Vriend snurkt, ik Bok....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Vriend snurkt, ik Bok....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 00:40

Het is weer zover: Vriendlief ligt te snurken en ik kan er niet van slapen.
Echt heel raar, want hij snurkt al als hij nog niet slaapt en hoort het zelf niet eens Verward . Terwijl hij toch LUID en DUIDELIJK een bos om ligt te zagen Boos! .

En wat doe ik....? Ik pak mijn biezen en ga maar achter de PC zitten. Lang leve internet en Bokt, die helpen je het eerste uurtje van de nieuwe dag door OK dan! !

Over een half uurtje is (raar genoeg) de snurkperiode weer verleden tijd en kan ik met een gerust hart naar mijn bedje gaan. Dan is het weer rustig tot morgenvroeg, gelukkig Haha! .

Toos paardloos


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:42

Jeetje, kun je je vriend voortaan niet 'n half uur eerder naar bed sturen ofzo?
"Ga jij maar vast, ik kom zo wel" *LOL*

Ik heb gelukkig 'n vriendje dat heel rustig slaapt. Ik weet eigenlijk niet of ik zelf wel snurk, alleen als ik verkouden ben volgens mij Schijnheilig

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:42

Haha, kun je hem niet zo'n strip voor op zijn neus geven, misschien helpt het, of oordopjes kopen Haha!

Het leven is een gebakje!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:44

ik heb zo een vervelend mannetje die praat in zijn slaap en je begrijpt er echt geen snars van maar het vervelende is, als ik geen antwoord geef ofzo dan geeft ie elleboogstoten, dit doet ie ook een 30 minuten, dus die van mijn ligt echt steevast een uur eerder op zijn bed dan ik hoor!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:47

Whaha, ik schijn ook wel eens in mijn slaap te praten, ga ik vragen waar iedereen is en zo Haha!

Het leven is een gebakje!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 00:47

Oordopjes heb ik al, maar daar word ik helemaal maf van. Die gewone gevallen (die uitzetten als je ze in je oor probeert te proppen) daar krijg ik oorpijn/hoofdpijn van en nu heb ik waxbolletjes. Nadeel daarvan is weer dat die 10 km te groot zijn, die moet ik dus eerst doorknippen. Halverwege de nacht word ik dan weer wakker en vis ik van ellende die krengen er weer uit.... WAAAAHHH ik wil SLAPEN!!!!!!!!!!!

Toos paardloos

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:47

Kan hij niet wat 'voorslapen' op de bank, zodat hij zijn snurk-halfuurtje al heeft gehad Knipoog

Het leven is een gebakje!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:49

Laat hem op het balkon slapen Schijnheilig

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:49

Haha, snurken in de REM-slaap dus? Mijn vriend snurkt alleen als ie verkouden is, just like me. Ben ik ff blij Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 00:57

snowdon schreef:
Haha, snurken in de REM-slaap dus? Mijn vriend snurkt alleen als ie verkouden is, just like me. Ben ik ff blij Haha!


Juist niet in de REM-slaap, als 'ie dat zou doen, sliep ik zelf ook al en had ik er geen last van Bloos .

Balkon kan niet, die hebben we niet en op stal slapen wil Marco ook niet. Flauw hoor... Haha!

Toos paardloos

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:01

Mijn vriend snurkt ook vreselijk en op de 1 of andere manier knort hij ook, kan het niet zo goed uitleggen.
Mijn vriend krijgt per nacht ongeveer 5 beuken want als je wat zegt dan gaat hij gewoon verder.

Hij snurkt dus ook als hij nog wakker is, dan zeg ik het dus en beweert hij van niet, totdat ik het heb opgenomen was hij effe de banketstaaf .

We hebben trouwens al van alles geprobeert van spuitjes (in je mond) tot pleisters voor op je neus (hier kreeg ie brandplekken van) het was allemaal heel duur en niks hielp !
Toen we nog bij mijn moeder woonden hebben we het weleens gehad dat hij boven lag te slapen en wij (moeders en ik) beneden tv zaten te kijken en dat we de tv harder moesten zetten omdat hij lag te snurken Boos!, belachelijk toch ?

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:11

Zo... jij hebt gelukt dat het na een half uur ophoudt! ls het even tegenzit heb ik de hele nacht plezier! Knipoog
Vroeger ging ik nog wel eens op de bank liggen, als ik er echt niet meer tegen kon, maar we hebben nu een andere bank en die slaapt niet zo lekker.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 01:16

Nou, ik neem de gok maar en ga afloggen... Ben benieuwd of meneer zich nu wel stilhoudt. Duim voor me, dat ik een rustige nacht krijg!!!

Toos paardloos


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:26

imker schreef:
Nou, ik neem de gok maar en ga afloggen... Ben benieuwd of meneer zich nu wel stilhoudt. Duim voor me, dat ik een rustige nacht krijg!!!


Een glaasje water doet ook wonderen hoor !
Ik heb altijd een flesje water naast me staan voor als hij echt niet stopt, reken maar dat water altijd helpt Knipoog

Succes !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:30

kojack"]
[quote="imker schreef:
Nou, ik neem de gok maar en ga afloggen... Ben benieuwd of meneer zich nu wel stilhoudt. Duim voor me, dat ik een rustige nacht krijg!!!


Een glaasje water doet ook wonderen hoor !
Ik heb altijd een flesje water naast me staan voor als hij echt niet stopt, reken maar dat water altijd helpt Knipoog

Succes !
[/quote]

Die Niels van jou mag blij zijn dat hij nog adem mag halen Haha!.

Dat gesnurk is verschrikkelijk, vreselijk, ellendig.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:40

Haha, heel soms wordt er naast mij een snurk gegeven, dan brul ik hem gewoon wakker en kan hij er nog een paar elleboogstoten bij krijgen, gelijk afleren die handel! Haha!

Nee hoor, heb er vrijwel geen last van, hij gaat dan ook vrijwel altijd 2 uur eerder naar bed dan ik, hij om half 12 en ik niet eerder dan 2 uur... Haha!
ALS we al tegelijk naar bed gaan moet ik héél snel mijn tandenpoetsen als hij dat al heeft gedaan, anders kom ik de slaapkamer binnen en slaapt hij al. Knus he? *LOL*

Maar ik duim voor je hoor!
Ik kan helaas geen betere smiley voor je vinden, deze goed? OK dan!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:40

Ik ga het ook maar eens proberen, maar zo te horen betekent het weinig goeds... Boos!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:43

Tessebes schreef:
Ik ga het ook maar eens proberen, maar zo te horen betekent het weinig goeds... Boos!


Oei, succes dan maar! Zal ook duimen voor jou! OK dan!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 04:34

Die van mij snurkt ook en het gekke is dat ik juist wakker word als ie dat niet doet.
Dan is het zo stil in de kamer dat ik ff moet checken of ie nog wel ademhaalt Haha!
(ps. dat is nu niet het geval hoor, gezien het vroege tijdstip: ik moet nu gewoon gaan werken Knipoog )

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 11:07

M'n vader snurkt ook altijd enorm. Ik heb 16 jaar in de kamer naast hem gelegen met enkel een dun muurtje d'r tussen. Het leek dus alsof hij onder mijn bed lag. Ik ben dus helemaal snurk proof, ik hoor het echt niet.
Ik heb pas last van snurkende mensen als ze hun adem in gaan houden voor zowat een minuut. Dan wil je een por geven van 'ga nu weer ademen' en dan gaan ze weer een minuutje. En vervolgnes houden ze hun adem weer in. Dat is pas iritant en vooral eng. M'n vriend doet dat als hij verkouden is omdat hij last heeft van z'n eigen gesnurk dan Lachen .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:01

ik krijg de laatste tijd geen klachten meer dat ik snurk Haha! Voorheen deed ik dat zo afentoe nog wel Schijnheilig

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:43

*heel blij is dat vriendlief niet snurkt* Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:46

Zodra die van mij begint te snurken geef ik 'm een por zodat hij op z'n zij gaat liggen. Dan is het meteen over ! Werkt dus prima.
Gelukkig gebeurt het niet vaak.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:47

deed mijn vriendin inderdaad ook altijd Haha! Dan kreeg ik midden in de nacht een knal Schijnheilig

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:39

hahah die van mij kan dat ook echt goed vooral als hij lekkr wat heeft gedronken in het weekend of heeel erg moe is..., maar ik kan het ook wel zegt hij weer dan hahahaha moet ik het geloven of niet hihih


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Amazonbot, fotolijstje, Happyhealthy, LISA_L, marschwood, Niicolee_, Niika, prugelpiet, Roosch, roosjenat, xSuuzerd, Zick_Zack, ziechriet en 143 bezoekers