Voor het eerst van mijn leven ECHT alleen gereden.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Voor het eerst van mijn leven ECHT alleen gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 14:50

Ik ben echt super blij... heb echt een leuke middag gehad.

Ik had van de week eigenlijk straf gehad met mijn ouders, waardoor ik dit weekend niet weg mocht, maar mijn zus had voor me gepleit, dat aan een verzorgpony dan toch wel wat verplichting zat en dat ik zeker niet zomaar de 2de keer weg kon blijven Verward

Dus heb ze heeeeel lief aangekeken Haha! en mocht toch gaan. Mijn vriendin verzorgd een stel Friezen, maar daar zit dus een groot bos tussen en we zouden nog een keer uitzoeken wat de weg door dat bos naar elkaar toe is. Dus ikke op skippie gestapt vanmiddag, en ben gaan zoeken. Het was een klein halfuurtje rijden (heb veel gestapt en soms stukken stil gestaan om te twijfelen welk pad ik in zou gaan Haha!...

Eigenlijk mag je in dat bos niet rijden Schijnheilig Overal hangen bordjes, "verboden voor motervoertuigen, ...... , en ruiters" Schijnheilig Maar goed, iedereen rijd daar gewoon paard, dus ikke ook Tong uitsteken ....

toen ik er bijna was heb ik me vriendin opgebeld dat ik de weg gevonden had, en had daarmee gelijk het eerste telefoontje van mijn nieuwe abonnement gepleegd Haha!...

Toen draaide ik om (laatste stukkie wist ik wel, en dat moest langs de weg en zo, ik ging dan liever gewoon rustig aan weer terug) zie ik ineens een man aan komen lopen Scheve mond ... OEPS ik schrok me dood, ik dacht van dat is toch niet de boswachter he Verward ik meteen al meteen proberen een smoesje te verzinnen. Dat ik op een pad zat waar dat bord niet gestaan had, en dat ik toen de weg kwijt ben geraakt Tong uitsteken en geen idee had dat ik niet op dit pad mag zijn Haha!...

Maar de man paseerde me rustig en zei vriendelijk hoi.... PHIEW!!! gewoon een wandelaar dus... Ben weer lekker rustig naar huis gereden... nog een lekker lang super relaxed galopje gedaan. echt super... toen ik terug kwam was Skip niet eens echt bezweet of zo Verward

Het was echt SUPER!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:00

Leuk zeg! Ik vind het ook heerlijk om alleen te rijden, zelfs als het stiekem niet mag Knipoog

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:31

ja.. 'k mag ook niet meer alleen rijden vinden me ouders tegevaarlijk

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 15:38

mijn ouders vinden het geloof ik niet zo'n probleem, als ik maar een mobiel bij me heb!... vind het een beetje onzin eigenlijk, het kan met zijn tween net zo fout gaan als alleen, misschien juist erger om dat opgefokte paardjes elkaar alleen maar meer opfokken!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:03

Ik vind het ook leuk om alleen te rijden, al is samen natuurlijk veel gezelliger!
Gelukkig is het allemaal goed gegaan, en ben je geen boswachter tegengekomen!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:14

Klinkt heerlijk. Helaas heb ik niet zo'n bijrijdpaard waar ik zo maar even de weg mee op kan.
En we hebben geen bos.
Veel plezier nog als jullie samen gaan rijden!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:36

Alleen rijden voor is echt vet he!Dus:LEVE DE VERZORGPONY'S!Het geeft echt een goed gevoel om alleen met je verzorgpony buiten te rijden.Helaas is mijn huidige verzorgpony een beetje stressen alleen in het verkeer.Boos!

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...


Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 17:31

whihi naast skip kun je een kanon afvuren en dan schrikt ze nog niet... maar aan de andere kant gaat ze dus voor een plas wel vol op de rem Verward en springt ze opzij voor snoep papiertjes Verward

Ik heb pas 1 keer gehad dat skip in het verkeer begon te stressen, maar toen wilde ik oversteken op een vrij druk kruispunt... kwamen van links EN van rechts auto's.. EN fietsers :S en ik stond op een tussenstukje van een fietspad, komt er achter mij een auto die weg op. waar ik stond, en voor mij ook Verward snap je het nog.. oftwel er kwam van 6 kanten verkeer aan Verward was best eng Verward

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:16

NOUOU! Nu maak je me nog jaloerzer Boos!
Je hebt én drie verzorgponys!
En op 2 kun je rijden als je wilt!
En nu kun je er ook nog alleen mee rijden! Bloos!
Heerlijk is dat! geen verplichtingen en je kunt zelf het tempo regelen.
Wél gevaarlijk dat je op verboden terein rijd, want je kunt een fixe boete krijgen! Ik reed eerst ook met een verzorgpony op verboden terein en wist dat niet eens (eerlijk niet) iemand kwam eraan en 'hield me aan' was van het bosbeheer en kon me een boete geven.
Omdat ik de eerste was van het seizoen die daar illegaal aan het hobbelen was ofzoiets, kreeg ik die boete niet *gelukkig!* heb er maar noooit meer gereden!

