Deel 2 foto's mosselmeeting in AJP!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Deel 2 foto's mosselmeeting in AJP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 22:50

Wie weten er nu niet van de supersookers bij Marije in Onstwedde... die traditie moet natuurlijk in ere gehouden worden
Maar 1 verschil, het was nu een indoor meeting en supersookers indoor = een zeer boze gastvrouw dus not done Haha!
Dan ga je bedenken hoe dat op te lossen.... en leent daar een paar breinen bij (Chantalleke en Noortje) en komen tezamen tot de.... Silly String War!!

Attack!!!!
Afbeelding

Plakt overal en nergens aan vast Haha!
Afbeelding

Zo ook op Noortjes, Buitenzorgen en Chantallekes en..en.. nou, overal op dus Tong uitsteken
Afbeelding

Binnen 3 minuten oorlog voeren met 3 man en ontzette toeschouwers langs de lijn vroeg iedereen zich evengoed nog af of de gastvrouw hier ook wel blij mee kon zijn.... Bloos! Haha!
Afbeelding
Maar na een paar tellen toen ze van de schok bekomen was en ook zo'n spuitbus gevonden had en wraak had genomen (waarvan zeker weten nog een aantal foto's op het net tevoorschijn komen Haha! ) was het komplete oorlog *LOL*

Ik heb al van haar gehoord dat ze hierop uiteraard antwoorden wil de volgende meeting en ik ben dan ook erg blij dat die NIET bij mij is Haha!

Toen was het inmiddels 2.30u en wilden er een paar heel graag naar bed... Tutti en Kyra, de hondjes, waren het helemaal zat dat stelletje tuig! Haha!
Afbeelding


Beneden sliep de kettingzaag ploeg (Cassi, Gwen, Noot en Chantal) en boven de rest.
Vanmorgen heerlijk rustig ontbeten en naar Mander geweest waar Esther even goed aan het werk was geweest en daar zijn wij (Chantal, Noot kapper en ik) om half 2 vandaan naar huis gegaan.
We hebben ontzettend gelachen, voel nog steeds de Haha! op mijn gezicht en vond dat, jij Es, samen met Arjette en Gwenny (en Ed ook) er heel veel werk aan hadden besteed om het super voor elkaar te maken, petje af en toppie gedaan!!!!
Was om nog eens over te doen in AJP
(of voorlopig toch even niet ivm al die confetti? Schijnheilig Bloos Clown )

[edit, paar tiepvuotjes]
Laatst bijgewerkt door Chica op 18-01-04 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:03

Och hemel die vloer! Wat erg! En Esther, het is maar goed dat die spuitserpentine op zeepbasis is...Haha!

Chantalleke, ik vrees dat haar wraak op de volgende meeting zoet zal zijn!

Inderdaad, Buitenzorg had het allemaal pico bello voor elkaar. Helaas heb ik zelf de accomodatie niet om een meeting bij mij thuis te organiseren, er wordt naarstig naar een alternatieve locatie gezocht!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:10

Geweldige foto's! Maar wat zag mijn rug eruit! Oho! Bloos!
Laatst bijgewerkt door Buitenzorg op 18-01-04 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 23:11

jawel maar die mag Chantal openen, die heeft daar echt (aan)delen voor/in Haha!

Ben zeer benieuwd naar de andere foto's, dit was al erg genoeg maar er komt vast nog meer los Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:13

Zeg, Chica, je hebt me wel zeer charmant op de foto gezet Haha! . Die gekke Tuttie heeft de hele nacht op het voeteneind van mijn matras gelegen als lekker warm kacheltje. Iedere keer als ik opschoof kroop ze dichterbij. Het was wel een enorme bende, hoor. Ik schudde net mijn dekbed uit en er kwamen nog confetti's uit *LOL* .

Het was heel leuk om eindelijk ook Maya en Arjette (Kiamy) irl te ontmoeten en natuurlijk ook onze "verse" dvt-er Monique (Nimue) OK dan! .

Er was inderdaad zeer goed voor ons gezorgd, we zijn absoluut niets te kort gekomen!! Degenen die er niet bij waren hebben zeker het een en ander gemist.

Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:15

Esther heb je alles helemaal overal vandaan gekregen???

Ik kom noooooit meer helpen met schoonmaken als chica en de rest ook komen Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:19

Ik denk dat Esther in het vervolg pas schoon gaat maken als de visite is geweest? Haha!

En trouwens: die honden zijn echt alletwee schatten! Dat ik Esther na bezoek aan stal terug heb gebracht zijn we nog even bij de buurvrouw geweest, die had twee nestjes met puppies...wat een droppies!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:25

Cassidy schreef:
Ik denk dat Esther in het vervolg pas schoon gaat maken als de visite is geweest? Haha!


Yup, schoonmaken voordat de visite komt is zwaar onbegonnen werk zo te zien Haha!

kapper

Berichten: 32
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:44

je moet gewoon de visite laten schoonmaken is misschien een goed idee voor de volgende meeting?? Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:48

Goede tip Kapper! Haha!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:22

kapper schreef:
je moet gewoon de visite laten schoonmaken is misschien een goed idee voor de volgende meeting?? Knipoog


Inderdaad Haha! maar leuke foto's!! Ik ga die van ons even bekijken!!

En zet ze er gelijk op

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 10:49

Hihihi, Roel en ik waren nog behoorlijk ongeschonden uit de strijd gekomen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:12

Haha! Ik heb dus wel wat gemist blijkbaar Haha! Maar... ik denk wel dat ik dan bij de volgende meeting van de partij moet wezen, ben heel benieuwd hoe Buitenzorg wraak gaat nemen Schijnheilig

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:25

*ligt in een deuk* Ja geweldig! Maar je wordt er wel moe van Haha!

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:25

Ik ben ook wel benieuwd hoe esther wraak gaat nemen *LOL*