Haas van mijn rug?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 23:08

Er rijdt al een tijdje een haas mee op mijn rug, een angsthaas Haha! Maar ik lijk er nu toch verdomd doorheen te komen!!! Vooral rijden op een vreemde plek met vreemde paarden om mij heen vind ik eng.

Maar vorige week heb ik dus bij Jos al heerlijk gereden en vanavond bij Barry en Mehlika meegedaan aan de training. Het ging super, ik loop gewoon op wolkjes. Mac was super braaf en deed heel goed zijn best. Ik heb nog nooit zo lekker gegaloppeerd met hem. Barry vond ook dat Mac heel mooi liep en dat het er allemaal gecontroleerd uitzag Cool

Ik heb besloten dan ik meer tijd ga vrijmaken om paard te rijden. Ik heb een super beestje met talent en zelf krijg ik er ook steeds meer lol in Party!!


mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:17

je hebt het super gedaan marianne!!!
Ik moet zeggen dat het je niet aan te zien was, dat je zo nerveus was. Ik vond het er zeer netjes uitzien en Mac is zeker een paard waar je nog ver mee kunt komen. Starks staan we je allemaal langs de kant aan te moedigen op het NK!!!!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 23:22

hahahaha het NK van 2006 zeker!! Kan ik in 2008 meteen meedoen met de Olympische Spelen.

Het was weer leuk mehlika. Volgende keer doen we graag weer mee. Als jij dan die pleasure-geit van je wat harder laat gaan hoef ik je niet steeds in te halen }>

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:28

Nou, vooruit, zal ik de volgende keer een reinertje rijden, ga ik wat harder....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:30

Super! Ik hoop voor je dat je de volgende keer dat je opstapt nog precies weet met wat voor grijns je de laatste keer afgestapt bent, dat helpt!
En als Mac het paard is waar jouw man in Amersfoort op reed, dan is het idd zeker de moeite waard, zag er uit als een eerlijk en hardwerkend dier. Go for it!!!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 00:25

Marianne, wat fijn om te lezen.
Ik hoop de we met zijn allen, jou een beetje kunnen helpen.
want paardrijden is LEUK Party!!

_________________
"saddle up, and follow your dreams"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jos op 2001-11-11 23:32 ]</font>

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:23

Mar, hoe meer je met Mac doet hoe meer je hem gaat begrijpen en op hem zult gaan vertrouwen. Daarmee zal je angst vanzelf afnemen. Mac is een geweldig paard en lief ook Knipoog jullie vormen een goede combi samen Lovers

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:48

Ik heb niets gemerkt van een haas op je rug tijdens de clinic bij Jos, je weet het dus goed te verbergen Knipoog !
Maar ik ben blij voor je dat je je vertrouwen weer een beetje terug vindt en nu hoef je alleen nog maar te genieten Party!!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:35

Het lijkt wel of ik mezelf hoor praten; Ik heb ook een hele tijd zo'n naar beestje (angsthaasje) met me meegedragen. Maar nu met mijn huidige paardje heb ik het een en ander overwonnen. En dan na te gaan dat ik het eerst niet aandurfde, omdat 'ie 'zo jong is'. Haha!

Op welk paard reed jij zondag mee, Marianne? Was weer leuk, he? Maar ik hoop één ding: dat Mehlika zich aan d'r woord houd en de volgende keer een driftig reinertje pakt ofzo. Moest steeds mijn knipperlicht uitdoen om haar weer in te halen......

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 20:42

Hoi Arianne,
ik reed op dit paard :
Afbeelding Ik was nogal veel aan het inhalen zondag Haha!

Ik heb het ook aan Mac te danken dat ik er weer lol in heb. Op ons andere paard, Rainbow (die was er ook zondag) durf ik niet. En Rainbow hadden we eerst. Ik had me er al bij neergelegd dat ik te bang was om paard te rijden. Geestelijk was ik er al mee gestopt. En toen leerde ik Mac kennen.

Ik voelde direct dat hij me er doorheen zou helpen. Een magisch gevoel. En dat terwijl hij toen pas 2,5 was en zo groen als gras. Niet direct wat ik in gedachten had bij het zoeken naar een paard. Ik wou zo'n paard van de schillenboer, die nergens meer van schrok. Maar ik kwam dus thuis met een 2,5 jarig ruintje, dat ook (bijna) nergens van schrikt. Mac is het fijnste paard van de wereld. Hij vergeeft je alles, is leergierig, eerlijk en lekker sullig af en toe.

Deze zomer heb ik voor het eerst onbevangen heerlijke lange buitenritten gemaakt. Maar 8 van de 10 keer zit ik er toch hyperventilerend op. Niet thuis in de bak, maar wel buiten en op vreemde plekken. Slaat nergens op want Mac heeft nog nooit iets engs gedaan. En daardoor groeit mijn vertrouwen langzamerhand. Ik moet gewoon veel meer rijden, maar ja mijn baan en woon/werk verkeer laten dat niet zo toe. (Ik was vanmorgen dus 4 Extreme duivel uur Extreme duivel onderweg naar mijn werk!!!)


Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:04

Het ging ook heel goed zondag, gewoon veel meenemen en doen, zullen volgende keer weer voor groom spelen hoor Pling Pling

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:39

Ik vind het leuk dat ik nu weet tegen wie ik praat (schrijf!). Ik vond het ook heel erg leuk om met anderen pleasure te rijden. Ik wist niet dat er een angsthaas met je meereed. Het was niet duidelijk te zien! Volgende stap is om gezellig een keer naar boshuis drie te rijden.

groetjes Ilona

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 22:45

Emmy, ik weet niet of Harold nog wel vals zingende grooms mee wil nemen hoor Haha! En volgende keer moet je zelf natuurlijk ook weer meerijden. En dan gaan we ook nog een keer bij Ilona oefenen!

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:35

Vals zingen, ik????? en dan nog wel op country-music Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Volgende keer gaat Belle wel mee, denk ik.
Ging vandaag heel goed en dat voor de eerste keer sinds zo'n lange tijd dat ze niet onder zadel geweest is, braaf was ze.
okay Mac is jouw super paard maar Belle toch wel de mijne Lachen Lachen
We boffen maar!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 39 bezoekers