modderig ettertje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

modderig ettertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 21:31

ging het vorige week zo goed met de les, vandaag was Quin verschrikkelijk drakerig. afgelopen week had ik alleen woensdag even buiten gereden. vandaag moest ik al uitwijken naar de bak van de zus van m'n stalhouder, aangezien onze bak net een zwembad was. de andere bak was voor Quin al errug leuk. overal zag hij wat en de regen en wind zinde hem ook niet zo. de hindernis in de bak was eng. de auto van mijn instructrice die in de hoek naast de bak stond was inees erg eng en hij vloog steeds opzij. (ik had een regenbroek aan over mijn rijbroek dus was erg glad op t zadel Haha!) ik lag er dus al bijna naast. elke keer klieren en proberen om te draaien. zelfs bokken toen ik hem iets bijtikte met de zweep. er zaten wel goeie stukken tussen, maar zo netjes als vorige week was t nu totaal niet. toch was het wel leuk. d'r zit tenminste wel pit in Lachen en daar hou ik wel van.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:23

Toch fijn dat je het leuk vind.
Daar gaat het immers om niet dan? Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:28

Haha wat een draakje!! Ik vind het zelf ook wel lachen hoor, als ze een beetje ondeugend zijn Tong uitsteken En als jij het ook lachen vind maakt het niet uit, en het ligt toch aan het weer he Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Isa_Sofie, Manadeluca, miicchhellee en 91 bezoekers