(Belgische?) rijstage in de zomer

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

(Belgische?) rijstage in de zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 18:58

Dankzij het topic van Bijke (zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=184988 ) zijn we op het idee gekomen dat het wel leuk zou zijn om samen een rijstage te volgen, liefst in België. Nederlandse bokkers zijn natuurlijk ook welkom. Cool
Het gaat hier niet om een ponykamp of iets dergelijk, maar iets voor de "ouderen" onder ons, die graag een intensieve stage zouden volgen om hun rijstijl te verbeteren en misschien wat andere dingen uit te proberen (zoals mennen,NH,VD,horseball Haha! ...).

Verder is er nog niets concreet besloten, geen periode, geen plaats, niks...
Dit topic is eigenlijk om te horen wie hiervoor interesse zou hebben, wat je niveau is, wat je interesses zijn, wanneer je zou kunnen, of je eventueel je eigen paard zou willen meenemen...
Als we daar beetje een overzicht over hebben, kunnen we misschien eens zien waar we het zouden kunnen organiseren, aangepast aan onze wensen. Wie daar een idee voor heeft mag dat ook laten weten natuurlijk

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~


Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 18:59

Ik stel mezelf maar is voor, aangezien ik interesse heb Tong uitsteken .
Ik ben 21 jaar en rij al 7 jaar paard, mijn niveau is bwa, moeilijk in te schatten, vrij recreatief laat ons zeggen Haha! Twee jaar geleden lag het in elk geval hoger. Ik kan beetje dressuur (basis oefeningen, schouderbinnenwaarts enzo). Ik heb parcours gesprongen op 1m hoogte, maar mijn laatste wedstrijd is alweer anderhalf jaar geleden en mijn laatste les bijna een jaar vrees ik.
Wat we doen maakt me niet veel uit, wel liefst wat afwisseling, en wil toch graag mijn houding enzo verbeteren.
Wanneer ik kan... misschien heb ik tweede zit voor mijn thesis, dus liefst begin juli dan, want daarna zal het een stresserende periode voor mij worden.
Ik heb mijn eigen paard, maar ben er nog niet aan uit of ik hem zou meenemen, door een zwakte in zijn been is hij namelijk nogal gelimiteerd in oefeningen. Verdrietig

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:04

Ik weet niet of ik tot de 'ouderen' behoor, maar het lijkt me wel leuk Lachen
Ik ben 13n A-brevet, ben al heel veel gaan wandelen. Kan basis van dressuur, aan de teugel, wijken, ... Ik zou ook wel iets aan m'n zit willen doen, maar hangt ervanaf of ik tot de 'ouderen' behoor, heb zelf dan ook geen vervoer enz. Scheve mond

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 19:11

Mien, van mij mag je mee hoor! Tis gewoon om duidelijk te maken da het geen ponykamp is ofzo... Haha! En vervoer euh... hoever woon je van bij mij? 10 km ofzo? Ik zal er dus wel voor zorgen Knipoog

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:58

Bij hangt het er vanaf wanneer, maar heb alvas interesse. Ben 19 en niveau bosruiter, dus er valt best wel wat te verbeteren en te leren, hehe.

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:11

Marengo_82 schreef:
Mien, van mij mag je mee hoor! Tis gewoon om duidelijk te maken da het geen ponykamp is ofzo... Haha! En vervoer euh... hoever woon je van bij mij? 10 km ofzo? Ik zal er dus wel voor zorgen Knipoog

Dankuuu Lovers
Denk dat 't zelfs geen 10km is?

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:30

Ik zou ook wel interesse hebben, maar zonder eigen paard, want dat heb ik niet.

De laatste twee jaar heb ik niet meer intensief gereden, maar normaal begin ik binnen een paar weken terug te lessen à 1/2 keer per week.

Niveau heb ik dus niet, maar ik zal er nog wel op kunnen zitten Knipoog .

Ben dan 21 jaar oud en rij vanaf mijn 9e of 10e ... Maar de laatste twee jaar dus minder, spijtig genoeg. Daarvoor wel bij momenten vrij intensief gedressuurd en gesprongen.

Moest het enkel op eigen paarden doorgaan, als dat op tijd gemeld wordt, kan ik misschien wel eentje "lenen" voor een week. Dus als dat dan dadelijk doorgegeven wordt ... Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Belsje op 17-01-04 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:55

Ik zou ook heel graag meegaan (ookal behoor ik niet tot de 'ouderen', maar zal me gedragen Tong uitsteken)
Ik ben 14 (bijna 15), heb mn A-brevet, dressuur basis (+ wijken, schouderbinnenwaarts, nageeflijkheid, ...)
en doe jumpings met mn paard, parcours 80 cm meestal, maar thuis springen we soms 1.20m ofzo.
Ik zou graag eens een weekje veel nieuwe dingen willen doen, maar ook beetje serieus aan mn houding werken Knipoog
Ik zou graag mn eigen paard meenemen als het niet te ver is, misschien kan ik dan trailer huren...
Hopelijk mag ik mee van jullie, ik zal echt heel braaf zijn hoor Schijnheilig
En ben trouwens ouder dan Mientjeuh, dus je zal me wel moeten meenemen Extreme duivel ( Knipoog )

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 01:04

Ik ben 22, heb een ferrari (mijn paard dus Haha!) en ik wil dolgraag een stage met hem doen deze zomer. Dressuur draagt mijn voorkeur, en zelf dacht ik aan een stage bij Antoine De Bodt. http://www.hoefkatrol.com.whsites.net/stage.asp

Mijn niveau vind ik altijd zo lastig aan te geven... Laten we zeggen dat ik een M ruiter ben.

Waarschijnlijk ga ik dit ook doen, maar het is wel alleen voor mensen met een eigen paard. Ik denk dat het verschrikkelijk leerzaam gaat worden, dus wie bokkers wil nog mee?

En Anjatjeuh, als je Ushi meeneemt, huren we een trailer voor twee en gaan we lekker samen!

Satine

Berichten: 924
Geregistreerd: 11-12-03
Woonplaats: Heist-op-den-Berg - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 02:24

Ik zou zoiets ook heel leuk vinden, maar zit momenteel zonder paard. Ik ben 18 en niveau, tja dat is moeilijk te zeggen. Twee jaren geleden reed ik L1 niveau, maar mijn paardje kon gewoon niet meer (echte springer die dressuren maar niks vond). Mijn pony heb ik ook zelf opgeleerd en staat op laat ons zeggen M-niveau (maar hier in België kan je officieel niet hoger dan L1 bij de LRV). Heel misschien kan ik hem meenemen, maar dan zit mijn zusje zonder pony en ik ben er eigenlijk ook te groot voor (en zij zit met wedstrijden en zo).
Maar als er daar paarden te verkrijgen zijn, of ik kan een paardje van iemand lenen, en de prijs is een beetje te doen... Graag!

Ik hoor er nog wel van...

Veel liefs -x-

You won't be happy with more until you're happy with what you've got. Angel Blessing

Bijke

Berichten: 2540
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Tienen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 09:07

IK wil ook wel mee, ben 20 jaar en heb 5 jaar manege-ervaring en ben ondertussen 2à3 jaar gestopt. Laatste keer da'k gereden heb, was op Emme (ook van Bokt) hare haf en da's odertussen ook meer dan een jaar geleden. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe manege, waar ik nog wel iets kan bijleren. Heb dressuurervaring,beetje springervaring (van vroeger op paardenkampen) en veel buitenritervaring.
Ik kan waarschijnlijk alleen in Augustus en dan ook nog neit de eerst week, want dan moet ik naar mijn pennevriendin in Balgrado. We moeten niet echt in de zomervakantie gaan, of wel?
Ik sta voor alles open, van dressuur, springen, gangenpaarden, mennen, horsebal, grondwerk,...
Ik hoop natuurlijk ook dat het niet te duur gaat uitkomen, want ik mag alles zelf betalen (waarschijnlijk de meesten hier).
Ik heb geen iegen paard, maar ik denk over 2,5 jaar misschien een arabje te kopen uit de fokkerij van Emme's nicht.
Ik hoop dat het ons lukt om dit te organiseren. Alle centra die ons misschien kunnen helpen (ook als ze bijvoorbeeld tot nu toe alleen ponykampen organiseerden) mogen hier ook vermeld worden, dan kunnen wij er eens naar mailen of schrijven om te vragen of ze voor ons ook iets kunnen realiseren...

Soms hebben goeroes wel eens gelijk...

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 10:48

Idra schreef:
En Anjatjeuh, als je Ushi meeneemt, huren we een trailer voor twee en gaan we lekker samen!

OK dan!
Ik denk wel da wij nog een beetje onder jullie niveau zitten Schijnheilig
Ushi is niet echt een dressuurpaardje, vind er niet veel aan.
Maar ze zal voor een keer wel moeten ~~}>
Die stage bij Antoine De Bodt lijkt me heel intresant,
maar daar kunnen we wel max. in groepen van 4 gaan.
Misschien hebben ze ginder wel ervaring met borsthappen...

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 10:59

Anjatjeuh"]
[quote="Idra schreef:
En Anjatjeuh, als je Ushi meeneemt, huren we een trailer voor twee en gaan we lekker samen!

OK dan!
Ik denk wel da wij nog een beetje onder jullie niveau zitten Schijnheilig
Ushi is niet echt een dressuurpaardje, vind er niet veel aan.
Maar ze zal voor een keer wel moeten ~~}>
Die stage bij Antoine De Bodt lijkt me heel intresant,
maar daar kunnen we wel max. in groepen van 4 gaan.
Misschien hebben ze ginder wel ervaring met borsthappen...
[/quote]


Ik denk dat bij AdB lessen gewoon voor iedereen wel interessant zou zijn, dressuurpaard of niet, rechtrichten enz. is de basis voor alles.
En "buiten onze uren" kunnen we ook gaan buitenrijden!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 11:02

Idra schreef:
Ik denk dat bij AdB lessen gewoon voor iedereen wel interessant zou zijn,
dressuurpaard of niet, rechtrichten enz. is de basis voor alles.
En "buiten onze uren" kunnen we ook gaan buitenrijden!

Klinkt fantastisch
Kost wel redelijk (of heel Knipoog ) veel,
maar zal mammie en pappie is lief aankijken Tong uitsteken
Kan ik eindelijk Licor el Fantastico irl ontmoete Haha!

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:20

Mmmm, tot jullie spreekt een oude doos, ik ben nl al 25 Knipoog

In zoiets ben ik zeker geïnteresseerd! Geen eigen paard (wel eigen pony, maar die komt sowieso niet mee, en ook wel bijrijdpaard, maar die is van een andere Bokster dus die zal misschien/wsch zelf geïnteresseerd zijn (en zelfs dan nog, ik kan toch moeilijk iemand anders zijn paard meenemen hé)). Niveau heb ik niet Knipoog Ik heb vroeger altijd op een springstal gereden, ook wedstrijden gedaan, maar springen doe ik nu absoluut niet graag meer, ik ben te oud en te wijs geworden om nog te durven wat ik vroeger allemaal deed Knipoog Daarna is mijn eigen ponybeest er gekomen, heb met haar vooral buitengereden, was het hele competitieve paardenwereldje nl nogal beu op dat moment, en later ging ik op kot dus toen had ik geen tijd meer (en eerlijk gezegd ook niet veel zin) om nog iets anders te doen dan tijdens de weekends gaan wandelen. Na mijn studies paarden van anderen gaan bijrijden, eerst een Fjord, en nu dus het paard van Amargith. Met dit laatste paard volg ik nu ook privé-les (dressuur)...

Mijn grote liefde zijn IJslanders Lachen Dus ev een stage met IJslanders? *hint* Ik weet nog niet wanneer ik kan en wanneer niet, iig alleen in juli en augustus (sta in het onderwijs dus heb dan vakantie), maar ik wil nog op reis met mijn vriend, moet in augustus examens doen (studeer nl nog iets bij ook en heb het nu drukdrukdruk en heb dus geen tijd om te studeren dus dat wordt sowieso 2de zit), en wil missch ook nog graag op paardenkamp (maar dan als lesgever).

Maar ik zal proberen dit topic niet uit het oog te verliezen, dan lees ik het wel!

