Mijn verslag

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 23:40

Oke, ik al heeel vroeg opgestaan 7.00 uur , snel naar de paardjes voeren en zo, maar ja halverwegen de reis naar de stal toe, begaf me brommer het ( tankleeg ) Frusty Dus kon ik gaan fietsen op me brommer.

Daarna snel paardjes gevoerd, en met mijn eigen gemaakte blauwe onderdeken, die MEGA mooi stond Schijnheilig Koe nog heel wat probs gehad, omdat deze niet werkte zoals ik het wilde Frusty
Was Me moeder (Julke) met kim (paardengek) er al, dus dan Youri maar snel op de trailer gedropt, en heel snel alles in moeten laden, ME pony niet gepoest, dus ook de poetsspullen mee.

WE hebben onderweg Assie nog opgepikt, en zijn lekker richting Lunteren gereden, EN HELEMAAL niet een keer verkeerd. Pling
JA en toen waren we daar om 11.00 uur beetje vroeg, maar we hadden er rekening mee gehouden dat we zouden verdwalen ( blonTTTT)
Dus wij rijden de parkeerwei in, BRRRR BRRRR en de auto zat vast met trailer en al.
Pony uit gelaaden toen maar bij jur op stal gedropt en trailer op de plaats geduwt met SUPER jurga Lachen
En de auto uit de prak geduwt.

Daarna hebben we samen met Iloon steef van het busstation opgeoikt.
Arme jongen zeg werd helemaal wit toen ie zag dat iloon niet alleen was *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Wij zaten achter in met zijn 4 ren en steef voorin, Ikke helemaal opgeprobt, kop tegen het dak, en in een mega lach bui, daarna ff snel de lunch gehaald en naar de paardjes Lovers

Daar was Maarten eral, en die zat ook ..... VASt *LOL*
en Sjuim kwam er net aan. met daar achter kim.
paardjes opgezadeld, en daarna lekker het bos op.
was MEGA mooi, en leuk, Jelte de fjord van Maarten kan mega goed plassen ontwijken Schijnheilig en dat was dus best wel lachen.

Heb eerst een tijd langs een meisje gereden die op Jur reed, wist niet wie het was, kom er veeel later achter dat dat Nonnie was Frusty
En daarna nog een stuk samen met Kim en Lot Lovers love lot.
Was best wel lachen.,
rustige gallop TUURLIJK *LOL* eerst samen met Kim vooraan, en zoefffff daar ging een fjord *LOL*
en zoeffff, daar kwam een gevaar met vlekken.
was dus nietzo rustig.

Toen waren we bij het middelpunt van NL, mis ben ik wel een van de eerste limbo;s die daar te paard is geweest Verward Verward
En daarna door naar de zand(vallei) was echt KEI mooi, en wat een ruimte,
iets verder waren de grooms, en we moesten echt de berg omhoog, en kon echt niet in stap Extreme duivel
daar lekker wat gegeten met de complimenten aan de kok neem aan Iloon.

En weer verder, daar hebben Kim lot en ik met Youri nog lekker REnate gepest, kei hard door het water heen terwijl aan beide kanten 2 mensen te paard waren, kregen meteeen gratis douche Lief he Schijnheilig
En Youri was mega opgefokt, deed allemaal dingen die in de proef moeten gebeuren, en was gewoon lekker om op te zitten. Lachen

Maar wat kan die Lot, marcheren zeg PFFFFFF Lovers

Onderweg hadden Maarten en de fries waar steef opzat ruzie, en maarten kreeg perongeluk een *hoef* tegen zijn scheenbeen GAAT het weer ???
niet erg blauw ??
Maar waren wel 2 MEGA friezen zeg .

