meisje zoekt stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

meisje zoekt stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 18:59

eey mensen ik ken een meisje van twaalf die wil dolgraag een paard ze mag dan ook bij ons rijden ze mag alleen ene eigen paard hebben als de stalling goedkoop is en vlakbij leeuwarden is wie kan mij daarbij helpen Verward want vindt het erg sneu Scheve mond


Charaz

Berichten: 24276
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:10

weten de ouders wel dat het paard ook ziek kan worden, entingen nodig heeft, wormenkuren, spullen?

lijkt me niet verantwoordelijk om een meisje van 12 een pony te geven zonder verantwoordelijke ouders.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:23

Of ben je misschien zelf dat meisje Knipoog

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:31

neej dat is ze niet denk ik.
lees haar profiel, ze hebben thuis 4 friezen dus ik denk niet dat je dan zo'n berichtje hier neer zet.
Maar het lijkt me wel onverantwoordelijk als je een pony koopt moet je niet gaan bezuinigen, op de noodzakelijke dingen!

het heeft van alles nodig:
veearts
hoefsmid
wormenkuur
tuig oa. borstels
stro, hooi, misschien krachtvoer

nee je moet er goed over nadenken voordat je een paard neemt!!

Party!! love is a feeling u feel,that u feel a feeling u've never felt before Party!!

Check mah pro update

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:31

Als ze al geen geld hebben voor de stalling, wat moet ze dan met een paard?

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 20:04

ze heeft wel geld voor stalling en ze heeft heel veel gespaart en die dingen die e rbij komen heb ik haar allemaal wel verteld hoor alleen ene meisje van twaalf heeft genoeg verstand om een paard te verzorgen ze kan ook met onze paarden omgaan en ik help haar er bij ik heb een persoonlijk gesprek gehad met haar ouders en hunn uitgelegd wat er bij komt kijken ze vonden het goed als de stalling maar niet te duur is en dichtbij leeuwarden is

paarden spreken maar we luisteren niet altijd color]
[color=#408000]
profiel vernieuwd neem gauw een kijkje

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 20:07

en ik help haar daarbij ik regel de veearts voor haar de hoefsmid ik maak de afspraken voor haar ze gaat mij bellen als e rwat is en mn zusje ik wil alleen weten wie er een stalling weet de rest ken ik allemaal

paarden spreken maar we luisteren niet altijd color]
[color=#408000]
profiel vernieuwd neem gauw een kijkje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:18

Uhm, ik heb ook geld voor een paard en voor stalling, maar tot daar aan toe. Je moet toch je maandelijks budget stellen wat dat betreft. Ik zou ook niet naar een stalling duurder dan 250 per maand gaan hoor.... Dit verhaaltje wordt bij iedere topic dat ertoe leidt opgedreund. Reageer nou eens gewoon op een topicvraag en begin niet bij alles zo'n verhaaltje op te dreunen. Als dat meisje n dr kop heeft een pony te kopen doet ze dat toch wel en zeg niet dat ik ervoor ben kleine meisjes zomaar paarden te geven.

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 21:44

jah ik geef je compleet gelijk,maar dat meisje weet zelf wel wat er bij komt kijken dat heb ik haar uitgelegd.
ik vroeg alleen of iemand een stalling heeft die in de buurt van leeuwarden is,het enige wat ik krijg is een aankoop van een paard komt ij kijken........... jah snap ik en zei ook ik vraag alleen een stalling in de buurt de rest komt op onze rekening en word in termijnen terug betaald Knipoog

paarden spreken maar we luisteren niet altijd color]
[color=#408000]
profiel vernieuwd neem gauw een kijkje


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:46

kan ze niet beter op zoek gaan naar een verzorgpony? wel de lusten en niet de lasten!
een eigen pony is een super kostbare zaak en niet te doen als je ouders niet volledig achter je staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:18

Wij hebben hetzelfde tegen onze dochter gezegd: jij zoekt een weiland en dan komt er pas een pony.
Kwestie van kijken hoe zelfstandig en vastbesloten ze was. Binnen een maand had ze drie weides "geregeld", tewijl ze eigenlijk heel verlegen is en (aan een vreemde) bijna niets durfde te vragen. OK, wij hebben een aantal mensen aangewezen van wie we wisten dat ze plek hadden, maar ze moest het zelf gaan vragen.
Ik vind het dus een beetje hard om meteen te concluderen dat ze geen geld hebben.
Helaas woon ik niet in de buurt van Leeuwarden, dus kan ik verder niet helpen maar toch: veel succes.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:48

Marreke schreef:
Ik vind het dus een beetje hard om meteen te concluderen dat ze geen geld hebben.


Ik zeg niet dat ze geen geld hebben, maar of ze een paar honderd euro per maand willen besteden aan dochters pony is een tweede vraag.

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 00:41

en dat wil ze zoals ik zei ze zoekt een stalling in d ebuurt van leeuwarden de kosten nemen wij op ons dat word netje terug betaald beetje bij beetje wij zelf hebben ook paarden 4 ze zoekt alleen een stal groetjes

paarden spreken maar we luisteren niet altijd color]
[color=#408000]
profiel vernieuwd neem gauw een kijkje

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 00:41

en dat wil ze zoals ik zei ze zoekt een stalling in d ebuurt van leeuwarden de kosten nemen wij op ons dat word netje terug betaald beetje bij beetje wij zelf hebben ook paarden 4 ze zoekt alleen een stal groetjes

paarden spreken maar we luisteren niet altijd color]
[color=#408000]
profiel vernieuwd neem gauw een kijkje

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 11:12

In Burgum half uurtje van Leeuwarden is er een pension stal van €160 in de maand incl. stro, voer

Party!! love is a feeling u feel,that u feel a feeling u've never felt before Party!!

Check mah pro update

ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:58

waaa dootjuuh GEBRUIK LEESTEKENS...ik begrijp er geen kont van..Ik woon niet in de buurt van leeuwarden maar zijn daar niet genoeg kleine boertjes in de buurt die wel n plekkie hebben? Haha!

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

AR_Directie
Berichten: 39
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: - - -

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:45

Ga een rondvragen bij wat boeren in de omgeving. Er heeft er vast wel een een plekje over Lachen

Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg - Boeddha

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 21:46

owwwwwwwwwwwww sorry, Bloos! dat komt omdat ik op msn nooit leestekens gebruik, dus ik typ maar wat door.
Maar waar is dat dan in Burgum? want dat is een hele redelijke prijs!!!
eey bedankt OK dan! voor het waarschuwen van de leestekens! zal rekening mee houden Haha! groetjes

paarden spreken maar we luisteren niet altijd color]
[color=#408000]
profiel vernieuwd neem gauw een kijkje

ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:22

Is goed joh!Ik ben zelf ook een verslaafde MSNer(schaam).Haha...maar ik hoop dat je een stal voor je vriendin vindt!

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 bezoekers