Jullie moeten me een aantal weken gaan missen.... Iedereen p

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 13:59

Snik...volgende week begin ik met stagelopen in Epe, in het Dierenpark De Wissel. Ik heb er echt totaal geen zin in, maar ja, part of de opleiding! Verdrietig Het betekent dat ik vijf weken lang om kwart voor zes met de trein mee moet en pas weer om kwart over zeven thuis ben.... Gaaaap Gaaaap Gaaaap
Oftwel..als ik een beetje normaal (lees:acht uur per nacht) wil slapen.... heb ik geeneens twee uur om mijn SuperJurga te doen. Dus dat slapen zal crisis worden, maar ja.... ik heb mijn slaap altijd hard nodig..anders houd ik het niet vol....
Dus minder dan twee uur op een dag om mijn paardje te rijden en verzorgen. Arme Jur. Ik ga het wel redden, gewoon minder rijden en wat meer longeren denk ik. Maar ze zal me wel weinig zien. Boos! En ik mijn schat... Boos! Boos! Boos! Ik baal er erg van, maar wat doe je eraan? Hoop dat mijn vader ook bijspringt en ze overdag de wei in mag en als hij vast de stal doet...kan ik wat langer rijden en verzorgen. Want mijn wedstrijden gaan gewoon door haha. Haha! Ik heb gewoon een keer op maandag of woensdagavond een wedstrijd staan..nu maar hopen dat ik laat mag... Frusty Want ik wil wel starten...
Ik heb nu wel mazzel dat mijn rijles een uur later word, dat kan ik net halen als ik meteen vanaf het station naar stal race. Dus dat is tenminste één voordeel, dat ik tenminste één keer per week echt rijdt.
Maar goed, na de vijf weken dierentuin, heb ik twee weken vakantie en daarna moet ik nog vier weken naar een dierenspeciaalzaak voor stage. Waarschijnlijk ga ik daarvoor naar Veenendaal, dus ja...ook weinig tijd over, al heb ik dan geen avondbaantje meer. Drukke tijden voor mij...*grom* Ik baal hier echt van, want als ik zo vroeg mijn nest uitmoet, met de trein mee, werken en dan weer naar huis treinen, snel paardje doen en vervolgensweer mijn bed in.... dan komt er niks van bokken... Kan ik vergeten, anders haal ik mijn slaap niet... Slapen En zaterdagmorgen moet ik drie uur werken en dan alle klusjes doen die doordeweeks zijn blijven liggen, dus in het weekend zal ik proberen bij te bokken, maar of het lukt???? Dat is sterk de vraag.... maar ja...verslaafd hè??? Knipoog Knipoog Ik ga het proberen. Deze week ben ik er dus nog...heb toetsweek...volgende week zal het wat mij betreft erg rustig zijn hier.... Boos! Boos!
Please denken jullie aan me....? Ik hoop dat mijn stage een beetje meevalt en leuk is...anders zit ik vijf weken lang met tegenzin in de trein... Huilen
Alvast byes dus van mij! *dikke kus*

_________________
I want to be a hunter again,
want to see the world alone again
to take a chance on life again,
so let me go.... * Dido *

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-11-18 08:58 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:01

He wat balen joh! Ik zal je missen! Verdrietig

Nou ja het is 'maar' voor 5 weken, en die vliegen vast zo om! Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:02

maar die stage op zich lijkt mij wel keileuk. De hele dag werken in de dierentuin. Waar kom je dan te zitten, bij welke dieren?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:02

Aaaah Ilo wat doe je ons aan na al dat geregel van afgelopen zaterdag. Mhh was dat de reden Haha! .

Bel maar af en toe en dan bel ik jouw ook wel af en toe zodat we op de hoogte blijven van elkaar.

Ene je hebt nog een keer een les van me tegoed Party!! .

