk *LOL*


o en mn schoen, das een halfhoge laars, de bovenste rand is weg en mn veter ook, maar als ik ze onder een broek aan heb zie je t gelukkig niet!alleen was dit mn enige paar dat perfect bij mn kuiten aansluit, en dus ook de enige die onder een rokje kunnen, maar ja als ik genoeg geld heb ga ik dezelfde wel ergens halen, en die zet ik dan op een veilige plaats neer Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:28

Jouw versie van het verhaal was idd veel leuker,
Wat vreemd zeg, dat hij zo lang in die trailer bezig is geweest dan.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:42

Heel vreemd inderdaad..Jammer dat je het hem niet hebt kunnen vragen...Soms weet je echt niet wat mensen allemaal uitspoken hoor..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 19:02

nou ben ik opzich wel wat gewend hoor, want vorig jaar werd ik ineens wakker van een hoop gestamp en geloei enzo

kijk ik naar buiten staat er zo'n mage grote aanhanger van ene vrachtwagen vol me tkoeien hier voor de deur!

om half 4 snachts! om half 5 kwam er een vrachtwagen aan, die hem weer aankoppelde en wegreed


wat bleek achteraf, hij moest ergens schuin achter ons zijn, koeien wegbrengen en anderen ophalen, en omdat t daar vrij klein is, dacht ie, ach ik zet mn aanhanger vol koeien ff hier neer, en rij ik met alleen de vrachtagen even verder!

midden op de weg, onverlicht, stond er dus een uur lang een vrachtwagen-aanhanger vol koeien!

maar ja, daar wist ik dus achteraf wat er de reden van was, wat die man met die trailer deed vanmiddag weet ik nogsteeds niet!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:23

Wat vaag!! En ook best zielig voor dat paard!!
Enne, dat wordt weer schoenen kopen!! Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:55

Hahahahha,dat koeienverhaal! Haha!
Ik zou me doodschrikken hoor,een stel koeien voor de deur....
Niet erg economisch van die chauffeur nee,die beesten zo op de weg laten staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 22:01

Wat woon jij in een leuke buurt zeg Knipoog Zo beleef je nog eens wat, ik vind dat koeienverhaal ook geweldig om te lezen *LOL*

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:57

Uhm klinkt als een geslaagde dag... Boos!
Nou ja, zou leuk zijn als je er ooit nog een keer achter kwam wat nou precies de bedoeling was van die trailer... En leuk he? Honden... Mijn hond heeft het als pup een keer geflikt, ook met mijn beste paar schoenen. Op zijn donder gegeven, dacht dat hij het doorhad. Nee hoor, pantoffels van mijn vriend moesten eraan geloven, de hele voering eruit. Toen heeft die hond wel zo genadeloos op zijn kop gehad dat hij het nu nooit meer heeft geflikt... Godzijdank (ook voor hem)!
Ik hoop dat je snel nieuwe schoenen kan gaan kopen!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 01:04

haha die koeienverhaal erg grappig

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, _Nadia_, CarpeDiem_, claudtje, Evito_06, Flew, Gaby, GrapeshotBot, hagelslag, Ineke2, Josien_, JoyenUnory, Kirrietje, Ladyson, Lielle, Luzerna, MoniqueT, Mrskiwi, Nathalie18x, Nicky1963, NinaZ, Niobe, Pova, Roulette_, runnerfan, ryukapple, YvonneV en 76 bezoekers