(Belgische?) rijstage in de zomer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:50

Moest ik nu een paard hebben, maakt niet uit wat, zou het iig gemakkelijker zijn. Ik bedoel der nix mee, 't is gewoon rot dat ik naar veel dingen, en niet alleen ik, ook anderen 'paardlozen' Knipoog , niet meekunnen naar sommige clinics.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:52

Ja... ik begrijp je volkomen Yasmine... als je nu maar eens een goed bijrijdpaard vond, dat was dan toch al dat.
Maar wacht, ik stuur je een PB'tje Knipoog.

BijkeJarig

Berichten: 2540
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Tienen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 09:34

Troost je, ik wacht ook nog altijd op een paardje... 't Is voor mij voorlopig gewoon te duur... Nog 2,5 jaar wachten tot ik afgestudeerd ben en dan komt het er waarschijnlijk wel van...
Maar iedereen die tot dan een bijrijder zoekt... Alles is welkom Knipoog

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 11:19

Citaat:
Als er iemand over geschikte accomodatie beschikt: binnen of buitenpiste die we kunnen gebruiken en accomodatie voor de paarden dan zou ik eens kunnen informeren of onze lesgever geen stage wil komen geven. Weet niet of hij het doet, of hij voor meerdere dagen doet, hoeveel het zou kosten enzovoort maar ik kan er altijd wel naar informeren.


Ik denk toch ook dat je op een andere lokatie minstens evenveel geld zult moeten uitgeven. Je krijgt 2x per dag privéles + stallen van paard.

Wij hebben wel redelijke accomodatie voor beperkt aantal paarden. Een grote gedraineerde buitenpiste (een gokje voor de afmetingen: 30 op 80m???) En we hebben tegen de zomer normaal vier weien, 1 met schuilhok, 1 in boomgaard en 2 zonder beschutting. Wel geen extra stallen en geen binnenpiste. Plaats genoeg om te blijven slapen, binnen en buitenshuis.
Hier komen soms paarden van vrienden op vakantie, ik weet niet hoeveel mijn moeder daarvoor vraagt, maar dat is ook niet gratis. (Niet dat ze schandalig veel vraagt Knipoog ) Maar dan nog is lessen erbij tellen en verplaatsingskosten van leraar in dat geval.
De laatste privéles die ik heb genomen was €30 per uur en mijn vroegere lerares vroeg €25 per uur , inclusief verplaatsingskosten. Maar die raad ik niet aan voor dressuurlessen, want das een rasechte prof d'obstacle, zoals ze zichzelf noemde (ze is dus ook franstalig) Knipoog

Verder nog even over ADB, ik heb het hier thuis even verteld en ze vonden het precies heel geschikt voor Marengo en mij (dus wie weet word ik een beetje gesponserd! Haha! ) Vervoer heb ik, mss wilt mijn chauffeur wel ommetje maken richting Leuven (-> we hebben camion voor 4 à 5 paarden). Vijf dagen lijkt mij ook goede lengte, maar ik ga nog wel wat mogen doorsparen.

En Mientje, ik leef met je mee, eigenlijk ben ik een verwend nest die van het begin af een eigen paard had (omdat mijn zus al reed) Bloos Ik begrijp wel dat het voor jou niet altijd zo eerlijk lijkt! (Dit geldt ook voor de andere zonder eigen (bijrijd)paard!)

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:25

Idra schreef:
Maar Teigetje, als je een privéles neemt, kost het je toch ook rond de 26 EUR (bij mij toch), dus dan valt 55 per dag toch mee, voor twee uur les, en de accomodatie en de stal?

Misschien dat de ruiterschool van Heverlee zijn accomodatie wel verhuurd... daar zijn ook slaapzalen enzo, dus misschien valt daar wel wat te regelen, als er dan geen keuringen enz. zijn tenminste.


