berichtje van Akerna vanuit Lunteren gehad

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 17:13

ze hebben het heel leuk gehad met de rit en gingen nu met ze alle heerlijk eten.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 10:24

Zeker weten dat het heerlijk was!!! Maar wat zijn die pannenkoeken in een pannenkoekenhuis toch dik.... Zucht... ik heb wel braaf mijn HELE pannenkoek MET bollen opgegeten... Vork

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 11:03

Citaat:
Op 2001-11-11 10:24, schreef Jurga:
Zeker weten dat het heerlijk was!!! Maar wat zijn die pannenkoeken in een pannenkoekenhuis toch dik.... Zucht... ik heb wel braaf mijn HELE pannenkoek MET bollen opgegeten... Vork



Niet alles he? Weet je nog wat we onder onze placemat hebben 'geveegd'? Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 11:54

Ehm..nee, vertel es???? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Jegh, ik hoef echt GEEN champignons en zeker niet op mijn perzik-appel pannenkoek... jakkes.. Maar jij zat ook te pulken hoor, met je schnitzel!!! Knipoog En je Lunterse Erwtenkolonie!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 11:56

Snif, volgens mij heb ik heel erg veel gemist van het pannekoeken-eten Verdrietig
Maar het was dus nog wel heeel erg gezellig toen wij al weg waren?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 14:48

Het was echt reuzegezellig hoor Assie!!! Ik vond het ook geniaal hoe Mike zijn erwten aan zijn vork probeerde te prikken.... Haha!
En wat hebben we gelachen om het eten.... Kim, thnx voor de Oscar...voel me vereerd! Clown

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 16:34

Haha! Ja maar waar die aangebrande troep nou vandaan kwam Verward Ik blijf erbij dat dat bord een voorganger gehad heeft!

En die erwten dachten de dans te ontspringen... Mooi niet dus }> Ok ok... Een enkeling wilde niet aan mijn vork, maar uiteindelijk zijn ze allemaal naar binnen gegaan Tong uitsteken

Het was leuker om te zien hoe Mayo die rum met een beetje ijs naar binnen zat te werken! Haha! (tenminste, een poging tot!)

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 21:12

Jaaaah, Mayo en haar rum ijs!!!! Haha! Lekker lachwekkend gezicht... Vork Kon het me ook wel voorstellen dat pure rum met ijs niet echt heerlijk is... (Ik ben ook geen alcoholfreak haha)
En dan nog mij beledigen met Lunterse erwten...we zaten in Ede ja!!!!!!!!!!!*kijkt beledigd* Wie aan lunteren komt...komt aan mij!!!
(Al wordt ik dan zometeen Edenaar... Boos! )

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:11

d
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 21:32

Citaat:
Op 2001-11-12 15:11, schreef janna:
Ik denk dat ik dat wel weet1
Ik zat met mijn gezicht naar de keuken toe, heb je die enorme vlammen niet gezien? Ik heb wel een keer of 4 een enorme vlam boven de bar uit zien komen. Daar wordt je pannenkoek vast wel zwart van.


Dus dat was het! Ze hebben me dus verbrande pannekoek bij m'n schnitzel gegeven? Boos! Die Lunter...Euh... Edenaren weer he? Schijnheilig

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:07

Tja Mike....één zeer goede tip: kom niet aan MIJN Lunteren....!!!! Knipoog
Ook al woon ik zometeen in Ede omdat we aan de foute kant van de straat gaan wonen... Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 10:48

Jullie zijn gewoon een stelletje ranzigerds!!! Een beetje champignons onder je placemat schuiven....... Haha! FOEI!! *wijst met haar vingertje*

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:03

MIKE BEGON!!!! Haha! Haha! Haha! En ik kon natuurlijk niet achterblijven hahahaha... Blegh....ik hoef ook geen champignons op mijn pannenkoek... Hoef die dingen al zowiezo niet! Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:09

MIETJES!!!!!!!!!!!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:00

meeloper.... zucht als ik later groot ben en samenwoon krijgt mike geen placemat...
brrrrrr

enne leuke userico heeft ie he? das lottie met een gekke bek Clown

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:02

Ik vroeg me al af wat het voorstelde, maar nou zie ik het.... Lottie Rules!!!! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:44

Citaat:
Op 2001-11-13 13:00, schreef Nimber:
enne leuke userico heeft ie he? das lottie met een gekke bek Lovers

Had ik allang opgemerkt!!!!!!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:33

ja jij natuurlijk wel haha. Jij bent ook zoooooo slim... als het achtereind van een varken.... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 15:30

Tssssssssssssssssskkkkkkkkkkkk Boos!
(geeft jou als moddie aanleiding tot moddie-en, lief he..... kun je fijn editen enzo!!!)

[edit]Foei toch Dorée!!!!! Ga je schamen!!! Ilona[/edit]gnagna

_________________
Ik haat jou méér!!! <font color=red> Kim

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-11-17 15:50 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-11-17 16:07 ]</font>

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 18:49

dames ben wel geen modutator maar houd je wel bij het onderwerp!!!!

geen ruzie maken he bij mijn berichtjes anders geen taart zaterdag of zondag!!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 09:41

Getverdemme! Champions op een pannekoek, dat is zoiets als boerenkool op je brood...past ook niet!
Er schijnen ook mensen te zijn die kaas of spek op hun pannekoek (of was het nou pannenkoek?) doen....Lijkt me ook niet erg smakelijk. Ik hou het gewoon bij stroop!!
Groetjes van Jessica!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers