startcoupons,wanneer komen ze?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

startcoupons,wanneer komen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 15:28

ik heb ruim 2 weken geleden nieuwe startcoupons aangevraag via internet bij knhs.

hebben jullie daar ervaring mee hoelang het duurt voor dat ze komen?

en komen ze dan naar je huis of naar de vereniging?


alvast bedankt

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro


Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:29

hoe kan je die bestellen?ik moet ook nieuwe hebben....

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:44

bij ons worden ze via de vereniging besteld en dan stuurt de vereniging ze weer door naar ons of we komen ze daar ff ophalen, ik heb wel gehoord dat je ze via de knhs zelf kan bestellen maar ik weet niet hoe dat moet.
meestal duurt het wel een tijdje voordat je startcoupons er zijn, bij ons min. 3 weken!

............

xJustMe
Berichten: 247
Geregistreerd: 26-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:47

Als je ze via de vereniging besteld met meerderen worden ze ook goedkoper, omdat je de toeslag gaat delen Knipoog
De ene laatste keer had ik ze met 1,5 week (was helemaal verbaast: zo snel....)
De laatste keer duurde het 5,5 week of zo. Was met oud en nieuw en kerst en zo...

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:00

niet blijven wachten, gewoon bellen, soms vergeten ze je gewoon.
en als je belt dan worden ze er weer even aan herinnert

ORUN instructrice
KNHS jury B/L
FNRS jury F1 t/m F20, vaardigheid - zitcompetitie en A (aangepaste) proeven

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 19:11

goeie tip GIJS!

Ik ben vandaag bij de vereniging geweest maar de vrouw die daar over gaat was er niet.
s'maandags is ze er wel en dan hoop ik dat zij ze binnen heeft,anders geef ik mijn adres op en ook moet ik een opzegformulier van een startkaart hebben(van een ander paard).

of kan je dat ook doen per internet??

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:14

Ik bestel mijn coupons altijd via internet (site vd KNHS). Meestal heb je ze dan binnen de 2 a 3 weken in huis. Ik krijg ze thuis gestuurd.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 08:39

de vorige keer kwamen ze bij mij ongeveer na 4 weken..
ik bestel ze ook via internet (wanneer ik ze vervolgens bij de vereniging op kan halen.... grrr)

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:30

Mijn startkaart met coupons is binnen! Party!! Hyper!

Alleen vraag ik mij af... ik heb nog geen bevestiging of rekening ontvangen van mijn rijvereniging dat ik daar lid ben Verward

Dus mag ik dan nog starten..?

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:48

Ik had ze ook via internet besteld, en het duurde ook een aantal weken, ik weet niet precies hoeveel. Komt waarschijnlijk omdat de site overhoop ligt.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 09:32

Gracy schreef:

Alleen vraag ik mij af... ik heb nog geen bevestiging of rekening ontvangen van mijn rijvereniging dat ik daar lid ben Verward

Dus mag ik dan nog starten..?


Bij ons op de vereniging duurde het ook lang eer ik een bevestiging kreeg.
Gewoon starten hoor , die factuur komt echt wel.

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:07

idd,bij ons duurde het ook erg lang voordat we de rekening/factuur kregen...ik maakte me ook al zorgen,maar na een hele tijd kwam de rekening,niet om zorgen gaan maken,moeten hun er maar wat vlotter achteraan gaan..Lachen

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:24

Normaal komen ze bij mij in 3 dagen! Nu wacht ik al 3 weken en heb zondag wedstrijd...... Dat wordt erg lastig zonder coupons!!! Heb ze net gebeld, maar ik moet voor half één bellen, want nu is de ledenadministratie niet bereikbaar.

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:25

De knhs site ligt er nog steeds uit... Mijn moeder doet het secretariaat van onze club, en besteld dus ook altijd coupons via het inet. Nu kreeg ze vandaag een mailtje van iemand van het kringbestuur en daar stond in:


Geachte Lezer,

Door groot onderhoud aan de webserver en de overgang naar een nieuw beheerprogramma kan de informatie op onze website t/m medio januari 2004 slechts beperkt worden bijgewerkt. Hierover is een melding op de website opgenomen. Tevens functioneren sommige onderdelen van de website, gezien het groot onderhoud, niet.

Het betreft hier onder meer het plaatsen van bestellingen en het nabestellen van startcoupons. Eventuele bestellingen die op en na 17 december j.l. via de KNHS-website naar de KNHS zijn verzonden zijn door ons dan ook niet ontvangen.

Wij verzoeken u vriendelijk uw medewerking te verlenen om de verenigingssecretarissen in uw werkgebied daarvan op de hoogte te stellen. Indien zij na 17 december j.l. via de website een bestelling hebben geplaatst en hetgeen is besteld nog niet hebben ontvangen, dient de bestelling opnieuw te worden geplaatst, schriftelijk per fax of e-mail.

De KNHS dankt u voor uw medewerking in deze en excuseert zich voor het ontstane ongemak en werkt er hard aan om iedereen eind januari weer volledig van dienst te kunnen zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doedatje en 11 bezoekers