Marengo_82 schreef:
Dankzij het topic van Bijke (zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=184988 ) zijn we op het idee gekomen dat het wel leuk zou zijn om samen een rijstage te volgen, liefst in België.


Even off topic... In dat topic wordt ook verwezen naar de cursussen van Paardengeluk (in NL). Rosaly en ik gaan daar 22 februari (= zondag in de krokusvakantie) een dagcursus houding en zit volgen. Als er nog iemand zou mee willen, meer info vind je op www.paardengeluk.nl; er zijn nog 2 plaatsen vrij...

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 15:12

Idra"]
Waarschijnlijk ga ik dit ook doen, maar het is wel alleen voor mensen met een eigen paard. Ik denk dat het verschrikkelijk leerzaam gaat worden, dus wie bokkers wil nog mee?
[/quote]

Lijkt mij heel interessant, maar ik vrees dat het niveau te hoog gegrepen is (zeker voor mijn paard) Scheve mond Ik kan wel met Syrah komen (heb ik juist effe aan eigenaars gevraagd Knipoog ), maar eigenlijk rijd ik haar niet zo vaak meer, en voel haar niet zo goed meer aan. Met Marengo zou gewoon leuker zijn omdat ik hem natuurlijk blijf rijden. Maar ja dan zit ik ook nog met het probleem dat hij niet op stro mag staan Verdrietig
Pff ik zit gewoon met een luxe probleem, kiezen tussen 2 paarden... Haha!

En deze stage is idd maar voor max 4 personen en alleen met eigen paard.

Na mijn examens zal ik eens wat meer info proberen te zoeken over andere stages!

[quote="Eilandje schreef:
Even off topic... In dat topic wordt ook verwezen naar de cursussen van Paardengeluk (in NL). Rosaly en ik gaan daar 22 februari (= zondag in de krokusvakantie) een dagcursus houding en zit volgen. Als er nog iemand zou mee willen, meer info vind je op www.paardengeluk.nl; er zijn nog 2 plaatsen vrij...


22 februari kan ik niet

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:36

Marengo_82"]
[quote="Idra schreef:
Waarschijnlijk ga ik dit ook doen, maar het is wel alleen voor mensen met een eigen paard. Ik denk dat het verschrikkelijk leerzaam gaat worden, dus wie bokkers wil nog mee?


Lijkt mij heel interessant, maar ik vrees dat het niveau te hoog gegrepen is (zeker voor mijn paard)
[/quote]

Niveau? Volgens mij past hij zich gewoon aan aan het niveau van je paard. Er staat toch nergens dat je een niveau moet hebben? Rechtrichten e.d. is ook voor een net ingereden paard superbelangrijk, dus volgens mij is niveau hier niet relevant Lachen.

Wie wil er mee met mij?

Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:15

Voor een interessante dressuurstage ben ik ook wel te vinden. In juli past mij prima, alleen liefst niet in het weekend in verband met wedstrijden. Ik zal mijn beste vriendin ook eens lief aankijken dan kunnen we met twee komen Haha!
Mijn niveau M1, al jaren LRV ruiter, zeer dressuurgericht (dus aub geen springstage haha want dat durf ik niet Bloos! ). We rijden bij de LRV M1, achttal Zb en bij de UDR rijden we de L7.
Mijn vriendin rijdt de B in LRV en de E5 en de A6 bij de UDR. Zelf kan ze wel meer maar ze heeft haar paardje, een draver, al helemaal van niks tot een heel knap niveau gebracht. Heeft nog maar één wedstrijdseizoen meegedaan in LRV dus hopelijk volgende zomer kans op klasseverhoging.

Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:19

Mmm, even op de site gesnuffeld, kost wel wat geld ahum, dus voor mij dan liefst een korte stage haha en aangezien Ninove niet zo ver van hier is, gaat deze ruiter dan wel in haar eigen bedje slapen...

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 18:57

Citaat:
Wie wil er mee met mij?

Ok, als hij zich aanpast wil ik wel mee met Marengo Haha! , tenminste als ik dan geen beperkingen leg op de groep. Ga dan wel vanalles moeten regelen ivm het niet op stro mogen staan, denk da mij da weer een pak centjes meer zal kosten dan...
Ben ook al is op site gaan kijken en ik vind €55 per dag nog redelijk meevallen. Je krijgt toch 2x les en box voor paard zit er bij in hè. Paardrijden is duur... Scheve mond Ik zal wel nog wat moeten doorsparen.

