Hoe doen ze het toch... die mooie foto's maken....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Hoe doen ze het toch... die mooie foto's maken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 16:07

Soms laat ik mijn gedachten wel eens gaan.... en dan lees je bv Your Horse en daar staan dan van die schitterende foto's in. Maar ook hele mooie springfoto's.

Bij mij lukt het dus nooit om een mooie foto te maken.....nu kan ik van mezelf op een paard ook geen foto maken...
Ik vind fotograferen zelf heel leuk maar niemand in mijn omgeving deelt die hobby....

Hoe zit dat met jullie, want heel vaak zie ik best hele mooie foto's op Bokt staan.

Mijn grootste wens is om een mooie springfoto van Ig en mijzelf te hebben.... of een mooie galop in de natuur foto......

Hoe doen jullie dat......

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:11

sorry, maar dit hoort hier niet
vraag aan iemand per PB ofzo
of zet het bij vraag maar raak ofzo

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:13

Ja ik zou ook wel eens hele mooie foto's willen hebben
Misschien moet je een fotograaf vragen (wordt wel duur geintje) heb zo ook geen beter idee Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:16

Tartuffo schreef:
Mijn grootste wens is om een mooie springfoto van Ig en mijzelf te hebben.... of een mooie galop in de natuur foto......

Hoe doen jullie dat......

Je neemt een camera. Knipoog
Stelt alvast scherp op de hindernis of op de bosjes waar de ruiter en paard dalijk komen. En dan is het een kwestie van timing.
Als het paard langs galopeerd, dan beweeg ik de camera mee.
(dit hoord bij fototechnieken dnek ik )

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 16:40

Oke dan moet deze topic verplaatst worden enne.... irmaatje, zet jij nooit eens iets verkeerd neer????

Maar dat vind ik een hele goede Annetje... misschien moet ik dat eens vragen of daar eens rekening meer houden.
Meestal als ik zo'n foto van andere maak dan hou ik hem idd stil en dan als ie springt ofzo dan knip ik af...... maar meebewegen is een hele goede.... ga ik proberen.

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:12

Als de fotograaf niet naar jou komt.. Op sommige wedstrijden zijn fotografen aanwezig die van alle deelnemers foto's maken. Je kunt ook met meerdere mensen samen een fotograaf huren. Voor één combinatie wordt dat wat kostbaar maar als je het met een aantal mensen organiseert is het wel te doen.