Lang leve de maatschappij! auto ontvreemd.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 16:17

Dan vraag ik me af welke smaak Sorane.
Deze jongen is inderdaad geen familie van mij. Ik los het liever met hem op i.p.v. zijn familie hiermee lastig te vallen.
het is immers mijn auto die hij mee heeft genomen ? En begrijp me niet verkeerd, maar het is altijd een goede vriend van me geweest, alleen heb ik blijkbaar andere normen en waarden dan hij en dat wil ik graag met hem uitpraten. Ik keur zijn actie nog steeds niet goed, maar ben inmiddels wel weer afgekoeld en denk weer wat nuchterder na. Lachen

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:02

Een hele brandende vraag...... heb je hem al gesproken????

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 00:40

Euh .... nee ? Bloos
Heb de hele dag geleerd voor mijn marketing examen en Gijs heeft de hele dag in bed gelegen.
Maar vrees niet, dat gesprek komt er echt wel! Knipoog

manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:42

He bah wat een desillusie. Zit al de hele avond met spanning op te letten of je online bent, krijg je zo'n antwoord.........
Wel veel succes met je marketing (heb je dat morgen?)

pmarena

Berichten: 48140
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:36

Westernfreak schreef:
Euh .... nee ? Bloos
Heb de hele dag geleerd voor mijn marketing examen en Gijs heeft de hele dag in bed gelegen.
Maar vrees niet, dat gesprek komt er echt wel! Knipoog


Wat een scheithiel Haha!

Die durft z'n nest niet uit komen natuurlijk Tong uitsteken OK dan!

Tsja , nu is de ergste boosheid er toch al vanaf denk ik ......

manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:38

Ik wil je niet onderuit halen hoor, maar heb hem die avond nog gesproken, en toen lag hij niet in bed hoor. Maar goed.
Denk dat jullie er best zelf uit komen hoor.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:59

Ben nog steeds benieuwd heo het nou afgelopen is. Intussen heb je hem toch wel gesproken????

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 02:19

manzano schreef:
Ik wil je niet onderuit halen hoor, maar heb hem die avond nog gesproken, en toen lag hij niet in bed hoor. Maar goed.
Denk dat jullie er best zelf uit komen hoor.


Je haalt me hiermee niet onderuit, want ik heb nergens gezegd dat hij 's avonds nog in bed lag, tenminste ... na 15.30 uur was hij er wel uit Haha!
Heb me gisteren en vandaag enkel op mijn examen geconcentreerd.

Nu liep het toevallig zo dat het gesprek erop uitkwam dat hij de auto even nodig had om shag voor Bertus te halen. Toen schoten bij mij de stoppen weer even door en heb ik hem gezegd dat hij de auto niet meekreeg.
Na een kort "gesprek" van waarom hij het gedaan had en dat ik het geen porum vond, liep hij weg om een verdere ruzie te voorkomen.
Wordt vervolgd .....

Gijss

Berichten: 6
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Hoge Hexel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 04:11

En hier is het anwoord van, de laten we maar zeggen; "verloren zoon".
Naar mijn mening is dit zonder twijfel een interne kwestie maar daar zal ik mij niet achter verbergen, ik zal dus mijn versie van de gebeurtenissen bekendmaken. Ten eerste wil ik duidelijk maken dat ik op geen enkel moment 'dronken achter het stuur' heb gezeten. Ik wou die bewuste avond uit, dat is waar, het was in eerste instantie niet mijn intentie om met de auto te gaan, dat is ook waar maar dat ik anderhalve liter bier gedronken zou hebben en daarna met een zatte kop maar ff een auto heb gepakt om toch nog de hort op te kunnen gaat compleet tegen de werkelijkheid in.
Wij wonen buitenaf, da's duidelijk, het was dus ook mijn bedoeling om naar het station te rijden met de auto en met de fiets terug te gaan maar ik kreeg spoedig te weten (via sms) dat de auto de volgende dag nodig was. Ik ben ook de hele avond aan de cola en sap geweest omdat ik dus blijkbaar ook nog terug moest met de auto. Het is dus absoluut niet waar dat ik ladderzat naar huis gereden ben. Verder valt het mij wel op dat iedereen hier behoorlijk snel is in het conclusies trekken zonder volledige informatie, valt me wat tegen.

Gijs

en oh ja, jij had laatst een aanrijding gehad waarvan ik de schade aan je waardevolle auto betaald heb, dan lijkt het me dus ook wel zo gepast dat ik die kosten gecompenseerd krijg. Tong uitsteken

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 04:50

Sorry Gijs, maar hoe je het ook went of keert: je kan niet zomaar zonder toestemming een auto van iemand meenemen... Of het nou die van je vader, zus, vriendin of van mij part het buurmeisje van 15 boerderijen verderop is, maakt niks uit. Vind het gewoon een rotactie om zomaar een auto van iemand mee te nemen...

En dat is dus niet voorbarig conclusies trekken want het staat hier toch werkelijk en ik heb in jouw stukje niet gelezen dat jij gewoon toestemming had en westernfreak dus niet zo moet zeuren... Of wel?

