balen!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

balen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:01

ik had vandaag dus wedstrijd, mijn laatste spring-selectie. Vorige was ik eerste, dus als ik hier goed reed, mocht ik door. Hij sprong lekker tijdens het inrijden, en ik had er wel een goed gevoel over.
Kom in bak, en blijf tot de 1 na laatse hindernis foutloos. Hij weigerd, ik zet hem op nieuw aan springt, en springt zo het parcour verder uit.
Bleek dat net voor negen mijn martingaal van mijn buiksingel was losgegaan. Hij heeft dus die martingaal tegen z'n hoofd aangehad en weigerde waarschijndelijk daardoor. Want verder was het geen kijkerige hindernis en hij kwam er perfect voor..Ik baaaaaal zeg. Anders had ik waarschijnelijk doorgemogen naar de regionale kampioenschappen.
Mja wat doe j er tegen? gewoon stomme pech!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:07

heh bah Boos!

Volgende keer beter <- heb je nu niets aan, ik weet het :/

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:15

ja jammer, en inddaad volgende x beter!!!

nog geluk dat er verder niks gebeurde

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:40

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. ik ben blij!! er belde net iemand van de vereniging, blijkt dat ik toch door ben! waarschijnelijk net, met mn hakken over de sloot!!!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:41

Das mazzel zeg, hoop voor je dat het zo is! En is idd gewoon domme pech dat dat gebeurt, maja, doe je nix tegen he....

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131958
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:13

Da's geluk bij een ongeluk *LOL*
Het zou wel sneu zijn als je door zo'n knullig incidentje de kampioenschappen misgelopen was, maar gelukkig mag je toch nog door !

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 09:18

had je in Schijndel gesprongen?

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 18:03

Lielle schreef:
had je in Schijndel gesprongen?


ja klopt hoezo? Ik vond het wel goed gebouwd, maar het liep 3 uur uit!! echt gewoon niet meer normaal. maar die jury was ook echt vreselijk sloom. echt gewoon niet normaal. Ze riepen ook niet eens de stijlpunten af in de B terwijl dat eigelijk verplicht was. En er zat soms lange tijd tussen 2 combinaties enzo. Niet zo heel goed geregeld.


maar ze zeiden ook dat de jury ook een fout had gemaakt. die had moetten zien dat er iets aan mijn tuig verkeerd was, en mij de tijd moeten geven om het te herstellen. maarja, dat had niks aan mijn weigering veranderd. Maar gelukkig had ik vorige selectie als 1ste gereden, dus het was niet zo erg achteraf dat ik 1 weigering had. Maarja, ik had echt totaal niet meer verwacht dat ik door was.

en iemand zei ook dat ik een weigereing van 9 had omdat ik de dubbel te hard inging . maar 9 was geen dubbel. er waren maar 2 dubbels: 5 en 10. En 10 ging ik inderdaad te hard in, maar hoe kan dat nou weer met mn weigering op 9 te maken hebben Verward

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:20

haha lkkr vaag :S toch nog mazzel dat je door mag!! en idd dat er niks gebeurd is verder
heel veel succes op de regionale OK dan!

............

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:15

Een stalgenootje van mij moest er nl ook springen, vandaar. Overigens is het onzin dat de jury je je tuig had moeten laten herstellen, dat is je eigen risico.
Raar trouwens, ik rijd juist graag in Schijndel

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 21:27

dat van dat tuig, zei iemand op de khns. Want die belde toen nog of ik een starcoupon wilde inleveren. Dus ik weet daar verder niks vanaf hoor, zij zei dat.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:35

da's nieuw voor mij, ik zal eens in het reglement kijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nathe, pol013 en 41 bezoekers