Pion x Wolfgang ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Pion x Wolfgang ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 23:31

Iemand ook een paard met deze achtergrond?
Hoe is dat paard?? Karakter, bouw, enz.
(en het liefst natuurlijk met foto's... Haha! )
Hier Kasmeria.
Pion x Wolfgang:
Afbeelding
Afbeelding

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 07:04

Ik heb voeger wel een Pion gekend. Een grote lastpak, totdat hij zijn verzorgster ging waarderen toen bleek hij goudeerijk.
Ik heb zelf een Wolfgang die ik nu al ruim elf jaar ken en bijna drie in eigen bezit heb: goudeerlijk met bijzonder veel humor. Ik kan echt lachen om hem. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:16

Ik heb er ook een van pion gekocht, dus een halfzusje van jouw paard waarvan ik nog niet zoveel kan zeggen, aangezien ze zondag pas gebracht wordt. Ik vind het een supermooi paard met een heel leuk karakter, maar wel een echte merrie en wat chagie op stal. Wel supermooie beweging. Za even kijken of ik foto's kan plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:21

Bij deze dan een foto. Ze lijken toch ook wel op elkaar vind je nie? Haha!
Veulentjes van Pion die ik tot nu toe heb gezien op foto's krijgen allemaal een beetje dat typische hoofd van hem mee.
Ik vind dat mijn Nasmijn een hele mooie ruime en soepele draf heeft, een ruime stap en een makkelijk galopje. Volgens mij zit er ook wel springtalent in, mar dat heeft ze nog nooit gedaan schijnt. HOe springt die van jou?

AfbeeldingAfbeelding

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 16:40

Springen?? Dat is haar lust en haar leven! Vooral cross vindt ze helemaal te gek en heeft zae ook altijd gedaan.
Tot ze een peesklap kreeg aan allebei haar voorbenen, door een stom ongeluk.
Haar linker been is 100% genezen, maar rechts niet. Ze mag niet meer springen. Dit is op 5-jarige leeftijd gebeurt. Ze heeft hierna een jaar stilgestaan en toen 2 veulens gekregen. Het rijden is 2 jaar geleden pas weer opgepakt.

Van de zomer heeft ze nog een springparcours van 1.20 gelopen en een cross. Dat was de laatste in haar leven. Het enige wat ze nog mag springen is af en toe een hindernisje van 30 cm.

Maar goed, dressuur gaat haar ook aardig af. Het is wel een allround paardje.
Jij hebt dat paardje wat hier op bokt te koop heeft gestaan he? Geweldig mooi paardje hoor! En idd, hetzelfde koppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:52

Ik heb hem inderdaad hier van bokt vandaan. Ben bokt echt eeuwig dankbaar, haha, dus nog even: heil aanbokt. Maar het is bijna eng die vergelijking in de hoofdjes en allebei geen voorpluk, haha.

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 16:57

Nee, idd die voorpluk. Ik dacht al dat Kas een afwijking had ofzo. Ha ha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:50

Verder niemand een paard van Pion?? De witte schoonheid...

Giwa
Berichten: 52
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:06

Wolfgang! Daar heb ik een merrie van. Een super eigenwijs ding, maar een springkracht van heb ik jou daar!
Pion heeft een kennis van mij nog gereden, heerlijke hengst met al de aanwezige knoppen!!