Ezelfans, erger dan paardengekken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Ezelfans, erger dan paardengekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 12:30

Ik ga een weekje stagelopen bij de ezelopvang, lijkt me wel grappig (he jollyhumpy ).
Ik ben benieuwd of ezels en paarden erg op elkaar lijken.Wie overtuigt mij Lachen .
Ik heb een nieuwsbrief van die ezelopvang gezien, die mensen zijn echt super fanatiek, zo was er een herdenkings avond voor alle ezels die hun dat jaar waren ontgaan Verdrietig .En er stond in dat ezel Marloes een nieuwe hartsvriendin kreeg.....Ik dacht dat paardengekken soms al heel ver gingen maar ezelsfans zijn echte dieharts OK dan! .
Die beestjes moeten dan wel erg sweet zijn Lovers toch? *LOL* .Ik vroeg me af, hebben veel van jullie bokkers eigenlijk een ezel? Verward ene zijn ze echt veel dommer dan paarden Tong uitsteken

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:45

Kan het me niet echt voorstellen, haha, maar ieder zn hobby zullen we maar zeggen he..

AR_Directie
Berichten: 39
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: - - -

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:42

Er zijn wel een aantal bokkers die ezels hebben ja Lachen
En ezels zijn helemaal niet dom Knipoog is gewoon een stom vooroordeel die mensen maken, die dieren zijn juist heel slim

Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg - Boeddha

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 17:20

Dat zal ik maandag wel zien dan, hoop ik.Jammer dat je er niet echt op kan rijden...dat zou nog eens een goede school opdracht zijn

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:34

Ezels schijnen ZEER intelligent te zijn. Lijkt me wel erg leuk...die ezels..!!
Ken helaas niemand bij mij in de buurt met ezels (ja, op de kinderboerderij, maar daar kom ik nooit.........).
Veel plezier!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:56

Ezels? Waar waar *LOL* ? Ik ben totaal geen ezelfan hoor Schijnheilig
*grijnz* Mijn grootste liefde heet Anita en is 'n ezel. Het is zo'n schatje.

Ze zijn idd heel erg intelligent. We hebben 2 Anita's op de kinderboerderij, junior en senior. Sr is echt zó slim, iedere grendel gaat open (zelfs die met beveiliging), touwtjes zijn ook zó los, deuren open en dicht. Ja, slim zijn ze wel Haha!

En als er dan zo'n koppie naar je opkijkt met reuzegrote oren en 'n keihard gebalk. Dan smelt je echt weg... Lovers

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:17

waarom mensen ezels dommer/eigenwijzer vinden dan paarden zit in DIT verschil :VLUCHTDIER EN STADIER.

paarden zijn bij angst vluchtdieren en ezels bij angst stadieren(ze blijven dus staan).

ik geef ook altijd dit voorbeeld als ik weer eens moet uitleggen waarom ezels niet dom zijn:er is een weiland en daar staat een paard en een ezel in....een brutale jongen stapt op het paard en geeft een grote schop,wat doet het paard? juist-rennen. dat wil de jongen ook..
dan stapt de brutale jongen op de ezel en geeft een grote schop,wat doet de ezel?juist-niets!

wie is slimmer?

!! ze zijn ook als bergdieren veiliger als paarden!een paard schrikt en springt dus vaak opzij,niet leuk bij een afgrond!

ezels werken alleen op vertrouwen,je kan ze niet zoveel afdwingen als paarden dus ze zijn een stuk moeilijk te beleren(zeker voor paardenmensen).

de ezels die je daar gaat meemaken zie ik persoonlijk als grote knuffelkonijnen!

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 12:11

Bedankt voor de tips mensen!Ik heb er al helemaal zin in.En ik moet dus niet even die onderste klip van de stal deur maar open laten staan blijkt maar weer!

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:29

Hmm... volgens mij moet ik het bovenstaande stukje dan toch even aan Anita jr laten lezen... Die vlucht vaak wel.
"Die motor die langskomt gerocheld/gebromd die is wel heel eng, dus daar moet je keihard voor wegvluchten" *LOL*
Misschien is het wel geen echte ezel ofzo Tong uitsteken

Maar ze rent idd niet op haar allerhardst weg, maar gewoon 'n 'rustig' galopje.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 184 bezoekers