de zadels van www.zadelmarkt.nl is dat wat ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

de zadels van www.zadelmarkt.nl is dat wat ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 00:54

ik ben laatst een site ondekt waar ze nieuwe zadels voor 225 euro kan kopen. heeft iemand ervaring met deze zadels of de spullen van de betrevende site?? hoor t graag


groetjes Natasja


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:56

Gebruik de zoekfunctie eens. Dat is rechtsboven aan 'zoeken' Typ in zadelmarkt en er zullen genoeg topic's te voorschijn komen die over zadelmarkt gaan. De meningen zijn nog al verdeeld. De één vind 't geweldig, de ander kotst het uit.

[RT] zadelmarkt urk ??????
[VMR] Goede zadels bij zadelmarkt.nl ?
[VMR] Zadelmarkt vraagje-> Westernzadels
[VMR] zadelmarkt dekens....ervaringen?
[VMR] Wie heeft er een dressuurzadel van zadelmarkt?
[ITP] de deken van de zadelmarkt
[VMR] zadelmarkt in urk
[AM] ervaringen met zadelmarkt in urk?
[VMR] Heeft iemand een Uncle Tom zadel van zadelmarkt?
[VMR] zadelmarkt.nl Goede zadels???
[VMR] zadelmarkt
[VvdD] bij zadelmarkt geweest (in belgië)
[VMR] zadelmarkt/western/wat vind je van deze zadels?
[VMR] Iemand ooit iets goeds gehaald van ZADELMARKT???
[VMR] zadelmarkt.nl
[VMR] iemand ervaring met zadelmarkt.nl?
[VMR] zadelmarkt.nl? wel doen of niet
[VMR] Tuig van zadelmarkt?
[WN] Zadelmarkt westernzadel geprobeerd
[VMR] zadelmarkt???
[VvdD] Verslag Zadelmarkt: uit de 'winkel' gegooid! <---- aanrader
[VMR] Zadelmarkt zadels ...
[PP] Zadelmarkt dekens.
[WN] Kwaliteit western hoofdstel zadelmarkt?
[BM] Wie wil meerijden naar Zadelmarkt?
[PP] zadel van zadelmarkt nu al kapot
[VMR] Bekend met producten van zadelmarkt?
[PP] Zadelmarkt.nl
[VMR] Wie weet wat van de zadels van De Zadelmarkt??
[VMR] Australian stockzadels, bijv. van Zadelmarkt
[VMR] Wie heeft de waterdichte winterdeken van Zadelmark
[VMR] Springzadels van zadelmarkt? die nieuwe?
[VMR] zadelmarkt??
[VMR] Australian stockzadels van zadelmarkt: ervaringen?
[EA] Advertentie Stockzadels op marktplaats
[EA] Zadelmarkt!
[EA] Wie heeft ervaring met zadels van zadelmarkt.nl?
[VMR] Wie gaat er binnenkort naar Zadelmarkt ?


Zo denk dat dit er wel genoeg zijn, niet?
Ps. Het is niet de bedoeling dat je op al deze (oude) topic's weer gaat reageren. Knipoog

- Offline -

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 01:23

soooo, de lijst wordt steeds langer! Tong uitsteken

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 01:25

En dan heb ik nog niet eens álles geplaatst. Ik vind 't nu wel welles, lijkt mij dat hier genoeg info uit te halen valt.

- Offline -

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 01:39

Hahaha, het prachtige verslag van Chonelly, [***] en mij blijft populair :p
Zouden de mensen van zadelmarkt het zelf al gelezen hebben?

Ohja, op sommige topics lees ik dat de verkopers erg veel verstand hebben van hun producten en dat ze zoveel over zadels weten.
Nou, het kan zijn dat ze in die paar maanden een bijscholingscursus gehad hebben (en bovendien hun assortment hebben aangepast) maar als je zegt dat die mensen verstand hebben van zadels, dan heb je er zelf helemaal geen verstand van...

Tip voor als je een nieuw zadel gaat kopen, of wanneer je je huidige zadel eens beter wil bekijken: http://www.saddlecheck.co.uk/index1.php (engels)
Ook het boekje van Kay Humphries "Saddle Fitting" is een aanrader (kost ongeveer 10 euro). Weet zo gauw geen Nederlands boek uitsluitend over dit onderwerp.

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 01:39

nou in iedergeval bedankt Haha! denk dat ik maar eens met m,n eige ogen moet kijken wat t dan is de anwoorden zijn zo verschillend maar toppie hoor OK dan! maar wat ik inderdaad mis bij de zadels is de garantie heb wel gelezen dat je binne 8 dagen mag ruilen maar echte garantie dat heb ik nergens gezien de dekens zou ik daar zo kopen die zien er primma uit en nouja er zit geen merkje op maar ach das toch niet belangerijk Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 01:48

weet je waar ik nou de schurft van krijg? Dat mensen zoals calippo er kennelijk Lol aan beleven die mensen de grond in te stampen (zo komt het iig over)
Jij vind het niks, prima, klaar...
Het zijn ook maar mensen hoor.
Ik ben er 2 weken geleden geweest, de westernzadels die ik bekeken heb zagen er netjes uit, de stockzadels ook, alleen dat suede ding (stock) vond ik vaag (maar die vond ik oerlelijk, dus verder niet naar gekeken)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 04:05

Zo Stef, dat is een persoonlijke aanval die je daar zet.
Misschien hebben die mensen die de zadelmarkt aanvallen zich iets meer in zadels en zo verdiept, en hebben ze er meer kijk op?
Ik weet het niet hoor, maar ik kan me voorstellen dat ik er weinig bijzonders aan zie als ik daar rondloop, gewoon omdat ik geen idee heb waarnaar ik moet kijken.
Maar om op safe te spelen, laat ik de zadelmarkt lekker links liggen, en ga ik liever naar iemand waarvan ik weet dat hij geen restpartijen opkoopt, maar dat hij serieus bezig is met ruitersportartikelen.

Goedgekeurd onderschrift :)

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 09:30

Citaat:
Zouden de mensen van zadelmarkt het zelf al gelezen hebben?


reken maar van yes, ik ben er een keer of 5 geweest in totaal en ik kan je verzekeren dat ze niet blij zijn met deze negatieve publiciteit!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:00

Ik heb ook een zadel van zadelmarkt gehad (kreeg ik bij mijn paard) en binnen een week was de verf er al af. Misschien had ik net een minder goed zadel. Een vriendin van me heeft er ook een (ander soort wel), zij is er geloof ik wel tevreden mee. Je moet gewoon goed kijken wat je wil, kwaliteit of goedkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:04

Ik denk inderdaad dat ieders mening nu wel bekent is. Eigenlijk zouden we er een samenvatting over moeten plaatsen op bokt, hahaha...maar echt geen nieuwe topics meer hoor, zucht.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:14

1 + 1 = 2 dat een goedkoop zadel minder lang mee gaat als een duur.
Of het nu van zadelmarkt komt of niet.

Er word gewoon goedkoper leer, goedkoper stiksel, goed kopere vulling gebruikt.

Voor een hoofdstel zou ik het bij zadelmarkt of waar ook goed aandurven.
Voor een zadel niet.
En dan kijk ik niet naar mijn eigen kont, maar naar de paardenrug.
Die is o zo gevoelig en het paard kan niet zeggen wanneer er wat mis is.
Dus op een zadel beknibbelen zou ik nooit doen.

glowy2

Berichten: 4
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: slikkerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:27

Okee het word dan waarschijnlijk niet op prijs gesteld dat ik nu nog reageer maar ik doe het toch.
Ik vind het een hoop gezeik over die zadelmarkt en ik wil dan ook maar even zeggen dat ik dik tevreden ben.
Mijn vriendin heeft haar zadel nu 3 jaar en het ziet er perfekt uit niks geen trammelant er mee gehad.
Ik heb sinds 2 weken een haflinger gekocht en mijn zadel bij de zadelmarkt in vlissingen gekocht.
het eerste zadel een stock was verkeerd op gevuld wat mij ook al eens bij hypora is overkomen maar het was geen probleem ik kon het gewoon terug brengen.
nu heb ik een week lang een dresseurzadel wat perfect is maar nu blijkt mijn haflinger spat te hebben en moet ik dus weer afstand van haar nemen en haar terug brengen naar de fokker.
ik heb de zadelmarkt gebeld en het was geen probleem ik mag het GEBRUIKTE zadel terug brengen en zodra ik een nieuw paardje heb een goed passend zadel weer komen halen.
Tevens hadden de mensen van vlissingen genoeg verstand van de zadels dit omdat ik iemand met goed verstand van zadels heb mee genomen.
en de service die ik van hun heb gehad is bij veel zaken ver te zoeken.
dus ga hier niet verder zitten zeiken hoe slecht ze zijn als je dat vind hou gewoon je mond want dan heb je het alleen van horen zeggen en als je een zadel nodig heb en je kan er een hoop geld aan uit geven doe dit dan maar zeik deze mensen niet af.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:42

