Provinciewinnaar supermarkt van het jaar...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Provinciewinnaar supermarkt van het jaar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 17:08

We hebben vorig jaar meegedaan aan de eerste ronde van de supermarkt van het jaar verkiezing, de provincieronde.

Al het schoonmaken, het gezeur en de jury-inspecties kwamen ons op het laatst de neus uit.

Maaaaarrr.... niet voor niets dus!

Vandaag werd ik door de bedrijfsleider meegesleurd naar voorin de winkel. "Ehm Dennis, ik was bezig met het opruimen van een gevallen fles wijn...." "Maakt niet uit, doe je straks maar!" Ik: Verward Er werden nog wat medewerkers mee naar voren geroepen en daar bleek een meneer te staan met een taart. Goh, waar zou het voor zijn? Ik zei meteen tegen mijn collega "de winkelwedstrijd natuurlijk...." . En inderdaad, we waren de winnaar van de provincie Gelderland! Hyper!

*applaus*

We hadden nette punten gekregen boven het gemiddelde *en waren nogal verbaasd daarover Tong uitsteken*, dus ach we mogen best trots zijn. We zijn maar een klein supermarktje eigenlijk.

(De Wit Komart Lunteren) Effe reclame maken, misschien gaan we dan nog eens wat omzet draaien Schijnheilig .

We hadden al wel gehoord dat we er redelijk goed voorstonden, maar dat we zouden winnen, was toch een verrassing.

Het mooie was dat de directie van de Wit Komart in filiaal Losser stond, aangezien ze daar een taart verwachtten. Maar daar kwam niemand, wel en telefoontje vanuit Lunteren. Stelletje *****. Dus dat vonden wij wel een hele goede actie, aangezien wij altijd een lading commentaar krijgen en wij er nu met een prijs vandoor gingen...

Dus vanmiddag was het hele blikje hoge piefen weer losgetrokken die bij ons even interessant kwamen doen. Frusty

Ach ja... toen ik mijn moeder het nieuws smste stuurde ze terug 'wat leuk zeg, wat hebben jullie gewonnen?' stuurde ik terug 'ehm, een slagroomtaart en nu waarschijnlijk nog meer gezeur en gestress....'

Ik heb nu al zin door te gaan voor de landelijke wedstrijd...

*ik wil liever vandaag dan morgen daar weg, dat mag duidelijk zijn Knipoog*

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:14

Je hebt wel eer van je werk!'Op naar de landelijke!'
Ik geloof dat je er echt zin in hebt
En toch.....Gefeliciteerd!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:16

Ik ga toch maar eens boodschappen in lunteren doen Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:18

Hmmm... Niet echt heel leuk dus. Spijtig Tong uitsteken

Ook van mij toch: gefeliciteerd

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 17:19

Nee heb er inderdaad echt geen zin in. Je blijft maar kloteklusjes doen en gezeur krijgen, omdat alles steeds weer anders moet. Ik heb het al een jaar gezien daar, maar het wil niet vlotten met ander werk vinden. Ik zit tegen mijn tweede overspannenheid aan te hikken, mede doordat ik totaal geen schik heb op mijn werk, maar het was een noodoplossing. Dus ja, meer gezeur kan ik er echt niet bijhebben...

ukkie, doe maar, is er weer eens iets leuks op mijn werk Lachen.
Laatst bijgewerkt door Jurga op 16-01-04 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:19

Nah.. heel veel geluk met het wegkapen van de landelijke prijs dan maar (hopelijk bij een adnere supermarkt Knipoog )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 17:21

Ik mag toch heel erg hopen dat ik voor die landelijke prijs uitgereikt wordt, daar weg ben Tong uitsteken. We hadden hoog gescoord op klantvriendelijkheid, maar dat zal niet vanwege mij zijn geloof ik *schaam*.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:28

Wij waren met de beste winkelwedstrijd van de AH ook eerste in onze provincie. Helaas ging de finale net aan onze neus voorbij Huilen Maar inderdaad, als er ook maar een pluisje op de vloer lag, kon je alweer gaan vegen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 17:30

Nou ZO ziek zijn ze bij ons nog net niet Ludo *LOL*.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:03

Gefeliciteerd Haha!
Ik weet precies hoe het is, alleen volgens mij was het bij ons nog een graad erger, alles moest perfect zijn. Maar dat hebben we toen ook niet voor niets gedaan omdat we toen landelijk winnaar zijn geworden Lachen. Maar ik ben ook daar gestopt. De druk binnen zo'n bedrijf is gewoon veel te hoog. Dat ze dat niet inzien is gewoon stom

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:06

In de supermarkt waar ik werk (noord holland) hebben we niet gewonnen omdat we de hekjes bij gesloten kassa's open hadden staan Scheve mond 2e waren we dus..
Maar gefeliciteert, en succes met de landelijke wedstrijd Tong uitsteken