En verder vind ik dat elke slok alcohol teveel is, dus ook een glas...
En ik blijf erbij dat ik het echt walgelijk vind dat je gewoon die auto meeneemt terwijl het toch duidelijk was dat ze dat NIET wou. Gewoon onbeschoft...

manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 10:00

Gijss schreef:
En hier is het anwoord van, de laten we maar zeggen; "verloren zoon".
Naar mijn mening is dit zonder twijfel een interne kwestie maar daar zal ik mij niet achter verbergen, ik zal dus mijn versie van de gebeurtenissen bekendmaken. Ten eerste wil ik duidelijk maken dat ik op geen enkel moment 'dronken achter het stuur' heb gezeten. Ik wou die bewuste avond uit, dat is waar, het was in eerste instantie niet mijn intentie om met de auto te gaan, dat is ook waar maar dat ik anderhalve liter bier gedronken zou hebben en daarna met een zatte kop maar ff een auto heb gepakt om toch nog de hort op te kunnen gaat compleet tegen de werkelijkheid in.
Wij wonen buitenaf, da's duidelijk, het was dus ook mijn bedoeling om naar het station te rijden met de auto en met de fiets terug te gaan maar ik kreeg spoedig te weten (via sms) dat de auto de volgende dag nodig was. Ik ben ook de hele avond aan de cola en sap geweest omdat ik dus blijkbaar ook nog terug moest met de auto. Het is dus absoluut niet waar dat ik ladderzat naar huis gereden ben. Verder valt het mij wel op dat iedereen hier behoorlijk snel is in het conclusies trekken zonder volledige informatie, valt me wat tegen.

Gijs

en oh ja, jij had laatst een aanrijding gehad waarvan ik de schade aan je waardevolle auto betaald heb, dan lijkt het me dus ook wel zo gepast dat ik die kosten gecompenseerd krijg. Tong uitsteken


Welkom op bokt Knipoog (in de breedste zin van het woord)

manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 10:02

Westernfreak schreef:
Euh .... nee ? Bloos
Heb de hele dag geleerd voor mijn marketing examen en Gijs heeft de hele dag in bed gelegen.
Maar vrees niet, dat gesprek komt er echt wel! Knipoog


Dit bericht is van 's avonds laat, dus kreeg een beetje een andere indruk bij "de hele dag" dan half 4. Maar goed. Denk dat jullie het wel kunnen oplossen.

Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 10:46

En meneer Gijss hoe oud ben jij dan wel niet? Voor mijn gevoel gedraag je je als een klein kind. Ik kan me niet voorstellen dat jij niet bij je opvoeding hebt meegekregen dat je geen spullen van iemand anders leent zonder te vragen.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 11:45

Gijss schreef:
en oh ja, jij had laatst een aanrijding gehad waarvan ik de schade aan je waardevolle auto betaald heb, dan lijkt het me dus ook wel zo gepast dat ik die kosten gecompenseerd krijg. Tong uitsteken


Helaas voor jou is deze € 20, - allang verrekend met iets anders ....

En alvast voor de mensen die zich afvragen wat ik dan gedaan heb ... ik moest naar school, stapte in de auto waarbij ik mijn hoofd stootte, draaide achteruit de P af, werd plotseling duizelig en ineens hoorde ik een knal. Ik had een andere auto geraakt.
Gevolg ... een deuk in de andere auto en ik zat met een kapot achterlicht.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:48

Wel grappig dat deze Gijs zich meteen aanmeld bij Bokt (nog maar 1 bericht) om zijn verhaal te doen. De waarheid ligt in het midden zullen we maar denken (hoewel ze bij mij ook niet ongevraagt iets van me moeten meenemen.....) Maar we hebben wel een nieuwe bokker erbij......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:58

Vreemd dat iemand die het blijkbaar normaal vindt om met bier in z'n mik (hoeveel kan me niet eens boeien, alcohol en verkeer gaan nooit samen) in een zonder toestemming "geleende" auto te stappen, zich wel wenst te verdedigen.
Gijss, als je echt ballen hebt, dan stap je voortaan niet meer in een auto als je gedronken hebt. Kom op zeg, hoe oud ben je nou? Vind je echt dat je je kunt verschuilen achter het feit dat je ergens buitenaf woont? Is het dan minder erg om iemand anders dood te rijden ofzo? Onder het motto een dooie boer in minder erg dan een dooie stedeling ofzo?

GROW UP KID!

Enne.... tipje voor alle partijen..... Vuile was droogt binnenshuis beter dan buiten...... Haha!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:10

Sonja schreef:
Enne.... tipje voor alle partijen..... Vuile was droogt binnenshuis beter dan buiten...... Haha!


Maar wel een raam open anders komt er teveel vocht in je huis......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:15

Tja, kiertje zodat we mee kunnen gluren is altijd leuk natuurlijk Haha! maar hier staat íe wel heel ver open.... Tong uitsteken

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:47

Hahahahaha, ja, da's ook wel weer waar!!!!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 23:02

Ik wil nog een ding toevoegen ... Gijs en ik hebben vandaag gepraat en ik ben ervan overtuigd dat we allebei ons lesje geleerd hebben.
Hoofdstuk gesloten Lachen

Gijss

Berichten: 6
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Hoge Hexel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:02

Ben het met de conclusie van mirjam eens OK dan!

Machie

Berichten: 16006
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:23

zie je wel! Zelf personnlijke vetes kunnen op bokt worden uitgevochten *LOL* Al mag het eigenlijk niet... Knipoog
BEn blij dat dit zich heeft opgelost Knipoog

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 04:18

Gijss schreef:
Ben het met de conclusie van mirjam eens OK dan!


Heel fijn, mooi dat het uitgepraat is...
Ga je nog verder op je account? Je hebt al een begin gemaakt natuurlijk met 2 berichten... Haha!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 09:27

Carlaa"]
[quote="Gijss schreef:
Ben het met de conclusie van mirjam eens OK dan!


Heel fijn, mooi dat het uitgepraat is...
Ga je nog verder op je account? Je hebt al een begin gemaakt natuurlijk met 2 berichten... Haha!
[/quote]

Heel goed van jullie allebei OK dan!

Ben ook wel benieuwd of Gijs zich gaat ontwikkelen als een echte bokker!!