arabian horse parade

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

arabian horse parade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 23:15

Ik weet eigenlijk niet of het de juiste plek is om deze vraag te stellen.... want het is een show en geen wedstrijd. Afgelopen zaterdag hebben we een uitnodiging gekregen om mee te doen aan deze show voor arabische hengsten.
Wie gaan er nog meer op 28 februari naar Ermelo, en in welke rubriek. Wij hebben het plan om daar voor het eerst een kur op muziek te laten zien. Kijk voor meer info op www.arabianhorseparade.nl

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:49

Ik heb ook een uitnodiging gekregen. Het is in Ermelo, en vlak bij ons, maar ik ga niet.
Volgens mij wordt dat echt zo iets waar iedereen met z'n paard rond gaat lopen, en elkaar de ogen uit wil steken. Er is niets te winnen, het is geen keuring, en elke kromme arabier mag komen....
Nee sorry, arabieren zijn er genoeg te zien, ik ga niet m'n dag verspillen om te kijken naar huis-tuin-en-keuken-arabjes. Er zouden een paar internationale hengsten komen, maar ik heb er nog geen naam van gehoord.
Mijn eigen arab showen zie ik ook niet zo zitten. Totaal geen behoefte aan...

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 18:47

Hallo Carola,
Wat een negatief uitgangs punt zeg. Het is de eerste keer dat zoiets georganiseerd wordt door een paar enthousiaste mensen die juist de gezelligheid en het normale missen bij de keuringen enz. Jammer dat je het ziet als iets waar elke "kromme arabier" komt. Gelukkig hebben wij een rechte. Ik hoop dat er toch ook een paar positieve reacties op bokt komen. Gelukkig zijn er wel heel veel mensen die het idee toe juichen want de organisatie heeft gelukkig geen gebrek aan belangstelling.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:03

Tja, misschien wel een negatief uitgangspunt ja....
Maar ik heb al een aantal ervaringen met het stamboek, en vooral met arabieren eigenaren, en dat vind ik genoeg.

Overigens, ik heb wel zeeeer goede ervaringen met de mensen aan de telefoon van het stamboek, mevr. modderman enz... Alleen de poehaa van de mensen vind ik wat minder.... (dat is ook de reden waarom ik de boekjes van het AVS nooit meer lees, die staat ook vol met die arrogante verhalen).

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 23:27

hallo Carola,
Snap je nu wat beter. Ja, er zijn een paar rare vogels bij. Maar daar moet je gewoon doorheen kijken. Als ik het goed gelezen heb wordt dit door een heel andere groep georganiseerd. Dus... ik geef ze het voordeel van de twijfel en het is een leuke mogelijkheid om eens een kur te rijden waar niet zo veel van afhangt. Trouwens, moet het toch even kwijt ( ben ook zo trots en blij ) vandaag selectie gereden in Lisse Z1 en we zijn geselecteerd. Hij was 2x 5e 183 en 189 en overall 3e, gaaf he ?
groetjes, Jeanette

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 23:30

Oh ja Carola, vergeet nog wat. Als je de nieuwsbrief van het AVS nog hebt van de laatste keer of de keer ervoor staat er een stukje in over de endurance in Katwijk en dat stukje gaat ...over ons.