Vreselijk.......(Marleen Konings)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Vreselijk.......(Marleen Konings)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 14:46

Bij ons inde buurt is iedereen verslagen, marleen konings is gevonden in afrika. Ik vind het vreselijk. Ze gaat daar op stage en ze wordt vermoord Verdrietig
Dat zulke dingen toch voorkomen.... is toch niet normaal.

Ik wil graag de ouders,kennissen en vrienden heel veel STERKTE wensen in deze zeer moeilijke tijden!!!! Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Revanches op 18-01-04 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:47

Inderdaad, heel veel sterkt toegewenst

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 14:55

Dit moet gewoon ff een topic speciaal voor Marleen Konings worden!!!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 16:58

gossie...wat errug!
veel sterkte!
brrr...kreeg er kippenvel toen ik het las...dood gevonden in een vreemd land...je wilt niet weten wat ze allemaal met haar misschien wle gedaan hebben......

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:02

Ach gut Veel sterkte!

gossie wat erg!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:12

Jah ik hoorde het gisteren of eergisteren op het nieuws inderdaad!! Echt verschrikkelijk! En vooral dat ze daar op stage was!!
Van mijn kant ook veel sterkte toegewenst... Ach gut

Live,LOve,'ndLaugh

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:35

vreselijk, meer kan ik hier niet op zeggen....

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:44

ik hoorde het
heb er gewoon geen woorden voor...
Ik wil alle vamillie en kennisen heel veel sterkte toewensen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:08

Is echt heel ger, denk je dat je dochter leuk een stage gaat volgen in het buitenland en dat doet een of andere gek.......

Kan er eigenlijk niet veel over zeggen alleen dat ik het afschuwelijk vind!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:09

Heel veel sterkte.

Maare, wie is Marleen Konings?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:18

ze liep stage dacht ik in zuid afrika!
en daar is ze verdwenen en nu hebben ze haar lichaam gevonden..
wat er verder precies is gebeurd weet ik ook niet!

sterkte iig!

Dag lieve mama...


minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:32

Ze heeft een lifter meegenomen en die man was uit op d'r geld. Had in Afrika lopen pinnen met d'r pasjes en lopen bellen met haar sim-kaart, echt een ziek figuur!!!

Heel veel sterke ook namens mij...

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:33

Marleen koning is eind aug. 2003 naar Zuid afrika gegaan om daar stage te lopen voor haar opleiding. Ze gaat er heen samen met een vriendin.rond december wordt de vriendin van marleen gebeld, om te vragen of ze terug wil komen want de moeder is ziek, de vriendin vliegt terug en marleen blijft achter. Als ze met kerst weer afspreekt met de vriendin in kaapstad. Daar zullen ze elkaar weer treffen,....
Maar marleen komt niet opdagen. Eind december vliegen de ouders van Marleen naar afrika opm haar te zoeken. Ze is als vermist opgegeven, en er wordt een grote zoekactie gestart, met weinig resultaat,....
Totdat ze de eventuele dader vinden en die verwijst hun naar een kloof 250 km van Kaapstad(geloof ik), daar wordt het llevenloze lichaam van marleen gevonden op 16 januari 2004.

Vreselijk toch.....

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 12:40

Is marleen konings niet zo erg als de conrector of de mensen uitbaarn?
Kweenie hoor. Ik vind opzich natuurlijk alle drie even erg, maar een beetje reactie ,mag ook wel toch?

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:48

Je kunt niet stellen dat het een erger is dan het ander. Je kunt deze drie tragische gebeurtenissen dan ook niet met elkaar vergelijken. En er zijn ook al mensen geweest die hun mening en medeleven hebben laten weten in dit topic: [AM] Marleen Konings vermoord in Zuid Afrika...

Wat natuurlijk niet wegneemt dat het vreselijk is dat dit is gebeurd. Scheve mond

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 13:00

wanneer is die topic eropgezet? ik heb nog gezocht en het was onbekend!!! hier....

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:06

Dat topic is van 16 januari. Ik denk dat het overzichtelijker is om het in één topic te houden, en dan het eerstgeplaatste topic:

[AM] Marleen Konings vermoord in Zuid Afrika...

Zal nog even een verwijzing maken naar dit topic, zodat de reacties hier niet worden vergeten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Benny1996, Dammie, desi92, FransienE, GoogleAdsense, janneke_S, Jaydee_WP, LieZ_Horses, ManonGrr, MarJon, marleen_88, MarliesSam, Marloes_92, Nagini, Sintara, Tine1987, Vinny12511, wisja en 34 bezoekers