Crematie Hans Van Wieren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Crematie Hans Van Wieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 14:43

Hallo,

Zoals jullie wisten ben ik een vriendin van Elaine, de dochter van Hans en ik ben vandaag op de crematie geweest. Verdrietig

Ik kwam er om kwart voor 10 aan en er stond al een hele file van auto's en mensen bij Eikelenburg, en het stikte er van de pers en de journalisten Scheve mond . Ik ben gelijk doorgelopen naar de ontvangsthal, die echt propvol was Lachen , en uiteindelijk gingen om half11 de deuren open. Het was zo ongelooflijk druk dat de hele zaal vol stond, de gangen, de ontvangsthallen en zelfs buiten stonden er een hoop mensen Lachen . Ik stond bij de deuropening van het zaaltje en er werden 4 muziekstukken gedraait Verdrietig en er waren in totaal 6speeches Verdrietig . erg ontroerend allemaal, Hans zette zich voor vele dingen in en daarom waren er ook zoveel speeches. Het was erg mooi Lachen , en de speech die de Zus van Monique (Zijn vrouw) voordroeg, die was het mooiste omdat zei namens Sharon en Elaine sprak Huilen . Het was een hele mooie crematie en het was heel erg druk. Na het laatste muziekstuk liepen we in een lange sliert achter de kist aan naar buiten, daar werd de kist in een tent gezet en was er voor iedereen gelegenheid tot laatste afscheid. Op de kist, stond zijn foto en er lag een hartje van 100rozen op de kist Lachen , deze was van zijn dochters, en een heel mooi bloemstuk. Hierna kon je de familie condoleren Verdrietig . Het was erg druk en erg triest Huilen . Maar wel een waardevol afscheid van Hans. Bloos

Op de terug weg werd ik nog geintervieuwt door een journalist, ik denk van RTL of TVWest Bloos! . Ze vroegen dingen over de crematie. Wie weet komt het op tv ook al hoop ik toch eigenlijk van niet. Verward

Al met Al was dit een mooi laatste afscheid van Hans, zoals Hans het waarschijnlijk gewilt had... Verdrietig Lachen

Groetjes Megan

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:18

Sterkte verder met de verwerking. Zal vast een mooie dienst zijn geweest, want veel mensen zeggen al dat het een geweldige man was!

gr Nicole

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:22

Jeetje.... ben er nog steeds stil van. Veel sterkte met het verwerken. Helemaal voor je vriendin!

Jorientje

Berichten: 308
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Schüttorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:25

We hebben afgelopen vrijdag om 11uur één minuut stilte gehad bij ons op school.. Iedereen leeft met de nabestaanden mee... Het is gewoon heel erg dat dit kan gebeuren...
Sterkte

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:37

Hai Megantjuh, nogmaals sterkte voor jou en jouw vriendin en haar familie om deze zware verlies te verwerken. Ach gut

Zo te lezen.. was het een mooi afscheid.

En de media.. sja, heel nederland leeft mee met de familie.. en het is een klap voor de maatschappij van tegenwoordig...

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:44

Heb echt kippevel.. hoorde het ook van iemand anders die er geweest was, wel fijn dat het zo druk was, mooie eer voor hem!
Echt te erg dit allemaal.. Sterkte voor jou ook!

ruitje

Berichten: 12315
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:48

Ik wordt er zelf een beetje droef van.Ik weet wel wie Elaine is maar ik heb geen band met haar ofzo.Toch vind ik het super erg voor haar!En voor jouw ook!Ik wens je veel sterkte toe!

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 22:42

Sterkte voor jou en de familie hoor!
Gelukkig was het een mooie dienst.....

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 11:06

Tja en nu gaat de familie pas echt beseffen waarschijnlijk wat er gebeurt is.
de eerste weken zal er nog geregelt aanloop zijn en dan neemt het af en begint de werkelijkheid door te dringen en het rouwproces gaat dan echt beginnen.
Houd je vriendin in de gaten en probeer er voor haar te zijn zoveel als in jou macht ligt.
Ik wens je daar erg veel sterkte mee want het is geen gemakkelijke opgave.
Denk hierin ook aan jezelf he??!!!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 11:12

sterkte voor je vriendin en d'r familie, en voor jou...

ik had ook ik de pers al gelezen dat het een mooie dienst was.... maar dat maakt zo weinig goed in mijn ogen...

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:39

Ik wens je veel sterkte toe!
Ik vraag mezefl wel eens af of mensen die dit gedaan hebben, zich wel beseffen wat ze de rest van de maatschappij en fam. aan richten!

Nogmaals heel veel sterkte!

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:53

*zoekt woorden*

Ik kreeg wel even een brok in mijn keel toen ik over de crematie las. Het is te erg dat dit is gebeurd, en daar was heel Nederland het mee eens. Dat is ook duidelijk geworden in deze crematie.
Een waardig einde, al had er geen einde moeten zijn... Verdrietig

Heel veel sterkte, voor alle nabestaanden, en hun omgeving. Zoek je steun, weet ik vrijwel zeker, dat heel bokt er voor je is!