Bokken en vliegen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minoush
Berichten: 18
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 00:33

Hoi allemaal,
Het is weer duidelijk koud aan het worden, mijn paardje ziet dit als een aanleiding om weer eens lekker uit haar dak te gaan. Ze is 5,5 maar gedraagt zich als een veulen, echt lachen. Laat haar lekker los in de regen in een modderpoel en ze heeft de grootste schik. Lekker stampen in de plassen en dansen op de plaats. Een lange bokkenparade en veel gesnuif. Ik vind het iedere keer weer jammer dat ik geen camera bij de hand heb, want dit is toch echt iets voor " De leukste thuis". Hebben jullie ook van die uitgelaten en vooral ondeugende paarden/ponies????
Groetjes

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 09:52

Hihi ja die van mij kan ook zo gek doen *LOL*
Lekker bokken en met zijn neusje in de wind staan is niet bepaald een straf voor hem
Greetz Tamara

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:07

Ja, vooral nu het weer wat kouder is zijn die van mij ook extra explosief. Wel lachu Haha!

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:14

nah die lieverd van mij is niet zo dol op die koude dagendie heeft liever het zonnetje dan is ze helemaal happy.
wat ze doet en wat ik erg leuk vind is dat als ik aan gelopen kom zer gaat hinniken en als een racepaard aangeholt komt, staart omhoog, hoofd in de lucht en bokkesprongen en scheve sprongen maken nou nou dat is lachen en als ik dan roep kom kelsey laat maar s wat zien dan doet ze het nog een keer

superlachen hoor

kelsey Haha!