huil...(lang verhaal....)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 17:42

Anders kan ik het echt niet zeggen hoor. Voel me al ene tijdje niet echt vrolijk en nadat ik net het berichtje van heike nog eens over heb gelezen kon ik niet meer stoppen met janken, om alles. Ik voel me gewoon stinkmodder en heb geen idee waar het door komt. Komt daar ook nog eens vanalles bij...Ik word zo moe van school, heb ik helemaal geen zin meer in en je kan nou niet echt zeggen dat ik veel doe. Bijna niks eigenlijk. Ik voel me zo poedersuiker over Kjell, en dan weer omdat ik daar zo mee zit. het slaat eigenlijk nergens op, een keertje zoenen en ik ben verloren Verdrietig Als hij nou gewoon duidelijk maakte dat hij niks met me wil..dat doet hij wel, maar hij meent er niks van. Hij blijft me maar aan zitten staren als hij denkt dat ik hem niet zie, en ik word er zo ziek van zoals wij met elkaar omgaan. Niet alleen zijn schuld hoor, we weten steeds heel goed waar de ander is en dan kijken we dus lekker de andere kant op. Zucht...
Nou komt daar nog eens bij dat dat droomhuis wat al zo goed als zeker van ons was misschien ook niet doorgaat Huilen , daar baal ik echt flink van. Zag het al helemaal zitten en dan moeten we gewoon hier blijven..Ik weet het, vergeleken met anderen heb ik een heerlijk leven,maar ik vind er op het moment niet veel aan..2 weken lang als loop ik met een sjaggo kop rond, en voel me ook zo. Niet de hele tijd,maar toch een belangrijk gedeelte van de tijd. Nogmaals:zucht..


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:50

ahh meis.. *neemt Marg eens in zn armen*
weet ff nie zo goe wat meer te zeggen.. alleen dat dit over paar daagjes wel over is en dat je dan weer dat vrolijke meiske bent wat je altijd bent Lachen

*nog een knuff*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:51

Volgensmij ligt dat aan het weer!
Ik weet bijna niemand die zich op deze tijd van het jaar geweldig voelt.
Donkere dagen komen je tegemoed, regen, wind, op je fiets naar die rotrschool, die ze veel te ver neer hebben gezet, en hoe dan ook, je bent TE laat uit, zodat je op huiswerk na (9wat je natuurlijk ook meet dan genoeg hebt) niets meer kunt doen.
Weet er alles van
*zucht ook*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:52

ahhh...

*geeft kimmetje ook een knufff!*

GROUPHUG! Party!!

wie doet er nog meer mee?? *LOL*

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:37

Ja ik doe ook mee!
Wat ontzettend poedersuiker voor je.
En je bent altijd zo vrolijk Verward Lachen
Nou meisje doe je best en denk een beetje aan vrolijken dingen
Liefs Tamaar

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:43

dus we gaan het maar echt bij het weer houden?!
Ik wil zomer!!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 10:29

Margje, ook ik ken het gevoel maar al te goed. Ik ben er nu gelukkig weer vanaf. Blijf vooral zelfvertrouwen houden, dat is het wat mij erdoorheen gesleept heeft. Is heel moeilijk, maar net als ik, kom jij ook weer terug! Succes meis en blijf vooruit kijken.

JAAAHHHH, GROUPHUG!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 11:14

bleh, die stinkmodder dagen/weken ook altijd.
Ik ben netw eer een beetje blij, nu hopen dat jij binnenkort ookw eer blij bent.
En ik weetw el zeker dat de winter ons neit mag, want ik mag hem ok enit, IK WIL ZOMER!!!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 12:21

Hoi Margje. iedereen maakt wel eens een stinkmodder periode mee op gebied van school. Ik heb dat echter zelf al op de lagere school al gehad. Alles wat we daar leerden interessseerde me niet, wilde andere dingen doen dan leren etc. Problemen met vriendjes had ik echter niet, want ik had nog geen vriendjes, grinnik. Wat je niet hebt kan je ook niet deren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, _Nadia_, Bullebeest, Celiien, corinec, Fenders, Lara_, maessie, MagicBullet, Majestic-12, Paardennamen, Peachy, PeerAppel, redbutton, Taucha en 67 bezoekers