blijgemaakt met een dooie mus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 18:45

lamaa,vond mezelf ook een beetjuh ondankbaar.
Maar ik vind dat ze beter op moet passen met der geld,niet zomaar een mobiel voor mij moet kopen,
niet mij voor schut moet zetten in de winkel,en daarna me geen andere mobiel geven.TJa zorrie hoor.Maarla maar zitten,gooi er maar een slotje op.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-11-12 19:12 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-11-12 19:13 ]</font>


scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:51

hallo he wees blij dat je moeder een mobiel gekocht heb voor!! Ik vind eerlijk gezegd dat je moeder wel gelijk heb!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:52

Haha, hmm, ik hoef dit echt niet te flikken bij mijn ouders en ik weet ook heel zeker dat mijn kinderen (als ik die ooit zou hebben Schijnheilig) Niet blij met me zijn als ze zo'n toon tegen me aan zouden slaan..

Maar ja, de jeugd van tegenwoordig... Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:54

Verwend nest... Misselijk

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:56

Gatverdamme zeg wat ben jij misselijk. Punt één sla je niet zo'n toon tegen je ouders aan en punt twee moet je blij zijn dát je moeder dat voor je koopt. Wat een ongelooflijk ondankbaar verwend nest ben jij zeg! Boos!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:02

Bah, ik had me zo thuis ook niet hoeven gedragen. Niet erg aardig tegenover je moeder, zo'n lompe reactie

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:02

idd verwend nest!
Wil je moeder je blij maken met iets, is het nog niet goed.
En zo praten over je moeder... Sorry hoor Misselijk
Het is ook nooit goed he

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:06

Nou ik vind het alleen maar lief dat ze zomaar wat voor je wil kopen! En een mobiele telefoon nog wel.. Scheve mond\
Het is toch allemaal goed bedoeld! Jezus, ik vind dit wel heel erg hoor. Zal je moeder leuk gevonden hebben. Boos!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:07

ik doe eerlijk gezegd ook weleens zo brutaal, maar dat komt omdat ik dan in een slecht humeur ben en later heb ik er meestal ook spijt van... Scheve mond\ Schijnheilig
ik zeg niet dat je een verwend nest bent maar ik zeg wel dat je wel wat vriendelijker had mogen reageren, dit is niet leuk tegenover je moeder en bekijk het eens van haar kant: zij koopt zomaar ineens een mobiel voor je. nou dat is toch lief het gaat om het gebaar niet om wat voor mobiel je dan krijgt!

_________________
We're the children of the sun...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Felice op 2001-11-12 18:07 ]</font>

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:12

Tjonge jonge, ik ben zelf nog geen moeder, maar ik weet wel, als je mijn dochter was geweest ..
bah, ondankbare puber Boos!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:14

nou jezus zeg ja kan ook wel eens even normaal doen tegen je moeder hoor wees blij dat ze het doet en dat je zulke ouders hebt.
hier kan ik echt niet tegen vooral niet na wat er met een hele goede vriendin van mij gebeurt is wat ik hier ook niet neer zet meer Merilyn en Mayo weten wat ik er mee bedoel

xxx
Thirza

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:22

hm, ik heb het ook wel een keer gedaan maar zou het nu echt niet meer doen. Komt een beetje verwend over.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:48

Ik vind dit ook wel een beetje ondankbaar. Als ik mijn dochter een mobiel zou geven (waar zij al een tijd om zeurt) en dit zou haar reactie zijn, dan zou ze waarschijnlijk willen dat ze op de andere kant van de wereld zou zijn. Maar niet bij mij in de buurt in elk geval.
Van mij had je er dus ook geen meer gehad, je kan gaan werken voor je geld, neem maar een krantenwijk, dan kan je zelf beslissen aan wat en hoe je het geld zou uitgeven.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:48

Fijne dochter heeft jouw moeder. Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:50

sorry maar je heb de verkeerde toon mischien ben je wel kwaad maar je hoeft je moeder niet uit te schelden en af te krakenb het is aardig dat ze een phone voor je koppt maar als je er niet blij mee ben zeg dat dan tegen haar

