Ach ja, gaan liggen is ook leuk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Ach ja, gaan liggen is ook leuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 15:01

Afgelopen zaterdag hadden Tiq en ik weer les.

Na de les van twee weken geleden (waarbij we voor het eerst in het binnenbakje van ongeveer 12 bij 16 Verward hadden gegaloppeerd)
was het weer zover. Ook nu reden we weer binnen, omdat de buitenbak de regen toch niet aankon.

Tiq was gelukkig weer wat losser op rechts en ze deed goed haar best. De rechtergalop ging ook goed, maar toen kwam de linkergalop Bloos! Tiq gleed uit in de hoek en draaide zich bijna honderdtachtig graden om en ik ...................................
lag opeens met mijn hoofd in haar manen en haar staart tussen mijn voeten Verward

Toen ik weer rechtop zat, kwam mijn instructrice met de (toch wel handige) opmerking dat mijn stijgbeugel wel op de grond lag Bloos!. Had ik
nog niet eens gemerkt.

Verder ging het allemaal goed en volgens mijn instructrice begint Tiq nu echt op een paard te lijken.

Eadem mutata resurgo.



rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:37

Nou, nou wat een capriolen Haha!
Wel een kleine bak Verward
Succes de volgende keer OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

c_alsemgeest

Berichten: 20619
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:57

jah het is altijd wel leuk om te horen dat je paardje nu tog egt op een PAARD gaat lijken Knipoog
Bij mijn les zeiden ze laatst dat me sgatje een echte bonfire aan het worden is...
Maah jah dan wel een met een kuifie en aalstreep Verward


haha succes verder

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 22:44

Kleine bak!
Maareh...gelukkig ben je niet helemaal gevallen!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 22:50

Da's best knap als je in die bak je paard rondjes in galop weet te sturen!
Wie had dat van de zomer gedacht he Knipoog

:evaw:

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 07:47

Sjimmy schreef:
Da's best knap als je in die bak je paard rondjes in galop weet te sturen!
Wie had dat van de zomer gedacht he Knipoog


Idd. De binnenbak is nu wel twee meter breder, nadat het muurtje instortte en er toch wat ruimte over was.
Ik moet er ook bij zeggen dat ik (nog steeds) niet echt kan geloven dat er in de bak gegaloppeerd kan worden. Zonder instructrice galoppeer ik daar (nog) niet.

Eadem mutata resurgo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 02:50

Zo lenig Tong uitsteken. Met dit weer is het haast niet te doen om buiten te blijven rijden (ik heb helaas niet de beschikking over een binnenbak dus af en toe maken we maar gebruik van onze privé zwembad Schijnheilig Haha! . Wat heb jij trouwens een erg gaaf paardje zeg! Die is me hier in [plaats] nog niet opgevallen.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 07:58

haha wat een stunt! staat niet op camera/film zeker? Haha!
had ik echt ewl willen zien. Najah jij galoppeerd dus nooit meer in zo'n kleine binnenbak Tong uitsteken

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 20:45

Suleika schreef:
haha wat een stunt! staat niet op camera/film zeker? Haha!
had ik echt ewl willen zien. Najah jij galoppeerd dus nooit meer in zo'n kleine binnenbak Tong uitsteken


Helaas is het niet gefilmd. Ik had het graag willen zien, want ik ben me nu al dagen aan het afvragen hoe het nou precies gebeurd is Verward Volgende keer (met les, anders doe ik het dus echt niet) zullen we wel weer gewoon gaan galopperen. buiten gezet . We hebben de drinkbakken maar weer buiten gezet, dat was de veroorzaker van die slechte hoek

Eadem mutata resurgo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, maitestar23, Renkle, vikawiek en 110 bezoekers