Ja, dat is waar, onze priveles kost 35 euro maar dat ben ik nu maar om de twee weken en in de zomer elke week kwijt.
Op zich is het waarschijnlijk niet zo veel maar als je goed leest komen er nog allerlei dingen bij: je hebt alleen een stal met stro (zou al een probleem zijn voor mij vanwege COPD paard Tong uitsteken ) dus voor hooi en eten moet je zelf nog zorgen. Das natuurlijk niet erg want dat geef je thuis ook maar toch. Ook voor het verblijf van de ruiter, ik heb alleen het stuk over die caravans gelezen, die is dan zogezegd gratis maar je moet er dan uiteindelijk toch nog iets voor betalen en je moet ook weer zelf je eten enzo meebrengen.
Versta me nu niet verkeerd dat ik een gierigaard ben he, maar ik zie het niet zitten om zo veel geld uit te geven voor een stage van 5 dagen. Ik denk dat er ook andere mogelijkheden zijn, maar dan bvb niet in groep. Zo heb ik ooit een stage bij mijn instructrice gedaan tijdens de paasvakantie. Ik moest toen alleen het stalgeld voor mijn paard betalen en daar was dus wel alles in qua hooi en eten. 's Middags aten we gewoon mee met de familie, het andere meisje dat de stage deed bleef er ook logeren. Wij hielpen dan natuurlijk mee in de stallen en met de paarden. Mochten ook andere paarden dan het onze berijden, kregen les (weet niet meer of het elke dag was, maar als we aan het rijden waren was onze instructrice ook aan het rijden en kon ze nog "commentaar" geven) en zij reed onze paarden ook gedurende die twee weken (weet ook niet meer hoe vaak).
Dat is natuurlijk iets anders dan twee keer per dag individueel begeleid worden maar op een bepaalde manier toch even leerrijk. Grote voordeel is dan dat je verder bouwt volgens de methode die je instructeur al hanteert.
Met dat accomodatie zoeken enzo had ik eigenlijk iets anders in gedachten.
Stel dat je bvb een dressuurclinic organiseert voor één of twee dagen dan zou je bvb kunnen kijken of er geen LRV-club is van wie je de terreinen kan lenen. Ik zou dat bvb in onze club kunnen vragen.
Of dat er bvb een Belgische Bokker is die zegt, ik heb wel een buitenpiste en enkele stallen en plaats om enkele tenten op te zetten. Bij ons zou dat bijvoorbeeld in de toekomst mogelijk zijn, als ons huis wat verder af is. Ik huur maandelijks onze buurman zijn buitenpiste en heb een zestal stallen. Ik gooi dan alle overtollige paarden en pony's Knipoog ergens anders op de weide en in de weide hier thuis kunnen er dan tentjes gezet worden.
Stel dat je accomodatie vindt op die manier, dan denk ik dat het inhuren van een goeie instructeur voor één of twee dagen misschien nog kan meevallen qua prijs.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:40

Idra schreef:
Het is idd jammer voor diegenen die geen eigen paard hebben. Maar ik ben echt op een punt gekomen, dat ik liever niet meer op school- of manègepaarden rijd, als ik er dan toch geld aan uitgeef, leer ik het liever samen met mijn paard.


same here!!! pech dan dat ik geen eigen paard heb Haha! Haha! Haha!

nee, effe serieus. ik wil wel mee als het niet met eigen paard is. lijkt me heel leuk. en ik ben het ook eens met mientjeuh, maar ey, dat paardje komt nog wel Lachen

en verder, ik ben 16 (waaw 16, klinkt al veel)(ben het maar sinds kort Haha! ), en rijd zo'n 7 jaar op manege, het laatste anderhalf jaar vnl jonge(re) paarden, en heb ervaring met ijslanders, en met buitenrijden (+- een dagtocht), strandrijden Haha!, wat crossen maar niet erg. zo'n beetje... en dressuur niveau wijken, schbw een beetje, nageeflijk,... , springen ong. een meter- 1.10

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:59

ik ga ook niet kunnen,ik sta dan met een veulen en ga mijn merrie dus niet op andere locatie kunnen zetten

BijkeJarig

Berichten: 2540
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Tienen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:18

Gaan wij dan verder op zoe naar een plaats waar we geen eigen paard moeten meenemen?

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:36

ik doe liever geen stages als ik het niet met mn eigen paard kan volgen,sorry maar zoiets is meestal van nut voor ruiter en paard,dus kzou het niet doen zonder pretty,maar ik ga alvast beginnen met mee te gaan op de belgische boktmeeting aan de zee( dan wel met een manegepaard Knipoog )

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:41

Bijke schreef:
Gaan wij dan verder op zoe naar een plaats waar we geen eigen paard moeten meenemen?


Tuurlijk! Er zijn toch een paar mensen geïnteresseerd zonder eigen paard, dus waarom niet. Bijke en Ponyzotje, kijk hier ‘s: http://www.dit.is/punktur/, misschien een idee voor de IJslanderfans?

Als je via Google zoekt kom je ook nog andere IJslanderstallen tegen, o.a. http://www.frafoxan.cybercomm.nl/page4.html? Of misschien Bettie Verschueren, zit in Boutersem met een IJslanderstal, daar valt misschien ook wel iets te regelen?

Maar het hoeft natuurlijk niet zoiets te zijn. Dressurstage zie ik ook wel zitten. En met mijn vorig bijrijdpaardje heb ik ook ’s de leidsels op de koets mogen vasthouden Knipoog zou ik ook wel willen leren!

En.... nu heb ik een goei idee Knipoog Ik ga in februari een dagje naar Paardengeluk. Als dat zou meevallen... er worden daar ook vijfdaagse cursussen houding en zit in combinatie met dressuur gegeven.

Citaat:
Vijfdaagse cursus houding & zit in combinatie met dressuur (maximaal 4 deelnemers)
De cursus Houding en zit / dressuur is een intensieve stoomcursus.
De cursus bestaat uit de ochtenden theorie en praktijkles over de houding en zit van de ruiter en de middagen (behalve woensdagmiddag) theorie en praktijkles dressuur.
Het maximaal aantal deelnemers is 4 personen, waardoor de cursus aan ieders niveau van rijden aangepast kan worden. Voor de theorie betreffende de dressuur kunt u van te voren onderwerpen aanleveren waarover u meer informatie zou willen. Er zijn vier theorie-gedeeltes, dus ieders onderwerp komt aan de beurt.
De lessen zijn prive-lessen, zodat ieder op zijn eigen niveau les krijgt.
De cursus wordt verzorgt door:
• Inge van Ewijk betreft het Houding en Zit gedeelte (CR-level 1 instructrice, 5 jaar ervaring in het corrigeren van de houding en zit van de ruiter);
• Ben Beijsens, (Z2- ruiter, Orun fase 3 instructeur).
De cursus vindt plaats in een gezellige kantine en een nieuwe binnenbak. Het meebrengen van uw eigen paard is mogelijk.


Wat me ook hééééél erg interessant lijkt, is dit:

Citaat:
Tweedaagse longeercursus (maximaal 6 deelnemers)
Zoals bij de houding- & zitcursussen bestaat ook de longeercursus elke dag uit zowel een theoretisch als een praktisch gedeelte. Tijdens de theorie krijgt u o.a. uitleg over de hulpteugels, het doel van longeren, de boven- en onderlijn van het paard, de risico's van het longeren en de posities ten opzichte van het paard op basis van 'kuddetaal'.
De praktijk bestaat uit oefeningen van de basis tot het longeren met verschillende bijzetteugels. Men leert kijken hoe u welk paard het beste bij kunt zetten en of het paard goed loopt.
De cursus wordt verzorgd door een dierfysiotherapeute, die bij een professionele stal paarden aan de longe traint, en Inge van Ewijk.
De kosten voor deze cursus bedragen € 170,-- per persoon.


Wat denken jullie?

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:13

Marengo_82 schreef:
Ik denk toch ook dat je op een andere lokatie minstens evenveel geld zult moeten uitgeven. Je krijgt 2x per dag privéles + stallen van paard.

Wij hebben wel redelijke accomodatie voor beperkt aantal paarden. Een grote gedraineerde buitenpiste (een gokje voor de afmetingen: 30 op 80m???) En we hebben tegen de zomer normaal vier weien, 1 met schuilhok, 1 in boomgaard en 2 zonder beschutting. Wel geen extra stallen en geen binnenpiste. Plaats genoeg om te blijven slapen, binnen en buitenshuis.
Hier komen soms paarden van vrienden op vakantie, ik weet niet hoeveel mijn moeder daarvoor vraagt, maar dat is ook niet gratis. (Niet dat ze schandalig veel vraagt Knipoog ) Maar dan nog is lessen erbij tellen en verplaatsingskosten van leraar in dat geval.
De laatste privéles die ik heb genomen was €30 per uur en mijn vroegere lerares vroeg €25 per uur , inclusief verplaatsingskosten. Maar die raad ik niet aan voor dressuurlessen, want das een rasechte prof d'obstacle, zoals ze zichzelf noemde (ze is dus ook franstalig) Knipoog

Verder nog even over ADB, ik heb het hier thuis even verteld en ze vonden het precies heel geschikt voor Marengo en mij (dus wie weet word ik een beetje gesponserd! Haha! ) Vervoer heb ik, mss wilt mijn chauffeur wel ommetje maken richting Leuven (-> we hebben camion voor 4 à 5 paarden). Vijf dagen lijkt mij ook goede lengte, maar ik ga nog wel wat mogen doorsparen.


Dus Marengo, jij bent dan al zeker te vinden voor AdB?

Zou wel handig zijn als je chauffeur dat zou willen doen Haha! Maar anders kan ik mijn ouders ook steeds overtuigen om een trailer te huren.

