Meike word weer beter!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Meike word weer beter!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 09:36

zoals sommigen weten is Meike vorig jaar April hoefbevangen geworden en is sindsdien niet meer helemaal beter geworden.. steds weer hoefbevangen en dan weer niet en dan weer wel en de eigenaar deed er niks aan.
paar maanden geleden ook de politie en dierenbescherming erbij gehad waardoor dan eindelijk de hoefjes bekapt waren
maar ze is wel op het land bijven staan.
velen op bokt en van buitenaf hebben ook gezegd, verlos dat beesie van de pijn, laat dr inslapen enz enz enz... wat me wel onwijs veel verdriet deed maar ik begon er ook wel over na te denken dat dit wel erg zielig was, en meer dan een half jaar zo was.... Verdrietig

maar nu.... ik heb dr veel op rust laten staan, wel lekker gepoetst en iedere keer een heel klein stukkkie gelopen, wat ze bijna nie tkon, 2 benen onregelmatig en kon bijna niet op dr benen staan.

nu sinds een paar weken gaat het super!! ze kan alweer heel snel stappen, loopt zelf ook alweer lekker rond, loopt bina niet meer onregelmatig!! echt super Lachen me meissie word eindelijk weer beter Lovers


Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 09:39

Gelukkig maar!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 10:29

dat is fijn om te horen !!! Lachen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 10:34

yup, fijn om te horen Lachen Nou in de lente super oppassen dat het niet meer terugkomt!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:21

Super zeg! Dat gaat zo te horen dus de goede richting op Lachen

Inderdaad, nu oppassen dat het in de lente niet terug komt.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:49

tooooooooooopiej annuh!! OK dan!
ik ben egt helemaal happiej als ik hoor dat ze weer beter is.. Schijnheilig
zet anders voor in de zomer een stukje wei af.. en maai het gewoon beetje kort.. (kweet niet of dat een plan is!!)
maar, veel suc6 verder!
Kusiej Chelsea

[i

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:15

he wat goed zeg..
heb zelf een cronisch hoefbevangen pony maar het is altijd opletten met zulke ponys, ze hoeven maar iets te veel te hebben en ze kunnen al niets meer

ONDERSCHRIFTLOOS

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:18

Gelukkig joh, heel fijn om te horen dat het beter gaat!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:03

jaa ben echt heel blij Lachen ik dacht echt dat het over was met dr.. Scheve mond we hebben vandaag een stuk wei afgezet ook voor de andere ponys en als het dan toch misgaat dan zetten we dr vast aan een longeerlijn

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:25

ja wat goed eindelijk zeg! ik heb et hele verhaal gevolgd echt toppie
echt cool voor jou en meike geef haar maar een knuffel en zeg dat ze door moet zetten

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:26

ze blijft nu gewoon beter Tong uitsteken en dan krijgt ze in de zomer een veulen en dan ga k ze kopen en leven ze nog lang en gelukkig Schijnheilig Haha!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:51

annuh schreef:
ze blijft nu gewoon beter Tong uitsteken en dan krijgt ze in de zomer een veulen en dan ga k ze kopen en leven ze nog lang en gelukkig Schijnheilig Haha!

Een happy end Haha! . Veel geluk.

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 08:41

gelukkig dat het nu toch weer beter gaat Haha!
nu goed doorgaan met de verzorging van dr!
super gedaan anne! als jij er niet voor dr was, dan zag ze er nu waarschijnlijk wel anders uit!!

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 09:13

dat is goed nieuws meid!!
nu hopen dat het met mijn apachee ook goed komt...
ze is waarschijnlijk ook hoefbevangen,maar straks komt de da en dan zullen we het wel zeker weten..
mijn western instructrice Pien heeft voorgesteld apachee mee te nemen naar haar,om haar daar te stallen,en te kunnen verzorgen en in de gaten te kunnen houden.
by my staat ze helemaal in de kleiblub,je kunt byna niet lopen zonder je laarzen te verliezen.
dus heb het aanbod maar aangenomen,vind het wel heel erg...,ben doordeweeks niet in het bezit van een auto,en kan haar alleen in de weekenden opzoeken..,maarja ,moet nu denken aan wat het beste voor haar is..ik wens je nog veel plezier met je beessie,en ik hoop dat mijn verhaal hetzelfde afloopt als die van jou!! Ach gut

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 21:16

ahh ik hoop echt dat het bij jou paardje ook zo afloopt!! bij meike is het echt lang doorgegaan, de hoop was eigelijk al opgegeven, medicijnen kreeg ze al niet meer.... dierenarts is maar 1 keer geweest en deed niks.. tis echt een wonder!! ik denk als het mijn eigen pony was geweest dat ik dr allang uit dr leiden had verlost, gelukkig was het mijn eigen pony niet maar mijn verzorgknollie zodat ze nog leeft
ik verwacht niet dat ze ooit nog kan rijden, ze is ook al 20...
maar als ze goed kan stappen en vrolijk is en geen pijn heeft vind ik het goed Lachen

veel sterkte en ik hoop echt dat het goed afloopt!!! Ach gut

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 08:58

Fijn dat het nu zo goed gaat!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bontfire, charrr91, ComscoreBot, Mark0919, pillow, prugelpiet, sterregoud, tienus63, tjee en 45 bezoekers