wandelingen aan de belgische kust

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quatsch

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: De Panne België

wandelingen aan de belgische kust

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 13:48

Wie heeft er zin om een wandeling te maken aan de Belgische westkust tijdens de paasvakantie. Kan gebeuren met eigen paard of met een manègepaard. Wandeling duurt +/- 5 uur langs de duinen en op het strand van Oostduinkerke (B) tot in Bray-Dunes (F)
Aantal deelnemers beperkt tot 20 ruiters.

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 16:22

Ik heb zin Haha! 't Is al lang geleden dat ik nog een strandrit gedaan heb dus... Ik zou een paardje moeten huren, is het de bedoeling dat dit bij de Drie Vijvers gebeurt?

quatsch

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: De Panne België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 20:12

vertrek en aankomst is in de manege "ter duinen" guldenzandstraat, oostduinkerke; de wandeling zou gaan naar manege "peerd" of de "drie vijvers" in beide maneges kan men middagmalen; verdere inlichtingen uur van vertrek en dergelijke volgen later .

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:40

Ik zou heeeeeeeel graag meegaan.
Als ik vervoer vind voor Ushi, neem ik haar mee.
Maar anders ga ik gewoon mee op een manegepony *LOL*

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 03:09

In het laat nog even een reactie van mij: als ik kan, kom ik mee, mèt eigen paard!

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:11

kzou heel graag meekomen(bedankt Tong uitsteken ) he tzal dan wel met een manegepaard moeten zijn want mijn merrie moet veulenen in mei,wanneer is dat weer paasvakantie? Bloos (ik ben een werkende mens)hopelijk valt het dan niet juist op het tijdstip dat het veulen er allicht aan moet komen Bloos! ik denk ook niet dat pretty een 5 urige rit zou volhouden,enfin ik doe dus mee onder voorbehoud en wacht op verdere info.
als iemand dicht bij me woont,mag die gerust meerijden tot in oostduinkerke en terug,laat maar weten Knipoog

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:02

*meldt*
En niet met eigen paard, gebrek aan vervoer en ik denk niet dat Lennon een 5u durende rit apprecieert, de langste ritten die we maken zijn er van 1-1.5u Haha!

Ik kom hier wel piepen voor verdere details en datum e.d., maar ik zou heel graag meewillen.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:18

Ik doe mee!
Vorige keer was ook een wandeling aan zee, maar 3 uur, was ook wel leuk! Lachen

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:43

Anjatjeuh schreef:
Ik zou heeeeeeeel graag meegaan.
Als ik vervoer vind voor Ushi, neem ik haar mee.
Maar anders ga ik gewoon mee op een manegepony *LOL*


Anja, misschien moeten we samen een twee-paards trailer huren en iets regelen? Zo ver wonen we niet van elkaar...

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:04

als ik vervoer vind ga ik ook zeker mee!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:09

Lijkt me ook wel leuk maar quanta kosta ?? Want dit lijkt me nl. erg duur Tong uitsteken.We kunnen altijd met de trein gaan he Vanity Haha!.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:00

Idra"]
[quote="Anjatjeuh schreef:
Ik zou heeeeeeeel graag meegaan.
Als ik vervoer vind voor Ushi, neem ik haar mee.
Maar anders ga ik gewoon mee op een manegepony *LOL*


Anja, misschien moeten we samen een twee-paards trailer huren en iets regelen? Zo ver wonen we niet van elkaar...
[/quote]
Jaaaaaaaaaaa, ushi in de trailer met beroemde Licor Tong uitsteken

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 09:02

Als we nu eens met concrete dingen komen...
Prijs, datum, wie wel en wie niet e.d.
Want anders loopt dit topic toch weer af zoals de vorige, veel ideëen en weinig actie Haha!
Zou zelf wel wat meer initiatief willen nemen, maar heb er helaas de tijd niet voor: examens Boos!

Bijke

Berichten: 2540
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Tienen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 10:29

Weet je hoeveel het kost met manegepaard? Ik zie het wel zitten, maar de kosten moeten te overzien zijn...
Ik zal ook alleszins nar zee moeten met de trein en dan nog de kusttram zeker?

Satine

Berichten: 924
Geregistreerd: 11-12-03
Woonplaats: Heist-op-den-Berg - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 10:43

Ik wil ook wel komen, maar zoals verschillende anderen wil ik graag eerst de prijs eens weten. (Zal namelijk ook een paardje moeten huren.)

Veel liefs -x-

quatsch

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: De Panne België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 10:45

De prijs voor de wandeling zou met een manègepaard op 40 à 50 Euro komen zonder middagmaal. Met eigen paard kost deze wandeling jullie niks behalve het middagmaal. Het middagmaal is vrij, wens je je picknick meebrengen is ook goed. Bij deze wil ik er toch bijvertellen dat jongens, mannen eveneens welkom zijn.
Datum van de wandeling : Zaterdag 17 april 2004 met vertrek te 10.30 uur in de manège Ter Duinen, Gulden Zandstraat te Oostduinkerke.
UITERSTE INSCHRIJFDATUM : 30 MAART 2004
Opgepast maximum aantal deelnemers : 20 personen (zoniet wordt de groep veel te groot en is er geen plezier meer aan)
Wil jullie er attent maken dat paarden op het strand steeds nerveuzer zijn dan in de duinen, door de enorme vlakte.
Laatst bijgewerkt door quatsch op 23-01-04 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 11:41

Ik zal normaalgezien wel meekunnen denk ik, maar twijfel nog of ik Ushi zou meenemen Scheve mond
Volgens mij is ze nog nooit op het strand geweest, en ze is zoizo al heel gestrest, mss word dat te veel voor haar.
Ik zal zeker probere mee te gaan, eventueel op manegepony als die een beetje fatsoenlijk zijn.

quatsch

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: De Panne België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 18:58

Omtrent de manègepaarden kan ik er jullie bijvertellen dat deze tijdens de paasvakantie is prima conditie verkeren. De meeste hebben een ganse winter mogen buitenstaan in de wei, vandaar ook dat ik de voorlaatste dag van de vakantie heb genomen om deze rit te organiseren daar met wilde paarden op stap gaan is ook niet leuk is en voor de ruiters en voor de begeleiders.

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:56

kzou graag meegaan,mn merrie moet dan nog 2 weken dragen en staat toch op rust de laatste maand
alleen.. khoop dat ik da ga vinden alleen,daarom dat er gerust iemand meemag,niemand die in de buurt van roeselare woont? Tong uitsteken
kvind het wel jammer dat ik een manegepaard moet nemen,ik rijd al 9 jaar op mijn paard en doe regelmatig strandritten met haar,en das geweldig! van mij mogen ze gerust wat fitter staan hoor, kga het eerder jammer vinden als ik dan op zo een mak paard zit(alhoewel ik weet dat er soms wel andere tussenzitten Knipoog )
waarom heb ik geen 2 paarden? Haha!

quatsch

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: De Panne België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 01:58

Wel de weg naar de manège "Ter Duinen" in Oostduinkerke is vrij eenvoudig t.t.z. komende van de autosnelweg E40, afrit Oostduinkerke richting Oostduinkerke, eerste verkeerlichten rechtdoor, tweede verkeerslichten rechtdoor richting Oostduinkerke - Bad, +/- 500 meters verder links inslaan (op de hoek bevindt er zich een hotel Beau Site), +/- 1 km verder ziet U de manège.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:29

Dutske woont ook in Roeselare Knipoog Ik woon er niet ver vanaf Haha!

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:53

ik ken dutske,die rijd in dezelfde manege Knipoog maar ik denk niet dat zij mee zal mogen gaan. ik weil je ventueel wel komen halen daar in kooigem hoor,aan de hand van een heeeeel uitgebreide wegbeschrijving,laten we zgegen van de rijksweg in rumbeke Haha! zou wel leuker zijn met zn tweetjes in de auto,maar kom jij nu met paard of zonder?

amargith
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Tienen (belgië)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:12

mmmm dat zie ik ook wel zitten. Wandeling in de duinen, maar zal ook met manegepaard zijn, zie ni zitten Donder naar daar te kunnen vervoeren.
Reken mij er dus ook maar bij. Joepieeeeeee OK dan!

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 22:38

Spikkel schreef:
Lijkt me ook wel leuk maar quanta kosta ?? Want dit lijkt me nl. erg duur Tong uitsteken.We kunnen altijd met de trein gaan he Vanity Haha!.

ikke ook!!!! en euh, vervoer vinden we wel! want die meeting lijst moet echt eens groter worden!


miss iemand uit brasschaat met auto? of moet ik papa inlichten Haha! Tong uitsteken

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:09

Bij nader inzien weet ik niet of het wel een goed idee is om Licor mee te nemen, omdat een groep van 20 paarden nogal groot is...
Ik denk nog na!