Wat een slimmerd.. :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Wat een slimmerd.. :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 13:19

Mijn verzorgpony staat in een stand.
En is dus heel erg slim, want je wilt niet weten wat ie vannacht gedaan heeft Scheve mond
Hij heeft zn halsband losgekregen op een 1 of andere manier. En heeft alle haver en bixtonnen overhoop gehaald Boos!
We wisten dat ie dat kon dus hadden we hem aan een halsband vastgemaakt een hele sterke, en er zitten hele zware deksels op de tonnen maar hij heeft een hele sterke korte hals dus krijgt ie dat er wel af. Iemand nog tips hoe ik hem goed vast kan zetten? zonder gevaar op uitbreken? alvast bedankt Lovers

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:58

hooi misschien helpt het als je er iets achter zijn stand hangt een pony op de manege staat los in zijn stand en blijft daar achter gewoon staan !

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:59

hooi misschien helpt het als je er iets achter zijn stand hangt (een ketting ofzoiets) een pony op de manege staat los in zijn stand en blijft daar achter gewoon staan !

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:01

WHOEHAAA!!! Ik hoop alleen voor je dat hij nu niet uit zijn jassie scheurt na zich volgevreten te hebben! Maar idd, zorgen dat hij niet uit zijn stal kan door er wat achter te hangen (wat hij overgens niet los kan maken) kan een goede oplossing zijn!

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 19:36

Nou hij was behoorlijk fel gister middag,
eigenlijk kan ik er wel om lachen *LOL*
Ja ik zal kijken als ik er wat achter kan zetten.