probleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 13:23

Django schijnt de laatste tijd heel erg vervelend te zijn in de lessen. Nou ik vind dat niet zo erg Schijnheilig (minder van die rotkindjes op zijn rug) maar nu word het toch wel erg. Ik moest gister lessen en ik kom zo aan op stal en iedereen komt naar me toe en zegt: ja dat meisje van de les die nu bezig is is eraf gevallen. Ik ga naar django hij staat lekker op stal en iedereen zeo : ja ga op django!! ik wou niet arrogant lijken van: ja ik kan er wle op rijden maar iedereen vond dat ik erop moest dus ik ging er maar op. Eerst merkte ik er niks van maar toen we een tijdje met de gallop bezig waren begon hij. Hij ging een sprintje trekken en met zijn nek omlaag zodat je bijna voorover gleed . Ik bleef er wel opzitten nou ik had hem weer onder controle en toen zei de instructeur: ga even op deze cirkel en als hij hard gaat laat hem maar maar wel blijven stuen. Nou ik had het geweten hoor iedereen aan de kant stond zo : Bloos! want hij ging wel iets van 60 km/h nouja wel op een volte maar hij ging echt hard en dan ook met zijn nek omlaag enzo, ik was er opgebleven maar iedereen was geschokt en ik dacht oke als hij zo doet dan kan hij echt niet meer in de kinderlessen!!! hij was echt gevaarlijk

Wat meot ik nou doen?? ik kan hem niet kopen en als hij zo blijft doen dan meot hij heel misschien weg Huilen ik kan hem wel huren als er neit op gereden word maar ikw il echt niet dat hij weggaat Huilen wie kan mij helpen??? tips geven ofzo
Ik denk gewoon dat hij genoeg heeft van de lessen. Ik wil niet opscheppen maar ik denk dat hij mij het meest vertrouwt en normaal doet hij helemaal niet zo bij mij, dit was de eerste keer terwijl hij al een tijd zo bezig is.


Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:29

ik zou hem eerst eens huren olals je zegt, als hij na een maandje nog zo doet, laten gaan , zo niet, gewoon door blijven huren

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 13:33

nou kijk ik heb hem al anderhalf jaar geleasd maar we hebben nu een beetje financiele problemen dus ik kan hem wel een dag huren ofzo maar of het daar nou beter van word Verward en als ik het laat gaan en hij blijft zo doen dan meot hij misschien weg

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:34

Weet je ook zeker dat het niets medisch is? Enkele jaren geleden heb ik hetzelfde meegemaakt met een manegepony, pony was bijna van de ene op de andere dag van brave beginners pony tot moeilijk lastpak getransformeerd. Draven ging nog, maar in galop maar rennen, en trekken aan de teugels en schudden en met het hoofd tussen de knieën
Toen de DA laten komen, en wat bleek? Pony had een joekel van een wolfskies zitten, ze hebben het eruit gehaald en amper 2 dagen later galopeerde hij weer als een engeltje.

En is er de laatste tijd ook niets veranderd? Heeft hij lang stilgestaan, of is heeft hij een paar keer onervaren ruiters op zich gehad die schrik kregen bij het minste wat hij deed, waardoor hij nu denkt als ik goed vervelend ben mag ik terug op stal staan en moet ik niet werken?

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:38

djangogirl schreef:
nou kijk ik heb hem al anderhalf jaar geleasd maar we hebben nu een beetje financiele problemen dus ik kan hem wel een dag huren ofzo maar of het daar nou beter van word Verward en als ik het laat gaan en hij blijft zo doen dan meot hij misschien weg


Kun je misschien een dealtje sluiten met de manege-eigenaar? Dat je daar bijvoorbeeld een bepaald aantal uren in de week werkt in ruil voor het 'leasen' van de pony?

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 13:42

xKatleentjex schreef:
Weet je ook zeker dat het niets medisch is? Enkele jaren geleden heb ik hetzelfde meegemaakt met een manegepony, pony was bijna van de ene op de andere dag van brave beginners pony tot moeilijk lastpak getransformeerd. Draven ging nog, maar in galop maar rennen, en trekken aan de teugels en schudden en met het hoofd tussen de knieën
Toen de DA laten komen, en wat bleek? Pony had een joekel van een wolfskies zitten, ze hebben het eruit gehaald en amper 2 dagen later galopeerde hij weer als een engeltje.

En is er de laatste tijd ook niets veranderd? Heeft hij lang stilgestaan, of is heeft hij een paar keer onervaren ruiters op zich gehad die schrik kregen bij het minste wat hij deed, waardoor hij nu denkt als ik goed vervelend ben mag ik terug op stal staan en moet ik niet werken?

Dat laatste zou wel kunnen ja. Maarja bij mij moet hij gewoon werken Extreme duivel Of er iets medisch is denk ik niet want ikz at er dus op en hij kon ook gewoon normaal galloperen hoor. Ik heb ook heel veel rondjes normaal gegallopeerd maar soms dan ging hij racen en vevrelend doen en dan moest ik kleiene cirkeltjes draven om hem weer rustig te krijgen en dan ging het een tijdje weer en dus 1 keer meost ik hem maar laten racen en hij ging maar door neit normaal!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 13:45

CCCCorine schreef:

Kun je misschien een dealtje sluiten met de manege-eigenaar? Dat je daar bijvoorbeeld een bepaald aantal uren in de week werkt in ruil voor het 'leasen' van de pony?

ik denk niet dat hij dat wil want hij is een beetje een geldwolf Scheve mond maar hij doet meestal wel dat als je bv op zatrdag helpt met uitmesten mag je gewoon ff rijden ofzo

maar ik denk dat als django zo doorgaat dat ik dan de enige ben die er ngo op wil Scheve mond

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 14:07

niemand verder Verward Verdrietig

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 20:54

*schop*

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:33

Hee djangogirl...
Ik heb eens in je prof gekeken, en die django is het paard van mijn
tante geweest... Ik weet het denk ik wel bijna 100 % zeker als ik die
foto's zie...
Eerst was het een engels paardje en hij was heel mager enzo...
Daarna heeft mijn tante hem laten omscholen in uhhh, even kijken,
een westernmanege in naja, ik zal het even vragen...
Maar je zag hem gewoon opknappen... Hij vond het een stuk leuker...
Ik heb haar dus even opgebeld om het te zeggen, en ze zegt dat het echt
een "djangostreek" is, hij deed het bij haar ook...
Ik heb er ook op gereden en bij mij deed hij niet zoveel...
Djangogirl, zou je mij kunnen vertellen waar jullie em vandaan hebben?
Wordt er nog western op gereden of weer engels?
|En heeft hij eerst op de voortstede gestaan?
Sorry het is een beetej off-topic, maar ik wil het gewoon even weten zeg
maar... (en mn tante denk ik ook)
Maar wat heb jij voor bas op de manege dan die als een paard een paar
buitjes heeft em gelijk weg wil doen? Lekker uit laten razen...
Ik zal ik aan mn tante vrage wat zij ermee deed als hij zo deed bij haar
okee??
Groetjes Yvon
Als het antwoord van jou trouwens hier wordt weggehaald moet je maar
even pb'en...
Groetjes Yvon

♥ Rewrite the Stars ♥

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:35

biedt je zelf aan bij de instructeur dat je wel zijn vaste ''aanpakker'' wil worden zodra hij weer eens moelijk doet!

bij ons op de vereniging werden pony echt niet weggedaan hoor zodra ze moeilijker werden,maar door gevorderden weer in het gareel gereden..

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Belker, jazzejam, YandexBot en 83 bezoekers