Zou ik dan tegen vergoeding misschien bij jullie mogen overnachten, aangezien dat blijkbaar toch niet zo ver is van AdB-lokatie?

Dan moeten we nu nog 2 extra mensen vinden. Anja? Teigetje? Of toch niet? En een datum afspreken.

Satine

Berichten: 924
Geregistreerd: 11-12-03
Woonplaats: Heist-op-den-Berg - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:13

Die 5-daagse cursus houding en zit in combinatie met dressuur leek mij eerder ook al interessant. Ik zit wel met een vervoersprobleem (voor mezelf, heb geen paard).
En dan de prijs: was geloof ik hetzelfde als de 5-daagse cursus houding en zit? Is dan nogal duur he... 340 euro zonder eten of overnachting...
Zou er niets zijn dat soortgelijk is maar iets goedkoper...?

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:06

Satine schreef:
Die 5-daagse cursus houding en zit in combinatie met dressuur leek mij eerder ook al interessant. Ik zit wel met een vervoersprobleem (voor mezelf, heb geen paard).
En dan de prijs: was geloof ik hetzelfde als de 5-daagse cursus houding en zit? Is dan nogal duur he... 340 euro zonder eten of overnachting...
Zou er niets zijn dat soortgelijk is maar iets goedkoper...?


Idd, ik vind het ook veel geld. Maar als ik - net zoals Idra doet mbt de ADB-cursus - vgl met wat ik nu aan privé-les betaal, vind ik het nog wel schappelijk. Ik betaal nu € 25 per uur les, € 20 aan de instructeur en € 5 voor de binnenpiste. Dat is dan met eigen (bijrijd)paard. Op die cursus krijg je 2 uur per dag privé-les, plus theorieles, plus je kan een paard en de accomodatie van ginder gebruiken. Ergens in de buurt logeren hoeft niet duur te zijn, desnoods gaan we kamperen en koken we ons eigen potje.

Ik denk dat als je echt iets van goed niveau wil, dat je er dan toch voor zult moeten betalen. Net zoals je veel geld moet betalen voor privé-les. Je kan het goedkoper doen, maar volgens mij beland je dan al snel op manège-niveau.

Nu, waar het mij eigenlijk om te doen is, is dat ik het wel zou zien zitten om een korte vakantie te doen met mensen die net zoals ik graag met paarden bezig zijn. Dat kan wat mij betreft ook een trektocht zijn. Of een mencursus. Of een Ijslander-cursus. Ik zeg zomaar iets... Maar ik wil niet ergens in een situatie terechtkomen waar ik als ponykamp-deelnemer behandeld wordt. Het moet iets zijn waar ik iets aan heb. Gericht op volwassenen. Het hoeft ook niet zo duur te zijn (liefst zelfs natuurlijk), maar ik denk dat dat echt de prijs is die je voor een dressuurstage moet neertellen. We kunnen bijv ook iets proberen te regelen met iemand zoals Bettie Verschuren (nu, ik weet niet of dit kan hoor, het is zomaar een idee), dat we 2u per dag daar les volgen, ev nog wat meehelpen, en dan kunnen we desnoods zelfs bij mij thuis logeren. Maar dat is dan enkel voor de IJslander-fans.... Kent er niemand anders zo iemand?

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:11


Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 15:24

Idra schreef:
Dus Marengo, jij bent dan al zeker te vinden voor AdB?

Zou wel handig zijn als je chauffeur dat zou willen doen Haha! Maar anders kan ik mijn ouders ook steeds overtuigen om een trailer te huren.

Zou ik dan tegen vergoeding misschien bij jullie mogen overnachten, aangezien dat blijkbaar toch niet zo ver is van AdB-lokatie?

Dan moeten we nu nog 2 extra mensen vinden. Anja? Teigetje? Of toch niet? En een datum afspreken.


Ja, ik ben vrij zeker dat ik mee ga, op voorwaarde dat mijn paard op iets anders als stro kan staan, of dag en nacht op de wei. Dat doet hij hier ook soms in de zomer.

Chauffeur zal denk ik geen probleem zijn, zal het nog is vragen. Hij wou mij toch al brengen, en uiteindelijk is Herent max 10 km van hier.
Dus ik woon niet zo kort bij de AdB lokatie, toch een klein uurtje rijden met de auto denk ik. Maar om naar school te gaan moet ik ook altijd uur op en af (met trein), dus ben ik dat wel gewoon. Natuurlijk kan je hier overnachten, als je er niet mee in zit om elke dag zo 'ver' te rijden.

En idd, nog twee extra mensen zoeken!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:26


Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:06

ohoh, free wilt dat ook wel doen hoor !!! Lijkt mij vrij leuk alleen vervoer zal een probleempje zijn he, vermits mijn papie nu zeker is dat hem niet meer met een trailer wil rijden (anjatjeuh snapt dit wel Tong uitsteken Knipoog )

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:12

trailfinders heeft mooie vakanties, maar vaak te ver, en of te duur...!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:16

free schreef:
ohoh, free wilt dat ook wel doen hoor !!! Lijkt mij vrij leuk alleen vervoer zal een probleempje zijn he, vermits mijn papie nu zeker is dat hem niet meer met een trailer wil rijden (anjatjeuh snapt dit wel Tong uitsteken Knipoog )


Heb je het nu over de AdB cursus?

Dan zijn we al met drie Haha!

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:05

Ja ik heb het over de adb cursus, ziet er mij echt super uit! Alleen daargraken zal wel iets anders zijn.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:11

Idra schreef:
Dan moeten we nu nog 2 extra mensen vinden. Anja? Teigetje? Of toch niet? En een datum afspreken.

You can count me in!
(Kan ik ineens beginnen aan Ushi laten wenne aan vreemd terein Knipoog )
Moet dan wel nog vervoer vinden...
En een overnachtplaats natuurlijk ook.
Ik ga wel een kleine petotter zijn tusse jullie Tong uitsteken
*begint al ijverig te studeren om ZEKER ni gebuist te zijn* Knipoog

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 11:21

Marengo is weer wakker Gaaaap (Gisteren familiefeest EN moeten leren voor examen dinsdag EN ziek, twas dus ni mijn dagje )

We zijn dus met vier ondertussen, als ik het goed begrepen heb? (Ben er zeker van dat je erdoor gaat zijn Anja OK dan! ik duim!)
En als ik nog beter mee ben is iedereen van Leuven?

Ik ga alles pas hier thuis bespreken na mijn examens, das dus woensdagavond 28/01. Anders krijg ik van die vervelende opmerkingen dat ik beter wa meer voor mijn boeken zit als voor de computer Frusty
Ik ga dan ook eens contact opnemen met AdB om te horen wat er voor mijn paard geregeld kan worden en als ik dan toch mail of bel kan ik mss al eens horen wanneer we 5 dagen zouden kunnen vastleggen?

Iig, ik denk wel dat jullie paarden alle 3 mee met onze camion mogen. (Waar staan jullie paarden in de zomer?) Kunnen we de kosten delen door 4.

Overnachtingsplaats kan hier thuis altijd, plaats genoeg! Moeten jullie maar zien, maar 9 kansen op 10 kom ik op en af naar huis. Das eten enzo uitgespaard en dan neem ik voor 's middag thuisgemaakte bokes mee Haha!

BijkeJarig

Berichten: 2540
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Tienen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:48

Ik ga straks alle links hier een bekijken... Heb nu niet echt tijd... Maar ijlanders, longeren en mennen zie ik totaal zitten!
Heb trouwens vandaag nog iemand naar Bokt gestuurd en die wilt missch ook wel eens weg...
Ik heb op www.ruiterreizen.nl wel een toffe mencursus gevonden voor 170 euro... maar da's wel in holland... maar er is slaapgelegenheid...
daar heb ik wel zin in...
Maar zou er zoiets korter bij ook zijn?

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:34

Okeej, dan is De AdB clinic vol Lachen.
Misschien kunnen wij met ons 4en nu al zeggen welke maand het beste uitkomt? Juli is voor mij in orde, en de dagen maken i.p. niets uit. Ik heb nog geen vakantieplannnen. 5 dagen lijkt mij het meest betaalbare.
Mijn paard staat in de zomer trouwens gewoon aan huis.

Marengo, verzorg jij het contact met AdB? Ik wil dat anders ook wel doen. Dan kan je anders ook even zeggen wie er komt, ons niveau, wat voor paarden etc. dan weet hij al waar hij aan toe is, haha.
Maar dus als jij het niet wil regelen, doe ik het wel, hoor!

Wel spannend, op stap met twee merries, een hengst en een ruin Tong uitsteken

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:21

Ik heb nog heel de vakantie niets te doen,
alleen ben ik van 16 juli tot 1 augustus op vakantie.
Dus die periode al zeker niet aub. Knipoog
Ushi staat in Meerdaalhof te Heverlee,
vlak bij Free, dus das extra handig Knipoog
Ushi gaat heel makkelijk op ieder rijdend voertuig,
dus dat word al geen probleem normaalgezien. Haha!