Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 16:49

Ik heb echt weer zin in het voorjaar.
Ik kan haast niet wachten totdat de rui weer eens doorzet ( Volgens mij mag het van Laiser ook nog liever gisteren dan vandaag Knipoog )
En dat je weer lekker buiten kunt rijden (in het licht) zonder dat je gezeur hebt van een bak die of bevroren is of net een zwembad.
En dat alles weer gezellig groen wordt en je de vogeltjes hoort fluiten.
Wedstrijden die weer buiten gehouden kunnen worden.

Ik heb er in ieder geval wel weer zin in.


kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:53

Voorjaar!!!!!!!!!!! Zin in?? Kijk er elke dag er meer naar uit!! Haha!
Zeker omdat we geen binnenbak hebben en de bak op het moment niet geweldig is! Dus weer lekker onbeperkt rijden! Paarden weer lekker zonder dekentjes in de wei. Gras wat lekker doorgroeit! Veulentje in de wei.. Pff en ga maar door.. Ja ik heb er zin in! Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:58

Ik ben zo benieuwd wat er onder die wintervacht voor mooi zwaantje uitkomt Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:01

ik heb ook zo'n zin in het voorjaar.. ik hoop dat we mooier weer krijgen, in ieder gevalt, weinig regen *LOL*

en ik ben ook blij als akyro zn haren verliest... we hebben hem geschoren en hierdoor is het wit van de benen heel erg hoog door getrokken omhoog, zodat hij heel veel wit heeft.. het ziet niet kei lelijk uit zodat ik niet meer met hem over straat durf, maar ik ben toch blij als hij zijn gewone vachtje weer heeft Haha!:D

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:01

Ik heb heel erg zin in het voorjaar! Heerlijk.
Maar ik heb absoluut geen zin in de zomer.
Niet zo een die vorig jaar gehad hebben. Wat was dat verschrikkelijk.

Maar een temperatuur van 20 graden vind ik heerlijk!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:17

Ik heb enorm veel zin in de lente, dan komt Levi terug en gaan we met hem aan de slag Haha!
Maar verder heb ik genoeg van die regen de hele tijd!! Boos!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:21

Ik kan echt niet wachten. Heerlijk in een shirtje buiten rijden. Lekker kilometers maken met mijn mannetje. Dan kan hij eindelijk mijn eigen land op omdat het gras dan eindelijk groot genoeg is. Voorjaar is super, maar dit voorjaar word echt helemaal het voorjaar van Dennis en mij. Eindelijk mijn mannetje thuis op mijn eigen land.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:27

Ik kan ook niet wachten op dat het stopt met regenen en weer wat warmer wordt, ben dat gezeul met die natte kruiwagens en alle plassen met zooi van het erf vegen en geultjes in de bak graven echt alweer mega zat.

En Dennis, wat is die shet van jou een ontzettend schattige en chique beauty zeg!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:31

Ik heb ook zo'n zin in het voorjaar en de zomer...
Weer langer licht enzo... heerlijk!
En dan zijn de paarden ook niet meer zo fris. Af en toe werd ik daar toch echt horensdol van... Haha!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:33

ik kan ook haast niet meer wachten.
ben het nu al zat dat de wei helemaal nat en doorweken is .
en kan ik eindelijk wat meer met de ponys doen

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:02

Leuk topic! Toen ik van de week buiten met de paarden bezig was en het zonnetje ineens doorkwam, kreeg ik ook ineens zo'n 'lentegevoel'. Ik dan dus ook echt niet wachten tot het echt weer lente is...

Ik ben gewoon echt wel weer toe aan fluitende vogels, groene bomen, veel licht en droge sokken Haha!.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:07

ik heb er ook echt onwijs veel zin in!
vandaag had ik gelukkig mazzel dat ik tussen de buien door reed, maar die regen is echt niet leuk!
en ik vind het ook wel weer leuk om vogeltjes te horen in de bossen en duinen! (ook al heb ik vandaag een heeeeele mooie roofvogel gezien Haha!)
maar gewoon dat je weer 's avonds kan rijden en dat het droog is en weer wat warmer!

ik leef er al helemaal naar toe Haha!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:18

Voor mij hoeft het nog niet direct 20 graden te worden, maar het zou wel heel fijn zijn als het stopte met regenen Boos! , dat heb ik nu echt wel gezien. De bak is niet geweldig berijdbaar en iedere keer ben ik dwars doornat. Cool

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:00

Ik kijk er al helemaal naar uit!
Heb er nu al zin in! Haha!