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:05

mhhh we zullen je missen maar wissel is echt heeeeeeeeeel erg leuk!
ben er al een paar keer geweest.
misschien kom ik je nog even opzoeken Lachen vooral de wasbeertjes zijn zooooooooooooo cool!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 14:11

Ik weet nog niet waar ik kom te zitten, voor zover ik weet rouleer ik door heel het park.... Zodat ik overal een poosje sta. Ik heb er op zich best veel zin in, want het lijkt me juist hartstikke gezellie in zo'n klein park. Ja, kom me maar opzoeken dan haha, moet je niet werken? Maar ik heb totaal geen zin om te beginnen en die lange reistijden en het moeten missen van mijn SuperJurga..... Boos! Maar goed, ik zal die vijf weken wel overleven, maar:
IK ZAL JULLIE ALLEMAAL OOK ZO MISSEN!!!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Niet leuk dus. Misschien kan ik daar onder het werk ook wel bokken.... Er staan daar compu's en je mag onder het werk ook aan je verslag werken..dus als ze internet hebben.... Knipoog Krijgen jullie Zoo-express..... Haha! Ik zie het wel. Ik ga zoals altijd mijn best doen en dan zie ik jullie hopenlijk in de weekenden nog ff. Ik heb wel nog wat boktmeetingen openstaan in die tijd, dus houdt ik bokt toch een beetje bij me... *LOL* Duim voor me dat de weken omvliegen....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:14

Lijkt me juist leuk zo'n stage, maar wel *piep* dat je zoveel tijd eraan kwijt bent.
Onze meeting gaat toch wel door? Verward Haha!
I want to see you!!!
Succes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 14:21

Sjimmy: ik heb het toch ook staan dat ik tussendoor ook nog Boktmeet??? Zeker weten dat onze Boktmeeting doorgaat! En dat we gaan buitenrijden ook!!! Komt Jurga er tenminste ff lekker uit!!! *LOL* Nee hoor, ik wil jou ook meeten en de dat blijft lekker in mijn agenda staan.
Maar ik baal nog steeds dat mijn agenda zo vol staat nu.... kan ik Jippie niet meeten.... Afgelopen weken had ik tijd genoeg...paar keer een middag vrij en net nu komt de planner eraan te pas... Boos!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:26

achgossie arme Iloon!! Ik ga je heel erg missen hoor!! Verdrietig Maar die 5 weken vliegen vast zo voorbij in Wissel, is heele leuke zoo!!! En dan heb je daarna een excuus om heel veel te bokken en te meeten.... Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:28

Baaaaalen Iloontje! Nou ja, op zich zijn 5 weken zo om, vooral als het leuk werk is. En over 5 weken is het ook alweer volgend jaar, zo snel gaat dat. Ik zal je enthousiaste verhalen wel missen hoor, ik hoop voor je dat je daar ook onder werktijd een keer op internet kunt... Succes in ieder geval!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:30

hee ik heb op de veldkamp gestaan op die camping net naast wissel. ik ben ook bij wissel geweest en ik vind het wel leuk daar. ik hoop dat we je gauw weer zien. succes en zet em op.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:53

Ha zullen we haar gaa stalken als ze daar aan het werk is hihihi Lovers .

Ben altijd wel in voor een bezoek aan een dierenpark ???? Extreme duivel

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 15:00

jaaaaaa we gaan Loon stalken!

wat stinkmodder voor je dat je een pooske niet op bokt kan komen... maarja, over een poosje haal je de verloren tijd dan wel weer in!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 16:45

Meid, dat vliegt voorbij! Voor je het weet zit je weer avonden lang te bokken.... *LOL*

Veel plezier op je stage!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:44

he meis heel veel succes daar en sterkte!!!! en we/ik zullen je missen.... ik wacht geduldig af hoor Knipoog je snapt het wel!!!! Maaruh die weken vliegen om en zie het maar zo.... als je weer Jurga en kan doen en kan bokken heb je ongeloofelijk veel te lezen en kan je ongeloofelijk lang van Jurga genieten die 2 weekjes dat je vakantie heb!!!!

Wanneer heb je die 2 weken vrij??? data???

