Hoe ver ga jij voor gelaatsverandering

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Hoe ver ga jij voor gelaatsverandering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 16:34

Gister zat ik een programma te kijken waarbij mensen een plastische ingreep lieten doen. Sommige fotomodellen waren al 21 keer onder het mes geweest. Er werden soms zelfs ribben verwijderd omdat dat slanker afkleed. Er was ook een meisje (16) die zichzelf te klein vond en een enorm zware operatie was aangegaan. ze hebben haar been op 2 plekken gebroken, pennen in de been gezet en toen weer dichtgenaaid. Er zat dus ruimte tussen die botten die ze hadden gebroken en daartussen zou weer nieuw bot aangroeien. Ze moest 4 maanden op bed blijven, kon niet naar de wc of douche. Pas na een jaar kon ze weer alles doen.en dat voor 10 cm meer lengte. Mijn vraag is, wat zouden jullie wel en niet laten doen als het kan?


petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:40

ik ben tevreden met hoe ik eruit zie. Oké ben klein maar om daar een operatie voor te hebben.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:45

Ik ben ook klein en niet perfect.. Maar ik kan er prima mee leven en ben er tevreden over.. Zal niet zo snel een ingreep laten doen (ben toch bang voor ziekenhuizen en naalden)..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:48

ik heb gister nog in een topic als dit gereageerd geloof ik...

De grens ligt bij mij rond het begrip 'nut' als m'n oogleden zo gaan hangen dat ik niets meer zie, of dat ik zulke rimpels heb dat mensen me niet geloven als ik lach... dan laat ik er wat aan doen, maar puur voor de cosmetisch-heid (jah, dat is geen woord) nee... denk ik niet.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:46

Ik heb gister toevallig een programma gezien over mislukte face liften...Argh,verschrikkelijk is dat..Wie mooi wil zijn,moet pijnlijden..Heel toepasselijk in dit geval..Enige was,dat die mensen er absoluut niet mooier op werken.

Ik vind het schandalig dat ze dat meisje die zichzelf te klein vind zo'n operatie hebben toegestaan..Dat zou echt niet moeten mogen..Ik ben zelf ook best klein (1.58) maar ben allang blij dat ik gezond ben..Jee dat ze dat soort onzin toestaan.


Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:52

Ik vind mezelf niet knap ofzo, maar ik zou ook niet mezelf verbouwen om er wat beter uit te zien.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:01

die schrijfster van the first wives club, die is vorige week overleden toen ze iets aan haar kin liet doen, in een coma geraakt en nooit meer wakker geworden!

terwijl ze dus gezond was en nog niet zo oud....

ik laat niets aan me doen wat niet medisch noodzakelijk is!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:02

afgelopen week is iemand overleden (amerikaanse schrijfster?) aan plastische chirurgie. die is dus nu dood omdat ze zo nodig mooier moest zijn. lijkt me verschrikkelijk als iemand in je naaste kennissenkring zo sterft op jonge leeftijd, terwijl ze helemaal niet lelijk was.

ik zou nooit iets aan mezelf laten doen, alleen als het echt nodig zou zijn. m'n opa bijv. heeft zn oogleden laten corrigeren, omdat hij anders niets meer zag. maar dat heeft niets met mooi willen zijn te maken.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:02

Zolang het medisch niet nodig is, of als gevolg van een ongeluk zou ik niet zomaar iets laten veranderen.
dat 16jarige meisje vind ik wel heel raar, ik vraag me eigenlij af of dat wel mag, op je 16e ben je toch nog niet uitgegroeit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:04

Ik heb ook een grote neus en flap oren. (vind ik dan)
Toch horen die bij mij.

Ik zou alleen maar na een ongeval iest later veranderen, anders nooit.
Je moet niet rotzooien aan een gezond lijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:07

Er zijn best wel mensen waar ik iets aan zou willen veranderen hoor.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:09

Gezien, maar van mij hoeft het niet hoor.

- Offline -

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:10

Lovely schreef:
Er zijn best wel mensen waar ik iets aan zou willen veranderen hoor.


*LOL*

Mijn vriend zouden ze best 10 cm mogen uitrekken }>

זכור

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:16

hoever ik zou gaan?! hooguit een btje make-up Haha! [/list]

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:16

hoever ik zou gaan?! hooguit een btje make-up Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:17

*oeps* sorry! maar al die ingrepen hoeven van mij niet, je bent wie je bent Lachen

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:19

Precies Lachen

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:22

KellyenXena schreef:
Ik vind het schandalig dat ze dat meisje die zichzelf te klein vind zo'n operatie hebben toegestaan..Dat zou echt niet moeten mogen..


Wat een onzin. Ik heb het programma niet gezien, maar dit soort operaties worden heus niet voor de lol uitgevoerd hoor. Meestal zijn dat mensen met een groeidefect, die dus nooit groter zullen worden als 120cm ofzo. En dan kan ik me best voorstellen dat je zoiets over hebt voor het verschil van "Over de toonbank heen kunnen kijken"

Ik geloof niet dat dit meisje 1.55 was en 1.65 wilde zijn.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:25

runningkawa schreef:
Je moet niet rotzooien aan een gezond lijf.


Dat ben ik tot op grote hoogte met je eens. Maar als een vrouw behoorlijk wordt belemmerd in haar bewegingsvrijheid doordat ze enorme borsten heeft, dan vind ik het niet vreemd als ze die wil laten verkleinen. Integendeel. Ik zie zoiets ook niet als een cosmetische operatie, maar als een operatie om weer normaal te kunnen functioneren in het dagelijks leven.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:26

Aan mij valt toch niets meer te redden... ik zou af en toe best wat langer willen zijn, maar meestal is klein zijn erg handig Knipoog

Nee hoor, laat mij maar lekker zo zijn. Het is toch je persoonlijkheid die je uitstraling bepaalt Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Toxotes
Berichten: 42
Geregistreerd: 01-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:37


MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:43

Alleen wanneer ik er lichamelijke hinder van zou ondervinden zou ik misschien stappen ondernemen (neem dat voorbeeld van rugpijnen door te grote borsten), maar dat gaat voor mij niet op Haha!

Aan de andere kant kan ik het ook begrijpen dat sommige mensen psychisch enorm in de knoop komen doordat ze, volgens hun, een te scheve neus hebben oid. Die mensen kunnen daar zo ongelukkig door worden! (al lijkt het voor ons maar vreemd waar je je druk om maakt). Waarom dan geen ingreep en dat ze weer gelukkig door het leven kunnen?
Alleen mij niet gezien.. ik vind het prima zo..

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:43

Daar sluit ik me bij aan,Karin,
maar dat vind ik dan een medische ingreep
Want van te grote borsten kun je wel rug, schouder klachten krijgen.

Maar iemand met cup B die D wil, nee dat is vragen om problemen.

Heel erge flaporen en erg gepest worden vind ik ook nog wat anders, maar bv mijn spitse neus veranderen in een leuk wipneusje zie ik niet zitten. Ik word er niet om gepest, het is dan puur mijn idee van wat ik een leuke neus vind.
Die neus hoort bij mij en je moet jezelf leren accepteren.
Is ook fijn voor verdere tegenslagen op je pad, die echt wel verder gaan dan een niet mooie neus, of wat dan ook.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:44

Ellende schreef:
ik heb gister nog in een topic als dit gereageerd geloof ik...

De grens ligt bij mij rond het begrip 'nut' als m'n oogleden zo gaan hangen dat ik niets meer zie, of dat ik zulke rimpels heb dat mensen me niet geloven als ik lach... dan laat ik er wat aan doen, maar puur voor de cosmetisch-heid (jah, dat is geen woord) nee... denk ik niet.

Hier ben ik het voledig mee eens.

Wanneer het echt nodig is, zo als het voorbeeld van Ellende, omdat je anders niet goed meer kunt zien wanneer je oogleden gaat hangen vind ik een goede reden. Maar om er nou echt beter door (proberen) uit te zien vind ik te ver gaan.

Maar die grens zal vast voor iedereen anders zijn.
Ik zelf zou nooit een operatie zonder nuttige reden (willen) ondergaan.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:11

Ik vind dat mensen die plastisch chirurgie willen ondergaan eerst bij een phychiater langs moeten. Als mensen ECHT met zichzelf in de knoei zitten door een mismaakt onderdeel van het gelaat, of als het om medische redenen nodig is, dan doorsturen naar een chirurg. De rest mag nog eventjes in therapie blijven, om te leren van jezelf te houden en jezelf te accepteren.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Amyyy, Camino_S, Chantalla, ComscoreBot, douschka, Eefje_Sammy, Flieno, Geodeo, hel1, Jannie79, journee, Just_Natural, Lestria, lillylover, maessie, meisje_, sollair310, Tatjanaa, Travel_me, Valerie93, xEva, xPabloBokt en 176 bezoekers