Rona, Linanda en Oackly

xJustMe
Berichten: 247
Geregistreerd: 26-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:11

Kan nu zwemmen in mn eigen bakkie, hoef re niet speciaal voor naar het meer te rijden Knipoog

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:12

O heerlijk. Was het maar al zover zeg. Ik heb al de mazzel van een binnenbak maar die heb ik nu onderhand ook wel weer teveel gezien.
Het hoeft niet heet te worden maar lekker een zonnetje, tshirtje, zonnebrilletje... MMMMMMMMM

DAG LIEVE MAMA. I love you and I miss you
28 mei 1941 - 21 januari 2009

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:37

Ik heb nog meer zin in voorjaar dan iedereen en zeker in de zomer.

2002 de hele lente/zomer niet kunnen rijden vanwege een kreupel paard.
Alleen de natte herfst en winter.

2003 in maart hernia gekregen en tot november niet kunnen rijden, dus WEER in de winter.

Ik sta nu 2,5 jaar in bergen en heb het bergse bos nog geen een keer groen meegemaakt. Lekker depri wordt je daarvan. Boos!
Ik weet op dit moment niet eens hoe een groene boom eruit ziet aangezien ik de hele zomer op bed heb gelegen. Huilen

Dus laat alsjeblieft 2004 mijn jaar worden.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:43

Ik geloof dat ik bijna over niks anders meer kan praten Haha! , ik zit echt vol plannen en ik heb me voorgenomen dat ik de meeste wil gaan volbrengen Knipoog .....pfffff word een druk jaar voor mij met 5 ponys waarvan ik er met 4 plannen heb Haha!
Ik ben al blij dat de dagen al weer wat beginnen te lengen.....en ben ook echt aan het aftellen hahahaha

Toch is het net of het gras al groener begint te worden Verward ...of ben ik nu een beetje te optimistisch Bloos

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:25

oww ik verlang er echt naar
lekker kunnen springen want dan is eindelijk de wei niet te glad
lekker goed kunnen longeren
lekker bij de paarden blijven slapen (jaja dit ga ik in mei doen als ht goed weer is)
paardje inrijden....
alleen het ergste is: die rotvliegen en horzels!!

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:26

oja @jacqueline: volgens mij ben je een beetje optimistisch hahaha Tong uitsteken

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:32

ik heb ook echt zin in de lente, vandaag de halve dag staan lesgeven in de regen en in een kletsnatte bak, dus die lente mag er morgen wel zijn:D Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:32

Ja ik verlang super naar de zomer! Heb er erg veel zin in!!! Hier wordt je depri van (die regen bleeeeeh)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:42

Jaaaaah!! Jaaaaah! Jaaaaah... Oeeeh... Ik kijk iedere namiddag tot hoe lang het ongeveer licht is.
En dan denk ik iedere namiddag dat het nog niet lang genoeg licht is om 's avonds nog iets te doen Verdrietig

Maar ik ben vol goede moed. In mijn tuintje komen de bollen al volop boven, de paarden verharen om het leven en van de week kwetterden de vogeltjes zo hard dat ik al helemaal het lentegevoel kreeg.

Het zou wat beter vol te houden zijn trouwens, als het wat droger bleef. Dat scheelt al een stuk.

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:09

Echt wel! Haha! Opzich mis ik het rijden nu niet, maar heb wel zin in het voorjaar. Lekkerder weer, buitenritjes, Lex zonder wintervacht (stukken beter). Heb dit jaar examen en (als het goed is) dus eerder vakantie. Deze zomer gaan we ook een trektocht maken op de Veluwe. Ik kan niet wachten Lachen

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:51

ik ooook!!! ik kan echt niet meer wachten.. ben die kou, regen en WIND vooral zoo zat!
ze is nu ook kaal, maar haar glanzende zomervachtje is toch stukken mooier Lachen

paardjes weer lekker het land op, 's avonds nog een lange buitenrit maken en een bak die weer goed te rijden is.. heerlijk Lachen
dan ga ik ook veel vaker eventjes naar stal, nu ben ik een kwartier aan het fietsen door die stomme tegenwind waar ik normaal nog geen 5 minuutjes over doe Boos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, JudithO, Koekie73, monsera, XxMariellexX en 132 bezoekers