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:04

als je um niet mooi vind dan zeg je het gewoon tegen je moeder dat je liever een andere had en je bent um al gaan ruilen en dat je dan geen nieuwe krijgt omdat ze die niet hebben kan je moeder ook nix aan doen
vind niet dat je daarom kwaad mag worden.
ik wil ook een nieuwe want die van mij doet het niet meer zo goed (is gaan zwemmu) en ik ben nu zelf ook aan het sparen voor een nieuwe ik mot zomeeteen opassen verdien ik weer wat.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:15

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prima op 2001-11-12 19:51 ]</font>

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:22

wat ben jij een ondankbaar wicht zeg, als je zo een toon tegen mij zal durfen aanslaan wanneer ik je moeder zou zijn geweest, dan had je een pak op je reet gehad en met je kop onder de koude douche gestaan. Zo laat ik nu maar niets verder zeggen Lips are sealed , voordat ik nog 'lelijkere' dingen ga zeggen....Weet eens iets te waarderen.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:22

Citaat:
Op 2001-11-12 17:45, schreef Sunnylover:
niet mij voor schut moet zetten in de winkel,


Hallo, JIJ wilde toch een andere? JIJ wilde 'm toch ruilen? Of ligt dat nou aan mij?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 20:24

Okeu okey,iedereen maakt wel is fouten.Bij deze dus.Ik was vanmiddag gewoon enorm maar dan ook enorm kwaad...Tja...op alles en iedereen...
maargoed...Zo ben ik in werkelijkheid niet hoor,en ik vind het poedersuiker dat ik me zo gedragen heb op bokt... misschien ben ik wel een ondankbaar nest...
maar ik denk zelf van niet...ik was ook boos dat ze een enorme dure mobiel had gekocht (rond de 300)
...ik d8 dat ik een treintje had gekregen,want dat wilde ik graag...NOT,mevrouw komt aanzetten met een mobile telefoon,gewoon,als tussendoor cadeautje... Scheve mond\

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:29

heel goed dat je zo reageerd nu. Heb je al je excuses aangeboden aan je moeder? Zou het wel doen!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:32

nou, onze mening lijkt me iig duidelijk
maar heb je je excuses al aangeboden idd?
ik zou er maar een knuffel + een kus bijdoen als ik jou was
en voortaan beter nadenken over wat je zegt

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 20:37

yep...gelukkig is ze niet boos op me... Lachen Sorry bokkers,jullie moeten weten dat ik in het echt niet zo ben,maar de laatste tijd zijn de dingen wat minder,en kan ik sommige dingen gewoon niet hebben,maar wat ik eerst had ingetypt,zeg ik natuurlijk nooit tegen me moeder...dan krijg ik strax een knal voor me hases...en zoiets zou ik nooit durven.Ik hoop dat julie dat begrijpen.Ik heb me enorm enorm enorm stom gedragen,ik moet er zelf van kotsen Misselijk maar vanmiddag kwam gewoon alles eruit...en sorry dat dit op bokt moest gebeuren... Verdrietig Soms haat ik mezelf zo erg.Ik merk wel,dat ik op het internet heel veel anonimiteit heb,en dus vrijwel alles kan zeggen,maar ik merk ook,dat ik het hier fijn heb, en niet weg wil ofzo...ZO ben ik in het echt niet,
mar de laatste tijd zijn er zoveel nare dingen bij mij in de buurt gebeurt...

Sorry sorry sorry!
Misschien is het beter als ik wat minder hier ga komen? kan ik tenminste de sfeer niet zo verpesten. Verward

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:41

"Sorry sorry sorry!
Misschien is het beter als ik wat minder hier ga komen? kan ik tenminste de sfeer niet zo verpesten. "


onzin. Bezint eer ge begint. We zullen je moeder wel meehelpen opvoeden. *wast flink haar oortjes*.

Belangrijk vind ik dat je sorry kan zeggen en dat je nadenk. Zal mijn eerdere bericht verwijderen.......Wil je niet helemaal aan de schandpaal nagelen!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:43

vind het heel goed van je dat je je ongelijk toegeeft. Zo laat je merken dat je redelijk volwassen kan zijn. Enne geen ruzie meer maken he? Knipoog .Bovendien is een nokia geen goeie telefoon....heb er al drie versleten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, amaniblauw, Amazonbot, Amber_anne, craiester, GoogleAdsense, Jet, Lalladidoo, MuffinX, NinaCharlie, Snippergroen, Vavane en 214 bezoekers