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:17

Heerlijk, het bos is en blijft de geweldigste plek om alleen te zijn met je paard Lovers

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 20:17

jah anne, mag ik ook eens geluk hebben :d... ik kan niet wachten tot ik van de eigenaar de sleutel van de poort krijg (hij wilde eerst even kijken hoe het ging, maar had het volle vertrouwen in mij Haha!)

En het bos rijd idd fijn, en was vooral blij dat ik niet ben verdwaald, maar de weg op goed geluk in 1 keer gevonden heb Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:00

hehe leuk !!! Lekker he alleen op pad en dan je eigen weg verzinnne. Doen wat je wil *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 09:44

hej ingrid wat leuk zeg Lachen jah skip is een heerlijk beesie om mee te rijden en over het bos hoef je je niet zo druk te maken er wordt ten eerste niet meer gecontroleerd daar of bijna niet. en ten tweede waarom zou ik weggaan als die aso's met crossmotors (die het zo leuk vinden om paarden ta laten schrikken)wel overal mogen rijden. of op het watertje waar je niet op mag varen met speedboten en jetski's word gevaren. tja dan rijdt ik ook gewoon in het bos. bovendien is het idd best een leuk bos om te rijden.

wil je wel even waarschuwen je mag in het natuurgebied niet rijden zonder vergunning is hetzelfde als bij de duinen. je moet dan zo'n ruitervergunning hebben. en daar wordt wel gecontroleerd en ligt de boete behoorlijk hoog.

groetjes fabske
een heel veel plezier toegewenst komende tijd nog

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 09:59

das altijd lekker he, samen met je paardje naar het bos Haha!

helaas gaat dat met Quentin niet, die held gaat steeds steigeren en terug naar huis rennen, of van het pad af dwars tussen de bomen door enzo
en die van mn moeder is sins de bij mn moeder om kan draaien en terug naar huis kan lopen, ook zo geworden Scheve mond

maar Destiny die is echt super buiten!helaas is ze niet helemaal goed, dus zijn het alleen korte stapritjes, maar vroeger crossten we samen heel het bos door Haha!
maar ik heb hoop dat ze binnenkort weer helemaal goed is na een behandeling van de DA met Tildren Haha! dus wie weet kan ik over een maand of 2 ook weer lekker alleen in het bos rijden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 12:08

fabske schreef:
wil je wel even waarschuwen je mag in het natuurgebied niet rijden zonder vergunning is hetzelfde als bij de duinen. je moet dan zo'n ruitervergunning hebben. en daar wordt wel gecontroleerd en ligt de boete behoorlijk hoog.


jah ik ben ook expres nog niet naar het natuurgebied gegaan.. omdat ik wist van die vergunning. Maar waar zou je die kunnen halen en wat kost dat?? want als ik skip dan toch blijf verzorgen, kan ik die net zo goed eentje aanschaffen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:43

fabske schreef:
en ten tweede waarom zou ik weggaan als die aso's met crossmotors (die het zo leuk vinden om paarden ta laten schrikken)wel overal mogen rijden. of op het watertje waar je niet op mag varen met speedboten en jetski's word gevaren. tja dan rijdt ik ook gewoon in het bos. bovendien is het idd best een leuk bos om te rijden.




Ja dat is wel zo. Ruiters mogen tegenwoordig nergens meer komen. Als wij een keer op een wandelpad rijden hebben we gelijk een boete aan onze kont hangen maar mensen mogen wel op ruiterpaden lopen Verward En dan worden ze boos als ze een keer schrikken of als een paard een beetje gek doet

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:16

bij ons in het bos, wara ik altijd rij, zijn vrij veel ruiterpaden, kun je ehct heerlijk rijden!
leuk dat je een keer alleen bent gegaan, vind het ook altijd leuk, allemaal nieuwe weggetjes uitvinden, en soms zit je echt in the middle of nowhere! (maargoed, als je flicka bij hebt hoef je geen zorgen temaken, die weet zo de weg naar huis Haha! )

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:24

njah, ik ben in dat deel van de bossen nog nooit geweest, dus ik denk dat ik die de komende weken maar eens ga verkennen Tong uitsteken, en ik ga deze week ook maar eens achter een vergunning aan voor het natuurgebied!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:56

heey shiloh als je de boswachter tegenkomt gewoon een andere naam opgeven en zeggen dat je je id niet bijhebt (die man heeft het trouwens niet zo op ruiter dus opgepast Knipoog )

"Everyone has talent. What is rare is the courage to follow that talent to where ever it might lead."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke en 49 bezoekers