bij ons worden ze via de vereniging besteld en dan stuurt de vereniging ze weer door naar ons of we komen ze daar ff ophalen, ik heb wel gehoord dat je ze via de knhs zelf kan bestellen maar ik weet niet hoe dat moet. meestal duurt het wel een tijdje voordat je startcoupons er zijn, bij ons min. 3 weken!
Als je ze via de vereniging besteld met meerderen worden ze ook goedkoper, omdat je de toeslag gaat delen De ene laatste keer had ik ze met 1,5 week (was helemaal verbaast: zo snel....) De laatste keer duurde het 5,5 week of zo. Was met oud en nieuw en kerst en zo...
Ik ben vandaag bij de vereniging geweest maar de vrouw die daar over gaat was er niet. s'maandags is ze er wel en dan hoop ik dat zij ze binnen heeft,anders geef ik mijn adres op en ook moet ik een opzegformulier van een startkaart hebben(van een ander paard).
de vorige keer kwamen ze bij mij ongeveer na 4 weken.. ik bestel ze ook via internet (wanneer ik ze vervolgens bij de vereniging op kan halen.... grrr)
idd,bij ons duurde het ook erg lang voordat we de rekening/factuur kregen...ik maakte me ook al zorgen,maar na een hele tijd kwam de rekening,niet om zorgen gaan maken,moeten hun er maar wat vlotter achteraan gaan..
Normaal komen ze bij mij in 3 dagen! Nu wacht ik al 3 weken en heb zondag wedstrijd...... Dat wordt erg lastig zonder coupons!!! Heb ze net gebeld, maar ik moet voor half één bellen, want nu is de ledenadministratie niet bereikbaar.
De knhs site ligt er nog steeds uit... Mijn moeder doet het secretariaat van onze club, en besteld dus ook altijd coupons via het inet. Nu kreeg ze vandaag een mailtje van iemand van het kringbestuur en daar stond in:
Geachte Lezer,
Door groot onderhoud aan de webserver en de overgang naar een nieuw beheerprogramma kan de informatie op onze website t/m medio januari 2004 slechts beperkt worden bijgewerkt. Hierover is een melding op de website opgenomen. Tevens functioneren sommige onderdelen van de website, gezien het groot onderhoud, niet.
Het betreft hier onder meer het plaatsen van bestellingen en het nabestellen van startcoupons. Eventuele bestellingen die op en na 17 december j.l. via de KNHS-website naar de KNHS zijn verzonden zijn door ons dan ook niet ontvangen.
Wij verzoeken u vriendelijk uw medewerking te verlenen om de verenigingssecretarissen in uw werkgebied daarvan op de hoogte te stellen. Indien zij na 17 december j.l. via de website een bestelling hebben geplaatst en hetgeen is besteld nog niet hebben ontvangen, dient de bestelling opnieuw te worden geplaatst, schriftelijk per fax of e-mail.
De KNHS dankt u voor uw medewerking in deze en excuseert zich voor het ontstane ongemak en werkt er hard aan om iedereen eind januari weer volledig van dienst te kunnen zijn.