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:48

Maar je kan in de weekeinden toch nog wel bokken?

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:49

Hier een tip: slaap in de trein en zet een wekker of zo, zodat je wakker wordt voordat je in Epe bent.

In de winter is minder slapen wat moeilijk, maar met 5 uur kwam ik redelijk rond toen ik 21 was.. Moet zeggen, je bent pas 18, dus dat kan wat meer zijn..

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 19:41

Hey Lonneke ik heb ook een keer op camping de Veldkamp gestaan!!! En vroeger ben ik ook een keer naar de Wissel geweest!!

Nou Iloon ik hoop voor jou dat de weken omvliegen! Wens je veel succes met vroeg opstaan Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 21:00

Ik heb vaak erg veel moeite met vroeg opstaan... *grom* Maartje... ik kan denk ik in de weekenden wel ff bokken, maar ik denk dat ik het dan al druk genoeg heb..dus zal vast niet veel tijd over hebben. Natuurlijk probeer ik het wel. Clown
Karin: I'll be back..ik en mijn enthousiaste verhalen! *LOL*
Dorée: ik denk niet dat mijn ouders in het excuus trappen dat ik veel moet bokken om het in te halen.... *grrrr*.
Pris: Je mag me gerust komen stalken, maar moet je niet naar je werk???? Verward
Esmee: Okee, wacht maar af.... Knipoog Ik probeer het nog voordat ik begin te sturen...weet niet of het lukt...(er is een nieuwe ontwikkeling Boos! ) Enne...mijn vrije weken zijn de week van kerst en van oud en nieuw...de kerstvakantie dus...
Joost: ik denk niet dat het helpt als ik in de trein slaap en een wekker zet.... Word ik alleen maar stressie van... want zoiets gaat bij mij altijd nog mis...heb leesvoer nodig ofzo... En met vijf uur slaap rondkomen??? No way, dat haal ik never niet!!! Man, hoe doe je dat? Ik heb echt veel meer nodig, anders valt er niet met me te leven..Paar daagjes gaat wel, maar vijf weken...nou nee.
Thanks guys, zal jullie erg missen!!! *LOL*

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:43

ooh, wat jammer zeg Bloos ik hoop dat je stage meevalt!! maareh, als je in een dierenspeciaalzaak in veenendaal gaat stagelopen (ooit??) kan ik natuuuurlijk uit school ofzo wel ff langskomen Haha! hou me op de hoogte, en veel plezier (?) !!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 11:32

Hee allemaal. Ik heb vandaag mijn stage in veenendaal in de dierenspeciaalzaak rondgekregen. Dat is dus geregeld. Weer een zorg minder. Ook heb ik gister mijn werk voor nog vier weken afgezegd... Huilen Huilen Huilen Echt totaal niet leuk, ik mis gewoon negen weken loon *snif* en ik he het geld altijd zo hard nodig.... Maar okee, dat overleven we ook wel weer hoop ik...
ja Bettine, gewoon een keertje langskomen!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 17:52

Ik baal gewoon nu al van het idee dat ik vijf weken bijna niet zal kunnen bokken.... Hoe overleef ik dat??? Verward Begint maandag al goed haha: heb die avond ook nog de verjaardag van mijn vriendin en ik kan het niet maken er niet heen te gaan. En natuurlijk wil ik gewoon ff naar haar toe, ook al stelt het niet veel voor. Dat wordt dus de eerste dag al een latertje... Gaaaap Bah....door die rotstage moet ik ook al twee feestjes afzeggen... Boos!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 18:49

Huilen (sorry oneliner, heb er gewoon even geen woorden voor)

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 20:17

in welke zaak ga je werken in veenendaal, en wanneer begin je??

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 23:06

Ehm... ik begin 7 januari daar in het Veen en het is bij Dierenspeciaalzaak van de Weerd BV. Zegt dat je wat???? Ben wel erg blij dat ik daar kan lopen, half uurtje fietsen is wel te doen, houd ik tenminste mijn conditie nog ff bij.... Haha!