Dat doet hij anders nooit!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Dat doet hij anders nooit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 07:06

Ik had vandaag proefles op een manege in de buurt en ik kreeg een heerlijk paard genaamd Jerome. Goed aan het been en licht in de mond ... een droom om te rijden ware het niet dat hij net vandaag de kolder in zijn kop had.

Het begon er al mee dat als ik in de verlichte zit ging, hij ging galopperen. Nou ja, geen punt en volgens hun ook mijn schuld niet omdat hij dat zo gewend is. Maar toen begon het bokken, eerst klein en toen steeds iets groter totdat ik wilde aangalopperen en ik er ineens bijna naast lag! Bloos!

Toen stonden ze toch wel raar te kijken! Lips are sealed "Dat doet hij anders nooit!"

Zal je net zien dat hij het vandaag dus wel deed. Het nog een keer proberen op Jerome vonden ze geen goed idee, dus ik heb even van paard gewisseld met iemand die al klaar was en toen ging het er gelukkig een stuk rustiger aan toe. Maar het was me het dagje wel; dat verwacht je toch ook niet als je opgeeft beginner te zijn. Tong uitsteken

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 08:13

Zo zie je maar, het blijven paarden. Zelfs het allerbraafste paard kan wel eens wat doen.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:47

Het is goed afgelopen, dat scheelt weer.
Ga je er wel nog heen terug? (het was toch een proefles he?) Haha!

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:07

Haha, dat paard was het zeker zat het braafste paard van stal te zijn.Gek zeg, naja, hier leer je mischien wel het beste paardrijden van....

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:07

Hihi, toen mijn moeder begon met paardrijden (ze heeft het heel even gedaan Tong uitsteken ) kreeg ze ook altijd de braafste paarden ... Nou kwamen wij al 10 jaar op die stal dus kende we die paarden en normaal waren die ook ontzettend braaf. Echter, als mijn moeder erop ging zitten veranderde ze stuk voor stuk in bokkende ouw-van-dagen *LOL*

Echt waar, de braafste en oudste bok begon met mijn moeder "rond te scheuren" (nou gingen die oudjes niet zo heel hard meer, maar voor een beginner is het nog steeds even schrikken)

Ze is er uiteindelijk mee gekapt, er was geen enkel paard dat braaf bleef bij der Haha!

Overigens niet om je te ontmoedigen ofzo hoor Knipoog Haha!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:09

tja dat is echt zo`n zinnetje: dat doet hij anders nooit! waar je niets mee kunt Haha!
maar blijf je op die stal omdat het een proefles was of zoek je toch wat anders?

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 16:32

Haha, zoiets heb ik ook een keer meegemaakt. Pony's waren geschoren op de manege en dus lekker fris, braafste en rustigste pony van stal was natuurlijk zo gek als een deur. Zat er nou net een beginner op.. Haha!.. tja, kind ernaast en durfde er niet meer op.. iemand anders erop en ja weer eraf. Toen mocht ik het is proberen, en ik bleef gelukkig wel zitten.. Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 18:35

alja schreef:
maar blijf je op die stal omdat het een proefles was of zoek je toch wat anders?

Ik weet het nog niet. Er zijn vier maneges hier in de buurt die me wel aanstaan en ik wil eigenlijk bij alle vier eerst een les volgen om te zien hoe het me bevalt. Ik heb over anderhalf uur al weer mijn tweede proefles ... alleen een beetje jammer dat ik gisteren natuurlijk net weer vanalles verrekt heb in een poging niet van Jerome te vallen!

Ontmoedigd ben ik niet (zelfs niet door het verhaal van Loolapelooza Knipoog). Ik ben nog net blijven zitten en zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren ... het maakte de les in ieder geval stukken spannender!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:39

oeps dat is wat minder zeg! gelukkig ben je wel blijven zitten