Paso Doble naar Sonja Gademann

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Paso Doble naar Sonja Gademann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 12:37

www.dehoefslag.nl

Paso Doble naar Sonja Gademann

Sinds afgelopen zaterdag heeft dressuuramazone Sonja Gademann de beschikking over de zevenjarige merrie Paso Doble (Krack CC x Orlof x Important) van eigenaresse Annie Netjes. Paso Doble kwalificeerde zich eerder onder Anouk Hanse voor het Wereldkampioenschap jonge dressuurpaarden, maar drong niet tot de finale door. Het paard komt uit een predikaatrijke stam en is nauw verwant aan het bekende sportpaard Tinka’s Boy en het nationaal bekende dressuurpaard Jensen (v. Rubinstein). Paso Doble is afgericht tot en met Z2 dressuur en zal door Gademann worden opgeleid voor het grotere werk. De amazone maakt momenteel met haar eerste paard Gestion Jup deel uit van het B-kader. Het sponsorcontract met Gestion zal ook voor haar na de Olympische Spelen in Athene geen verlenging krijgen, waardoor het aanbod van Annie Netjes extra welkom is. ‘Paso Doble is echt een heel goed paard’, stelt Sonja tevreden vast.

AstridH bedankt voor de tip het is uiteindelijk toch nog allemaal goedgekomen OK dan!


Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:52

Ik had het bericht ook al gelezen, mag ik hier uit opmaken dat de merrie dus weer rad is en niet drachtig?

Alleen dit verdient enige toelichting:
Wouter24 schreef:
AstridH bedankt voor de tip het is uiteindelijk toch nog allemaal goedgekomen OK dan!

???? Verward

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 12:56

Aimee schreef:
Ik had het bericht ook al gelezen, mag ik hier uit opmaken dat de merrie dus weer rad is en niet drachtig?


Nooit kreupel geweest hoor!
En idd niet drachtig.

En laten we het er maar op houden dat dit door bemiddeling van twee bokkers tot stand is gekomen Knipoog

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:02

Nee, niet kreupel maar wel bar slecht gereden en daardoor niet helemaal lekker..... toch? dat heb ik in ieder geval uit uiterst betrouwbare bron, nadat ik haar op een aantal wedstrijden had gezien en grote vraagtekens had.

Fijn dat jullie bemiddeling gelukt is OK dan!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 13:03

Aimee schreef:
Nee, niet kreupel maar wel bar slecht gereden en daardoor niet helemaal lekker..... toch? )


helemaal waar....

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:06

Bar slecht gereden Verward lijkt me niet zo netjes en ook niet redelijk naar de vorige amazone toe.

Paso heeft in een korte tijd een grote ontwikkeling doorgemaakt onder diezelfde amazone binnen de beperkte trainings-omstandigheden. In Verden liep ze toch ook niet slecht en na Verden is ze niet meer gereden .
Laatst bijgewerkt door astridh op 17-01-04 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:10

Klopt Astridh, niet erg aardig naar de vorige amazone. Tja, zij was ook niet erg aardig naar het paard.
Bovendien zegt Wouter dat het waar is, dan weet ik genoeg (dat mijn bron dus de waarheid sprak) en hou ik verder m'n mond.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:20

Wouter24 schreef:

AstridH bedankt voor de tip het is uiteindelijk toch nog allemaal goedgekomen OK dan!


Ik vind Paso een geweldig paard en ben blij dat ze weer in training genomen gaat worden. Ik ben zeer benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:54

Wouter wat is de connectie met F&A Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 16:59

Dit is tot stand gekomen via het topic fokker zoekt ruiter (of iets dergelijks) op [FA] vandaar dat ik het hier op postte Voorpagina Nieuws vind ik ook wat overdreven Knipoog maar als het hier niet goed staat zal Joost het wel verplaatsen als ie online komt.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:03

O, vandaar ik begreep er al niets van Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 17:04

astridh schreef:
Bar slecht gereden Verward lijkt me niet zo netjes en ook niet redelijk naar de vorige amazone toe.

Paso heeft in een korte tijd een grote ontwikkeling doorgemaakt onder diezelfde amazone binnen de beperkte trainings-omstandigheden. In Verden liep ze toch ook niet slecht en na Verden is ze niet meer gereden .


Idd als ie megaslecht was gereden liep ie ook niet constant boven de 200 punten in de Amev Hippo cup, maar nu moet ie ECHT aan het werk, ben zeer benieuwd hoe ie zich gaat ontwikkelen!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:11

Wat ontzettend fijn voor zowel Sonja, als Netjes als ook voor Paso Doble!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:02

Wat leuk!!! Waar bokt toch al niet goed voor kan zijn Knipoog
Ben zeer benieuwd hoe deze combinatie zich gaat laten zien!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:27

ben benieuwd! vind het een leuk paard
heb Anouk met Paso wel eens geschreven bij wedstrijden! ze staken er vaak met kop en schouder bovenuit!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 11:41

Leuk zeg!
Ik had het al in de Hoefslag zien staan.

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 11:53

ik dus niet, krijg die pas vandaag. Een van de nadelen van het in België wonen. Ik krijg de hoefslag pas op maandag en de nederlanders al op donderdag.

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:28

Met een beetje geluk op vrijdag hoor en helaas komt de hoefslag maar al te vaak pas op zaterdag Boos!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:56

Heb een keer tegen Paso Doble en Anouk Hansen gereden,in het M2 in Schoorl.(en boven hen geeindigd,op de een of andere manier)Maar weet wel dat ik toen kwijlend zat te kijken naar dat paard.....die kan lopen zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:42

Alleen komen ze met alleen waanzinnig lopen niet meer weg als ze al 7 zijn...

Ik hoop dat Sonja er een fijn paard aan heeft, en wens ze alle succes!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers