Site maken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Site maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 11:47

Heeft iemand tips voor mij waar ik het beste een site kan maken.
Ik wil er alleen niets voor betalen.
Gr.Anita

NAAMBORDJE of SCHILDERIJ van je paard/pony/hond! Kijk even in mijn profiel of op mijn website:

http://anitaspaintings.webklik.nl


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:59


Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:03

allebei die sites hebben heel veel reclame...

misschien heb je ergens in je omgeving een handige broer/neef/vriend die een server heeft draaien? als jij een site hebt die ongeveer 10 MB (dus niet al te uitgebreid, +- 75 plaatjes) aan content heb willen die hem daar vast wel draaien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:08

Ellende schreef:
allebei die sites hebben heel veel reclame...

misschien heb je ergens in je omgeving een handige broer/neef/vriend die een server heeft draaien? als jij een site hebt die ongeveer 10 MB (dus niet al te uitgebreid, +- 75 plaatjes) aan content heb willen die hem daar vast wel draaien.


Vergeet niet dat een site redelijk wat dataverkeer genereerd. Dus ik zou er niet standaard vanuit gaan dat iemand die site zomaar voor je wil hosten.

Ik kan hem hosten maar ik vraag er wel een kleine vergoeding voor, aangezien mijn internet-provider niet gratis is...

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 16:30

Ik kan bij planet een eigen site hebben. Daar is ruimte voor. Maar nu heb ik dus iets nodig om mijn site te maken. Bij lycos ben ik ook bezig geweest maar dat gaat zo raar. Bedankt voor jullie suggesties.

NAAMBORDJE of SCHILDERIJ van je paard/pony/hond! Kijk even in mijn profiel of op mijn website:

http://anitaspaintings.webklik.nl

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:51

www.geocities.com is erg handig vind ik zelf, als je het eenmaal door hebt enzo. de reclame valt wel mee, 2 vensters ofzo komen tevoorschijn, maar dat heb je denk ik bij de meeste gratis site-makers.

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:56

ik heb mijn website ook gewoon bij planet (en vandaar doorgelinkt naar mijn domeinnaam)

ik heb hem gemaakt met dreamweaver (en photoshop) als je eenmaal door hebt hoe het moet is het heel simpel

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:57

bij je internetprovider krijg je ook wel es wat ruimte.. Daar heb je dus iig webspace, en het maken van een site kun je in notepad doen (met HTML, niet voor beginners denk ik) of met programma's zoals frontpage of dreamweaver

... And we like all the fluffy animals.


wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:58

Ellende schreef:
allebei die sites hebben heel veel reclame...

dat is misschien wel zo maar heb je hebt vaak geen fatsoenlijke site zonder dat er reclame bij is dat is ook zo met expage enzo Haha!

Lovers Heidi,Pamba,Donna Lovers
Heidi we zullen je nooit vergeten... Verdrietig

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:01


wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:08

Ik denk dat Frontpage het makkelijkste werkt als je voor het eerst een website gaat maken. Macromedia Dreamweaver heeft wel meer mogelijkheden en schijnt ook kwalitatief beter werk af te leveren, maar ik vind het een moeilijker programma om mee te werken. Ik ben er nu op aan het puzzelen, maar ben nog lang niet overal uit...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:13

http://www.expage.com

Vind ik een hele mooie site om zelf ook een site te maken! Alleen jammer dat er zoveel pop-ups bij zitten!

Live,LOve,'ndLaugh

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:15

als je je website bij planet wilt uploaden heb je wel ook nog een ftp programmatje nodig, anders krijg je hem niet van je pc op internet Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie