kelsey en ik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 11:11

ik wil gewoon ff kwijt dat ik en kelsey een hele hechte band hebben en dat we onafscheidelijk zijn..
zij is zo lief en zo geduldig en ze leert graag.
ze is 12 jaartjes en ben haar nu een beetje aan het leren om aan de teugel te laten lopen....
en dat lukt eigenlijk keigoed,dus zelfs ook al is ze ouder ze kan het wel..
springen doet ze ook erg graag niet hoog maar gewoon een laag balkje, dan heeft ze onwijs lol
ook kan ze genieten van uren borstelen wat ik elke dag doe....
ze is zo onwijs lief en ik wil haar nooit meer kwijt.

kelseyyyyyy Lovers

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:21

Ik was ook altijd onafscheidelijk van Skippy, mijn verzorgpony...en ik heb haar ook geleerd om aan de teugel te lopen. Maar ze is verkocht...en toen moest ik heeeeeeel veeeeeel Huilen (vaak ook nu nog en het is een jaar geleden) en werd ik heel erg Boos! omdat ik ze mij en haar uit elkaar hadden gehaald. Echt waar, het is een van de ergste dingen die ik tot nu toe heb meegemaakt Verdrietig . Toen ik weer een leuk verzorgpaard, Tinne, had gevonden, werd zij ook al na een jaar verkocht...mijn 2 beste vriendinnen was ik in 1 jaar eigenlijk kwijt. Echt het ergste wat je kan overkomen Verdrietig . Maar nu begin ik er weer een beetje bovenop te komen, maar vaak nog 's avonds huilend in slaap vallen Slapen en dan 's ochtends met wallen van hier tot Tokyo en terug wakker worden. Als ik jou was, dan zou ik voor altijd bij je houden!!!
xxx

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 22:14

ik houi kelsey vooraltijd bij me houden want ik denk als ik kelsey kwijtraak dat ik dan helemaal kapot ben..ik ben depressief en kan al nie veel hebben maar volgens mij ben ik dan nergens meer.
vroeger had ik een verzorgshetje en toen kreeg ik kelsey dus had ik die shetje nie meer die is nu dood en dara moest ik toch wel om h uilen ook al heb ik kel.
maar ik wil kel never nooit meer kwijt...
en meissie ik vind zo rot voor je heb je nu een ander paardje/

kelsey

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 22:21

Nee, ik heb geen ander paardje. Ik weet ook niet zeker of ik nog wel een nieuwe wil. Ik heb geen zin om weer Huilen verdriet Huilen te hebben als tie weer weg zou gaan Scheve mond\ . Veel plezier met je paardje!!
xxx