Vinden jullie ook niet dat steef altijd zo lekker kan kletsen hier op bokt ??
Nou in de buitenrit heeft ie echt niet veel gezegt Verward
en werd zelfs rood toen Julke hem een beetje peste Lachen

Sorry steef ik schaam, me voor me ma Schijnheilig Koe

Heb lekker 36 foto;s en hoop dat ze snel klaar zijn,

Helaas moesten wij als eerste weg, meteen na de rit, omdat me opa jarig was en een feest zou geven, BALEN, maar volgende keer ikke ook eten *LOL*

nog ff wat vergeten: Op de rustplaast, waren Youri en het Crossby ( ofzo iets) aan het snuffelen en opeens cros ff hengst dacht zeker dat Youri merrie was, geweer op scherp *LOL* *LOL* *LOL*
Maar ik al van mening dat Youri travestiet was, maar gelukkig blijkt dat niet te zijn, dusse cross, volgende keer wel beter kijken he Lachen

Iloon hardstikke bedankt, en het was TE gek

groetjes Lara

_________________
<font color=red>Youri</font>
<BLINK>al ben ik blind
</BLINK>
<font color=blue>maar met jou</font><font color=purple> zal ik kunnen lezen en schrijven</font> *LOL* *LOL* *LOL* Schijnheilig Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-11-10 23:47 ]</font>


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 08:58

hehe wat een lol hebben we gehad he.. oooh wat hebben een boel mensen een boel gemist!
en youri was echt schattig mooi kleurtje ook!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 09:58

You're welcome hoor!!! Ik heb echt zelf ook super genoten en wat hebben we een lol gehad, ondanks de meppen die af en toe uitgedeeld werden. Haha!
Was wel handig dat jullie Assie mee konden nemen, goed idee van mij hè? Scheelde haar weer een duur treinkaartje.
Joh, je meent het dat je in een megalachbui zat, toen we met zijn zessen in een klein autootje zaten???? hahahahaha. Steef was allang blij dat 'ie voorin zat, net als Julke.
Ik heb bovenop de Heuvel bij het Zandgat...daar waar we het bos uitkwamen, altijd het I'm-the-queen-of-the-world-gevoel!!!! Knipoog Knipoog Knipoog Echt heel gaaf is dat! Je kijkt zo mooi het gat in!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 15:40

yep nim ontzettend veel lol, en idd heb ik nog veel mensen gemist en niet gemeet

Jur het was daar prachtig, ebn al aan het sparen om te verhuizen. Arme steef die wist volgens mij niet waaar ie zich moest ophouden met een stel gekken achterin Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 08:42

Ja Wjerdo....goed doorsparen..kom maar mooi hier wonen!!! Het is hier fantastisch hahaha. Haha!
Tja, wat zou jij doen als je in een auto met een zooi jongens gepropt werd???? Verward
Ik denk dat ik me dan ook geen raad zou weten... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 09:37

Nou ikke wel hoor!! Haha! Knipoog

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 13:27

nee ikke ook niet jur, Haha!
Arme steef aaa heb nu echt wel medelijden

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 16:42

Steef was volgens mij hartstikke blij dat ik voorin had gezeten, nu kon hij dara snel gaan zitten. Denk dat ik dat ook zou doen hahahaha. Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 18:38

zie het al voor me steef bij paardengek!!! op schoot, hihihihi Extreme duivel Steef met kop door het dak Schijnheilig

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 20:19

hahahaa ik ben ook niet achterlijk! ik had al toen ik die weg overstak hele nachtmerries van bij jullie achterin te moeten Extreme duivel

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 21:29

Nee, ik weet ook wel dat jij niet achterlijk bent!!! Knipoog Zo zie je er ook niet uit... Haha!
Ik was ook gauw voorin gesprongen als er een kudde boktmannen mij was komen ophalen van het station hahahaha. Scheelde wel als ik ze kende natuurlijk, maar als ik ze niet kende... no thnx! Clown

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 22:36

hahaha en we zijn wel zooooooooooooo lief *LOL* Schijnheilig Frusty

<font color=blue>het is</font><font color=red>ROOD</font><font=purple> en het zit in een boom</font>
..<font color=navy size=12>BINKI</font>

Binkie
Berichten: 41
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 22:50

hee, that's me!!
ik ben binkie! maarre..ik zit niet in een boom hoor Verward
hoe kom je daar nu bij? Ik zit in binkestein!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 08:30

Hihi....wat een vage reactie.... nieuwe bokker die het niet helemaal mee heeft gekregen dat jullie kat Binkie in de boom zat hahahahaha. Bij deze dus Binkie! Julke heeft gewoon een geinig onderschrift!!!! Clown

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers