Startkaart niet meer geldig????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Startkaart niet meer geldig????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 12:50

Een vriendin van mij heeft afgelopen paar maanden met haar paard in het Z2 gestart. Daar had ze al winstpunten in, maar is wegens een blessure langere tijd uit de running geweest.

In het Z2 heeft ze nu ca. 7 winstpunten behaald, waarvan de laatste 5 in de afgelopen 2 maanden.
Nu kreeg ze gisteren een brief van de KNHS, dat haar startkaart niet meer geldig zou zijn.
Bij de club is niets opgeheven en ze heeft gewoon een startkaart van 2003 gehad.

Ze dreigen bij de KNHS, dat haar WP nu niet geldig zijn. Hebben zij een poot om op te staan?
Heeft iemand ook zoiets dergelijks meegemaakt en wat is er toen gebeurd?

Toos paardloos


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:51

stuur maar een kopietje van die startkaart toe, en vraag maar eens hoe ze dat kunnen verklaren Extreme duivel

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 12:55

Hee, da's alweer een goeie. Dat kan ze evt. ook per fax doen en dan meteen bellen met de betreffende idioot die die brief heeft opgesteld. Ik zal het haar straks meteen melden!

Toos paardloos

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:04

Goh, het gaat weer lekker met de KNHS!

Ik had gehoopt dat ze voor 2004 misschien wat goede voornemens zouden hebben, en misschien zelfs zouden waarmaken Bloos

Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:09

biepp schreef:
Goh, het gaat weer lekker met de KNHS!

Ik had gehoopt dat ze voor 2004 misschien wat goede voornemens zouden hebben, en misschien zelfs zouden waarmaken Bloos
whuhahahaahaha Biepp in actie Tong uitsteken

ja ik denk ook dat een kopie sturen en bellen een goede actie is.... maar de KNHS kennende zullen ze dat over 5 jaar nog niet snappen

(*lees: mijn ma zit al 3 of 4 jaar achter onze ponyclub lijst aan, er staan nog leden op die dr al 3 jaar afzijn ....*)

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:26

Hm, ik heb iets vergelijkbaars... ik blijk dus niet gevonden te kunnen worden in de 'database' daar, en nu sta ik dus zonder winstpunten geregistreerd als nieuw lid.
Bel ik op, kunnen ze echt niks vinden. Ik heb dus 14 jaar lang voor jan met de korte achternaam wedstrijden gereden!!

Ik kon de protocollen faxen, dan zou de betreffende mevrouw me inschalen.
Ik heb dus dik in de 200 protocollen naar de KNHS gefaxt Haha! Haha! en ze niet op volgorde gelegd... ben benieuwd of het goedkomt!

Startkaart wordt automatisch verlengd tenzij je hem opzegt. Ik denk niet dat ze zomaar die wp kunnen schrappen!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:29

Dat heb ik afgelopen jaar ook 2 keer gehad,
startkaart was niet actief.
Bij mij was het trouwens wel heel makkelijk op te lossen, een belletje om te vragen waar het probleem zat, dat schriftelijk even bevestigen en klaar.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 13:34

Maar Sjuimpje, hoe kun je nou een startkaart hebben (wat meestal zegt dat je een actieve wedstrijdamazone bent) en dat die dan niet actief is... Ikke niet meer snappen... Ligt het nu aan mij of aan de KNHS?

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:02

Dat is wel heel raar. Ik heb 3 jaar geen startkaart meer gehad. En ga nu beginnen bij een andere club in een totaal andere regio en mijn gegevens hadden ze wel nog bij de KNHS. Ik had wel een kopietje van mijn oude startkaart bij de aanvraag gedaan dus misschien is een fax met de startkaart van 2003 inderdaad een goed idee.

Ik hoorde laatst dat de KNHS in grote financiële problemen zit? Dat alles slecht geregeld zou zijn. Hebben nog meer mensen dat gehoord?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-04 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:03

ja, dat is ruim bekend katrien. Vandaar de tariefsverhogingen van zo'n 15 %.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:16

Lielle schreef:
ja, dat is ruim bekend katrien. Vandaar de tariefsverhogingen van zo'n 15 %.

Ik had geen idee meer van de prijzen omdat ik in 2000 voor het laatst bij de NBVR heb gereden. 15 % is best fors.
De fusie is dus niet zo'n succes geworden lijkt het wel?
Wat zou er nu gebeuren als de KNHS echt over de kop gaat?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:45

Katrien schreef:
Wat zou er nu gebeuren als de KNHS echt over de kop gaat?


Daar wil ik liever niet achterkomen, denk dat je dan pas echt bende krijgt!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:55

biepp schreef:
Goh, het gaat weer lekker met de KNHS!

Ik had gehoopt dat ze voor 2004 misschien wat goede voornemens zouden hebben, en misschien zelfs zouden waarmaken Bloos


Hebben (of hadden misschien nu al) ze ook
Cool in het voorwoord van de laatste Paard & Sport stond daar iets over..

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:00

Bij mij ging het de eerste keer om een rekening die ik weigerde te betalen,
ze hadden zonder te vragen een kopie startkaart opgestuurd.
Na een paar maanden werd ik op nonactief gezet Haha!
De 2e keer was 3 maanden geleden,
Zep had voor Ozep een startkaart aangevraagd en had achter zijn naam de S van Sjuimpje geplakt (Of was het de S van Suzanne? Haha! ),
een paard man niet onder 2 namen gestart worden (Ozep en Ozep S dus) en ipv dat ze dat verteden bij het aanvragen, werd de mijne dus weer zonder pardon inactief gemaakt.

Vaak staat er een doorkiesnr op de brief, daar kunnen ze je precies vertellen waarom ze de kaart inactief hebben gemaakt.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:00

Missouri schreef:
Ik kon de protocollen faxen, dan zou de betreffende mevrouw me inschalen.
Ik heb dus dik in de 200 protocollen naar de KNHS gefaxt


OK dan! }> ~~}>

Super actie. Ik moet lachen om het beeld van de fax die maar protecollen uit blijft spugen, en de godvergeten puzzel die ze daarna hebben daar om alles op volgorde te krijgen. 't is ook wel bizar hoor, 14 jaar (!) een startkaart gehad en wedstrijden gereden en dan niet eens bekend bij de KNHS?

Wel een goede les om alle protecollen te bewaren trouwens!

Ik houd m'n hart vast. Ik ga binnenkort een endurance-startkaart aanvragen. Schijnt ook al zo'n feest te zijn...


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:59

pff de knhs gat lekker zeg!

mn moeder regelt alle betalingen van onze PC en LR en hoevaak ze bij de knhs al dingen fout hebben gedaan, vooral als t gaat om nieuwe leden aanleden of anderen afmelden

en ik heb nu 4 jaar geleden mn startkaart voor Destiny(pony's) opgezegd, kreeg ik een rekening van! dus mn moeder gebeld, gezegd dat ik 21 ben en dus onmogelijk bij de pony's kan zijn gestart!
en als ik het combinatie nummer van destiny en mij intyp bij de opvraag van de standen dan kent ie t nummer niet, dat klopt want hij is opgezegd, maar een rekening sturen kunnen ze wel, na 4 jaar!

en wp's niet bijwerken en dan brieven sturen dat je onterecht bent gestart(al bij 4 clubgenoten gebeurt afgelopen jaar)
en dan nog het lef hebben om de tarieven te verhogen, is bijna net zo erg als de NS, treinen rijden slecht, maar zijn wel bijna onbetaalbaar Lips are sealed

ik wil de NKB terug!!!!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:57

Mij hadden ze gekoppeld aan compleet andere (tuig)paarden.
Mijn mengegevens zijn wel blijven staan maar al mijn dressurgegevens zijn vervangen door tuigpaarduitslagen Verward
Omdat ik geen protocollen meer had staat nu alles gewoon weer op 0.
Vind ik ook niet zo erg omdat ik al jaren niet meer gestart ben Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:56

Kan ik me wat bij voorstellen Lia,
maar zoals bij Missouri, die meerdere paarden Z heeft gehad, is het natuurlijk wel van belang.
Nu zou ze een nieuw paard weer verplicht eerst het B moeten doorrijden, terwijl ze hem anders zo het Z in zou kunnen rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:03



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 42 bezoekers