glowy2 schreef:
Okee het word dan waarschijnlijk niet op prijs gesteld dat ik nu nog reageer maar ik doe het toch.
Ik vind het een hoop gezeik over die zadelmarkt en ik wil dan ook maar even zeggen dat ik dik tevreden ben.
Mijn vriendin heeft haar zadel nu 3 jaar en het ziet er perfekt uit niks geen trammelant er mee gehad.
Ik heb sinds 2 weken een haflinger gekocht en mijn zadel bij de zadelmarkt in vlissingen gekocht.
het eerste zadel een stock was verkeerd op gevuld wat mij ook al eens bij hypora is overkomen maar het was geen probleem ik kon het gewoon terug brengen.
nu heb ik een week lang een dresseurzadel wat perfect is maar nu blijkt mijn haflinger spat te hebben en moet ik dus weer afstand van haar nemen en haar terug brengen naar de fokker.
ik heb de zadelmarkt gebeld en het was geen probleem ik mag het GEBRUIKTE zadel terug brengen en zodra ik een nieuw paardje heb een goed passend zadel weer komen halen.
Tevens hadden de mensen van vlissingen genoeg verstand van de zadels dit omdat ik iemand met goed verstand van zadels heb mee genomen.
en de service die ik van hun heb gehad is bij veel zaken ver te zoeken.
dus ga hier niet verder zitten zeiken hoe slecht ze zijn als je dat vind hou gewoon je mond want dan heb je het alleen van horen zeggen en als je een zadel nodig heb en je kan er een hoop geld aan uit geven doe dit dan maar zeik deze mensen niet af.


He, zadelmarkt themself reageren!! Schijnheilig

Ik had er een waardeloos zadel vandaan, koop liever een 20 jaar oud zadel... Maar ieder zo z'n meug!! Haha!

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:14

glowy2 schreef:
dus ga hier niet verder zitten zeiken hoe slecht ze zijn als je dat vind hou gewoon je mond want dan heb je het alleen van horen zeggen en als je een zadel nodig heb en je kan er een hoop geld aan uit geven doe dit dan maar zeik deze mensen niet af.


Er zijn anders genoeg mensen die uit (slechte) ervaring spreken over de Zadelmarkt, mogen die dan ook niks slechts zeggen?

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:23

Ben er ook eens zelf gaan kijken,of ze er verstand van hebben?
Misschien wel.
Maar die man in Vlissingen doet het puur als hobby heeft hij mij verteld.
Zelf heb ik er geen zadel gekocht.

And then she realized nothing would change...

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:30

Dat van die goedkope vulling klopt wel. Mensen bij een vriendin van me op stal hebben een zadel daarvandaan (en dekje en hoofdstel). De kussens van het zadel zijn na minder als een half jaar al 'solid', geen vering meer; en er zitten allemaal kleine bobbels op. Ik zou het zelf niet kopen, maar misschien als je zelf niet zo vaak rijdt, is het wel een goedkope oplossing..?

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:38

Ik denk dat je gewoon zelf daar moet kijken, volgens mij kunnen SOMMIGE dingen wel gewoon voor af en toe recreatief gebruik ofzo, maar ik ben er zelf niet geweest, dit uit verhalen, mag er dus eigenlijk niet over oordelen Schijnheilig

-

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:40

glowy2 schreef:
Okee het word dan waarschijnlijk niet op prijs gesteld dat ik nu nog reageer maar ik doe het toch.


Dat je een oud topic hiervoor moet gebruiken zeg...

- Offline -

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:42

Gulpje"]
[quote="glowy2 schreef:
dus ga hier niet verder zitten zeiken hoe slecht ze zijn als je dat vind hou gewoon je mond want dan heb je het alleen van horen zeggen en als je een zadel nodig heb en je kan er een hoop geld aan uit geven doe dit dan maar zeik deze mensen niet af.


Er zijn anders genoeg mensen die uit (slechte) ervaring spreken over de Zadelmarkt, mogen die dan ook niks slechts zeggen?
[/quote]


precies.. dit heet een forum, waar mensen hun mening mogen geven.. of het nou positief of negatief is.. Slim
mening is persoonlijk.

Clown Clown Clown *LOL*

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:42

Meyke : MEE EENS Haha!

-

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 16:57

hier mag een slotje op wat mij betreft Haha! ik heb genoeg info gehad ik ga geen zadel bij zadelmarkt kopen Bloos ik krijg er een van m,n ventje OK dan! een merk zadel zit ik altijd goed Knipoog

Trotse mamma van een prachtige dochter Lianna Louisa geboren 2 aug 2010

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:07

O da's nog niet bewezen hoor Udinae, je hebt ook merkzadels die verrekte beroerd op een paardenrug liggen....

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 17:20

bedoel alleen dat ik geen zadel bij zadel markt niet omdat ze zeggen dat ze slecht zijn want voor een kinder en mensen die weinig rijden zijn het primma zadels maar voor intensief gebruik zijn ze niet goed genoeg voor mij ben namelijk wat zwaarder tuurlijk zullen er heus wel goede zadels tussen zitten maar ik vind het erg ver om eleke keer daar heen te rijden moet ik het al aan m,n vriend gaan vragen of hij me wil brengen want heb geen rijbewijs word op den duur wel een erg duur grapje en bovendien als ik in een ruitersportzaak een nieuw zadel koop krijg je er een opvul beurt bij en het is in de buurt 15 min fietsen en ik ben er snap je me nu Verward

Trotse mamma van een prachtige dochter Lianna Louisa geboren 2 aug 2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjelle1992, sterregoud, Unravelation, Wieke en 109 bezoekers