Citaat:
aangezien Ninove niet zo ver van hier is, gaat deze ruiter dan wel in haar eigen bedje slapen...

yeps, ga ik ook doen, das dat toch al uitgespaard! OK dan!

Ps, als we dit zouden doen, vind ik het wel jammer voor degene die niet meekunnen wegens geen eigen paard ofzo. Maar ik zal zoiezo vlijtig informatie zoeken voor iets anders! Alleen zal ik dan jammer genoeg niet meekunnen, want 2 stages op een jaar kan ik niet betalen
[/quote]

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:29

Het is idd jammer voor diegenen die geen eigen paard hebben. Maar ik ben echt op een punt gekomen, dat ik liever niet meer op school- of manègepaarden rijd, als ik er dan toch geld aan uitgeef, leer ik het liever samen met mijn paard.

En met een grote groep een leerrijke stage volgen, gaat denk ik ook niet. de dressuurstages die ik tot nu toe gevolgd heb (bij de nu failliete ERA) waren nooit met meer dan 5.

Ik sta altijd open voor alternatieven, dus als iemand wat beters denkt te weten, zeg maar!

Als we voor de AdB stage 4 mensen bij elkaar krijgen, kunnen we zelf een periode bepalen.
En idd, 7 dagen is ook teveel van het goede (ik denk dan vooral aan GELD Tong uitsteken) voor mij, 5 dagen is nog schappelijk, nee?

Marengo, ik denk trouwens dat we individueel les krijgen, en elkaars lessen dan kunnen volgen. Dus hij zal zich sowieso aanpassen aan het niveau van je paard.

Ik zal wel daar moeten blijven slapen en op één of andere manier aan eten geraken, want ik woon toch wat te ver... Maar alleen is dat ook niet leuk...

Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:14

Als er iemand over geschikte accomodatie beschikt: binnen of buitenpiste die we kunnen gebruiken en accomodatie voor de paarden dan zou ik eens kunnen informeren of onze lesgever geen stage wil komen geven. Weet niet of hij het doet, of hij voor meerdere dagen doet, hoeveel het zou kosten enzovoort maar ik kan er altijd wel naar informeren.
Maar, vijf dagen aan 55 euro dat vind ik veeeeeeeeels te veel geld. Niet dat het dat niet waard zou zijn maar dan ben je wel op een week 10.000 oude belgische frankskes kwijt.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:25

Als we (Idra) samen een trailer huren mag ik van mn ouders meegaan als ik niet gebuist ben Haha!
Dus ik ga super hard blokken (ander moet ik trouwens Ushi ook verkopen Verdrietig) en dan ben ik van de partij *LOL*
Ik heb nog heel de zomervakantie nix te doen, alleen van 16 juli tot 1 augustus ben ik op vakantie.
5 dagen vind ik een mooie lengte van stage, anders word het een beetje lang hè.
Als je minder lang gaat moet je al weer weg als je een beetje aan de methode gewent bent Scheve mond
Ik zou dan waarschijnlijk ook wel ergens moeten blijven slapen, tenzij mn vader me afzet op weg naar zn werk.
Maar dat zullen we dan nog wel allemaal zien als het wat dichter is hè...

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:22

Maar Teigetje, als je een privéles neemt, kost het je toch ook rond de 26 EUR (bij mij toch), dus dan valt 55 per dag toch mee, voor twee uur les, en de accomodatie en de stal?

Misschien dat de ruiterschool van Heverlee zijn accomodatie wel verhuurd... daar zijn ook slaapzalen enzo, dus misschien valt daar wel wat te regelen, als er dan geen keuringen enz. zijn tenminste.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:26

De Ruiterschool weet ik niet echt, zijn daar in de vakantie dan niet meer wedstrijden ofzo? Denk dat het daar wel heel duur zal worden, als je ziet hoeveel het kost om nog maar 1 volle dag en nacht je paard daar te stallen!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 7 bezoekers